• Ja, hij heeft weer een nieuwe! Sorry voor degene die dit al wisten maar ik dacht eerst, dat is oud nieuws maar ik zag zojuist een foto op twitter en daar staat de nieuwe tattoo op.

    Bewijs



    Wat vinden jullie ervan?

    Edit: Er hoeft geen topic aangemaakt te worden als de jongens van 1D iets doen maar het viel me gewoon op, toen ik het op twitter las en ik wilde dat met jullie delen.

    En voor de mensen die dus zo reageren van als hun iets doen word er een topic over gemaakt enzo, in de titel heb ik vermeld waar ik het over ga hebben en het staat in het subforum One Direction dus wat zeuren jullie nou? Lees het dan niet!

    Ik las net op twitter dat Harry ook een tattoo heeft! Wat is dat toch met die jongens van 1D, nemen ze soms allemaal een tattoo?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 13:57 ]


    Physics is awesome

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Zayn moest Harry's hand vasthouden toen Harry zijn tattoo liet zetten, understood? Maar weet je nog dat ik nepflauwviel toen we samen de videodiary kijken omdat Louis tegen Zayn zei I love you en Zayn terugzei I love you too?
    Oftewel, Zayn gaat met Louis én Harry :3

    Zayn, wat ben je toch weer vies bezig! :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik heb niets met 1D, maar dat vind ik wel heel erg cuuwl ;3


    Ik vind het zo lief en het symboliseert ook wel Harry zijn liefde voor One Direction oftewel zijn liefde (broederlijk, niet gaan door denken) voor de Liam, Louis, Zayn, Niall & zichzelf.


    Physics is awesome

    BerryPunch schreef:
    (...)

    Oh Damn, indeed!

    that sexy beast!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik vind het wel nog iets hebben. Ik vind tattoos vaak wel nog iets hebben, tenzij ze zich natuurlijk volledig vol gaan zetten. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Uneventful schreef:
    Srsly? Hij neemt wel heel veel tattoos voor een 'moslim'. [/quotis dat iiet heel racisties??????

    x

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waarom een topic van een half jaar geleden omhoog schoppen? .__.

    én reclame maken?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:42 ]


    Destroy what destroys you.

    mimixzayn schreef:
    Uneventful schreef:
    Srsly? Hij neemt wel heel veel tattoos voor een 'moslim'. [/quotis dat iiet heel racisties??????


    Dat is toch niet racistisch? Moslims hebben 'geleerd' van Alla(? hoe je het ook moge schrijven_ dat het niet mag. Net zoals drinken, roken en seks hebben voor het huwelijk.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    mimixzayn schreef:
    Uneventful schreef:
    Srsly? Hij neemt wel heel veel tattoos voor een 'moslim'. [/quotis dat iiet heel racisties??????


    Waar heb je het over?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Chuggaa schreef:
    Waarom een topic van een half jaar geleden omhoog schoppen? .__.

    én reclame maken?


    Ik dacht precies hetzelfde, ik zal even vragen of er een slotje op dit topic mag


    Physics is awesome

    Slotje, op vraag van topicopener.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn