• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ninuturu wil je iets meer schrijven aub. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [whahah lilly stikt net niet van haar lach in te houden om donna]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Mary sleurt me mee naar buiten waar ze snel haar jas aan doet.
    "Brr, zulke koude zou verboden moeten worden."
    Ik kijk even naar mijn eigen jack. Het is mijn vest met het logo van school die je krijgt wanneer je in een sport team zit. Als ik die aan Mary zou geven zou het veel meer betekenen dan dat ik haar warm wil houden. Doorgaans geven sporters die enkel aan hun vriendinnetje. Nog niet dus.
    Plots valt het me te binnen dat ik nog een hoodie in mijn rugzak heb. Ik haal hem eruit en steek hem naar Mary uit.
    "Als je wil mag je hem lenen," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik kijk Lilly dodelijk aan.
    "Maar je weet niet eens waar je heen moet," Zegt Kyle.
    "Kom op, je zei dat je mee ging. Alsjeblieft."
    Ik zucht diep.
    "Oké," zeg ik dan.
    "Maar alleen om jou een plezier te doen hoor want voor mijn lol ga ik niet bij Lilly zitten."
    Ik schuif mijn arm door die van Kyle.
    "Wacht maar bitch," fluister ik zo zacht in Lilly's oor zodat alleen zij het kan horen.
    "Ik krijg jou nog wel een keer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'What ever' roep ik ze toe en loop naar de uitgang 'Ik zie jullie bij André thuis wel!' roep ik over mijn schouder. 'i jump in frond of an train for ya' mompel ik tijdens het lopen. ik was blij dat ik mijn spullen als naar mijn kamer in André's huis had verplaatst. dat was niet zo'n klus want veel had ik niet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Mooi zo." Glimlach ik en loop met de meiden de school uit.
    "Lil, jij had toch een café ofzo waar je gratis mocht? Leid ons erheen zou ik zeggen." Ik glimlach naar haar en wacht tot ze ons meeneemt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik slik snel men lach in als ze me dodelijk aankijkt. Ze steekt ook een arm in Kyle's arm. "wacht maar bitch ik krijg jou nog wel een keer" fluisterd ze. Ik kijk haar spottend aan. " oe ik ben bang mamie help" lach ik. Ik schud mijn hoofd en knik naar Kyle. "Jep follow me" zeg ik tegen hun en trek ze meenaar links

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trioootjexD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik kijk hem glimlachend aan en neem dankbaar de hoodie aan.
    "Dank je," zeg ik zacht en doe hem aan.
    Hij ruikt echt lekker...
    Ik glimlach even wanneer ik merk dat ik aan het staren ben en kijk naar de deur.
    "Ik wacht nog even op Charlie, haar shirt ligt nog bij mij thuis. Ze... is daarstraks in de vijver gevallen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Woedend volg ik Lilly.
    Voor wie doe ik dit? Wie doe ik hier een plezier mee? Mezelf in ieder geval niet?
    Ik trek mijn jas aan en mijn trainingsbroek weer recht. De sjaal met rammelende belletjes vouw ik netjes op en stop ik in mijn tas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    We komen bij een knus cafétje aan.
    "Oké, als we hier straks iets gedronken hebben móeten we echt gaan shoppen." Zeg ik en lach even.
    "Kom." Ik trek ze mee naar binnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    Even hoor ik hem lachen, hij helpt met het ziekenhuisjurkje en trekt me het shirt van hem aan, dan kijk hij me aan. "Zo beter?" "ik zweer dat was niet expres" mompel ik en kijk met rode wangen naar de grond.
    Wat moet hij wel niet van me denken?!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arion

    "Dank je," zegt Mary terwijl ze mijn trui aan doet. "Ik wacht nog even op Charlie, haar shirt ligt nog bij mij thuis. Ze... is daarstraks in de vijver gevallen."
    Ze ziet er zo schattig uit met die veel te grote trui.
    "Wil je dat ik nog even bij je wacht tot ze er is?"
    Gezien ze samen met Michael weg was kan ik wel raden wat ze aan het doen zijn. Mijn ogen gaan wijd open wanneer ik besef wat Mary nog zei.
    "Wacht zei je nou net dat ze in een vijver gevallen is? Hoe heeft ze dat geflikt?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bailas had jij trouwens nog met Michael gereageerd want ik vind even niks?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik grinik. Ik trek de deur open. "Janus halowa" zeg ik vrolijk en omhels de oude man. Het was een vriend van men vader. "Kyle en Donna dit iss Janus, Janus dit zijn Kyle en Donna." zeg ik lachend. Ik loop achter de bar en maak 3 warme choco. Ik loop naar achter en haal verschillende soorten gebak. "wie wilt wat?" ik keek ze vragend aan terwijl ik de choco met slagroom naar hun schoof


    Change is for weirdos ~ Niall Horan