• Ja, hij heeft weer een nieuwe! Sorry voor degene die dit al wisten maar ik dacht eerst, dat is oud nieuws maar ik zag zojuist een foto op twitter en daar staat de nieuwe tattoo op.

    Bewijs



    Wat vinden jullie ervan?

    Edit: Er hoeft geen topic aangemaakt te worden als de jongens van 1D iets doen maar het viel me gewoon op, toen ik het op twitter las en ik wilde dat met jullie delen.

    En voor de mensen die dus zo reageren van als hun iets doen word er een topic over gemaakt enzo, in de titel heb ik vermeld waar ik het over ga hebben en het staat in het subforum One Direction dus wat zeuren jullie nou? Lees het dan niet!

    Ik las net op twitter dat Harry ook een tattoo heeft! Wat is dat toch met die jongens van 1D, nemen ze soms allemaal een tattoo?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 13:57 ]


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    Srsly? Hij neemt wel heel veel tattoos voor een 'moslim'.


    Haha, ja echt he.
    Ik heb ook een paar vrienden die moslim zijn en die moeten het niet wagen om een tattoo te nemen.
    En dan komt Zayn, die om de zoveel tijd weer een nieuwe heeft..


    Tell me about it, stud.

    iheartlilo schreef:
    (...)
    Doet hij vaak. Maar meer omdat het mode is.


    O, lol, leuke mode dan.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Uneventful schreef:
    Srsly? Hij neemt wel heel veel tattoos voor een 'moslim'.

    + ik vind hem ook niet echt mooi eigenlijk

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:44 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Langzamerhand begin ik one direction irritant te vinden elk woordje elk minuscuul dingetje wat normaal niemand op zou vallen, is nu opeens wereldnieuws en iedereen moet het weten
    I dont care

    ps. dit is niet alleen bedoeld voor jou topic hoor maar gewoon in het algemeen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:48 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik vind hem eigenlijk echt oerlelijk vergeleken met zijn andere tattoo's. Maartoch, hij's nog steeds even lekker p;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    iheartlilo schreef:
    Ik vind zijn andere tattoo's mooier. Heeft het eigenlijk een betekenis? Zo niet; dan vind ik het he-le-maal niks. (cat)

    Saigon schreef:
    Als ik héél eerlijk ben, vind ik de plek wel mooi. Maar de tattoo niet echt, voor zo ver ik het nu kan zien.


    Het is hand wat een of ander teken maakt. Maar wat dat teken betekend hehe.
    But this ^


    Alleen maar tranen van geluk

    iheartlilo schreef:
    Ik vind zijn andere tattoo's mooier. Heeft het eigenlijk een betekenis? Zo niet; dan vind ik het he-le-maal niks. (cat)


    Hij heeft hem zelf ontworpen. Voor de voorkant van een CD van een -voormij- onbekend band.
    Maar dat is wat ik gehoord heb...


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik vind tattoo's wel sexy bij getinte jongens en ook al vind ik deze niet heel geweldig. Als hij het toch mooi vind is het goed (:


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    050 schreef:
    (...)

    Het is hand wat een of ander teken maakt. Maar wat dat teken betekend hehe.
    But this ^


    Dat teken betekend toch gewoon 'fingers crossed' dus dat je hoopt dat iets lukt? Waarom hij dat dan heeft weet ik ook niet: P


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Thankful schreef:
    (...)

    Haha, ja echt he.
    Ik heb ook een paar vrienden die moslim zijn en die moeten het niet wagen om een tattoo te nemen.
    En dan komt Zayn, die om de zoveel tijd weer een nieuwe heeft..


    Sommigsn mensen zijn nou eenmaal strenger opgevoed dan andere, I guess... zijn zussen dragen ook geen hoofddoek en niet allebij zijn ouders zijn moslims, toch?


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.



    Blijkbaar heeft Harry ook een tattoo


    Physics is awesome

    Junns schreef:
    Normaal iemand neemt een tattoo.
    Nobody cares.

    Zayn neemt een tattoo.
    Iedereen: 'AAAAAAAAAH'


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Eyes schreef:



    Blijkbaar heeft Harry ook een tattoo

    Omg meen je niet. Op zo'n foto gaat iemand heeeeeeeeeeelemaal inzoomen om een stukje van z'n tattoo te zien? ><


    -

    Eyes schreef:



    Blijkbaar heeft Harry ook een tattoo

    Wat een plaats voor een tattoeage?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis