• Ja, hij heeft weer een nieuwe! Sorry voor degene die dit al wisten maar ik dacht eerst, dat is oud nieuws maar ik zag zojuist een foto op twitter en daar staat de nieuwe tattoo op.

    Bewijs



    Wat vinden jullie ervan?

    Edit: Er hoeft geen topic aangemaakt te worden als de jongens van 1D iets doen maar het viel me gewoon op, toen ik het op twitter las en ik wilde dat met jullie delen.

    En voor de mensen die dus zo reageren van als hun iets doen word er een topic over gemaakt enzo, in de titel heb ik vermeld waar ik het over ga hebben en het staat in het subforum One Direction dus wat zeuren jullie nou? Lees het dan niet!

    Ik las net op twitter dat Harry ook een tattoo heeft! Wat is dat toch met die jongens van 1D, nemen ze soms allemaal een tattoo?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 13:57 ]


    Physics is awesome

    LewisWatson schreef:
    (...)

    Dat teken betekend toch gewoon 'fingers crossed' dus dat je hoopt dat iets lukt? Waarom hij dat dan heeft weet ik ook niet: P


    Oh okay, well, Ik vind hem niet super mooi eigenlijk, te groot.


    Alleen maar tranen van geluk

    Saigon schreef:
    Als ik héél eerlijk ben, vind ik de plek wel mooi. Maar de tattoo niet echt, voor zo ver ik het nu kan zien.


    Firm believer of all that is magic

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Wat een plaats voor een tattoeage?


    Ja, dat dacht ik ook maar blijkbaar wilde Harry geen tattoo die duidelijk zichtbaar is. En Harry had aan Zayn gevraagd of hij zijn hand wilde vast houden tijdens het zetten van de tattoo omdat ie een beetje bang was


    Physics is awesome

    Junns schreef:
    Normaal iemand neemt een tattoo.
    Nobody cares.

    Zayn neemt een tattoo.
    Iedereen: 'AAAAAAAAAH'


    26 - 02 - '16

    Care much?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, dat dacht ik ook maar blijkbaar wilde Harry geen tattoo die duidelijk zichtbaar is. En Harry had aan Zayn gevraagd of hij zijn hand wilde vast houden tijdens het zetten van de tattoo omdat ie een beetje bang was

    -kuch- ZARRY -kuch-


    Cool, neat, swell -Cry

    iheartlilo schreef:
    (...)
    -kuch- ZARRY -kuch-


    Daar dacht ik dus ook meteen aan toen ik het las en het is dus een ster met vijf punten en dat symboliseert de vijf jongens van 1D


    Physics is awesome

    Ik vind het gaaf dat hij een tattoo heeft, maar ik kan het eigenlijk niet goed zien wat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, dat dacht ik ook maar blijkbaar wilde Harry geen tattoo die duidelijk zichtbaar is. En Harry had aan Zayn gevraagd of hij zijn hand wilde vast houden tijdens het zetten van de tattoo omdat ie een beetje bang was

    *Shipper died for the second time today*




    Wacht... Dan gaat Zayn vreemd! x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eyes schreef:
    (...)

    Daar dacht ik dus ook meteen aan toen ik het las en het is dus een ster met vijf punten en dat symboliseert de vijf jongens van 1D


    Ik heb niets met 1D, maar dat vind ik wel heel erg cuuwl ;3


    26 - 02 - '16

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    *Shipper died for the second time today*




    Wacht... Dan gaat Zayn vreemd! x'D


    Huh, met wie dan? Ik snap het niet?!


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Eyes schreef:
    (...)

    Daar dacht ik dus ook meteen aan toen ik het las en het is dus een ster met vijf punten en dat symboliseert de vijf jongens van 1D


    Dat is wel een mooi symbool, vind ik :3


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Peeta schreef:
    Moet er echt van elk dingetje dat de jongens doen een topic worden gemaakt .___.


    so true


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    BerryPunch schreef:
    (...)

    Huh, met wie dan? Ik snap het niet?!

    Zayn moest Harry's hand vasthouden toen Harry zijn tattoo liet zetten, understood? Maar weet je nog dat ik nepflauwviel toen we samen de videodiary kijken omdat Louis tegen Zayn zei I love you en Zayn terugzei I love you too?
    Oftewel, Zayn gaat met Louis én Harry :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Zayn moest Harry's hand vasthouden toen Harry zijn tattoo liet zetten, understood? Maar weet je nog dat ik nepflauwviel toen we samen de videodiary kijken omdat Louis tegen Zayn zei I love you en Zayn terugzei I love you too?
    Oftewel, Zayn gaat met Louis én Harry :3


    Oh Damn, indeed!


    We're all mad here. You'll fit right in.