• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "Al was dat het. Het maakt me niets uit." Ik pak haar vast en til haar op en draai weer een rondje, daarna duw ik haar tegen de kluisjes aan en kus haar in haar hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik heb gereageerd op de vorige bladzijde volgens mij.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Wil je dat ik nog even bij je wacht tot ze er is?"
    Ja, ja, ja, ja, ja,...
    "Ehm, moet jij weten."
    Ik glimlach even.
    "Wacht, zei je nou net dat ze in een vijver gevallen is? Hoe heeft ze dat geflikt?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ze liep in het park, tijdens tussenuur, en is gestruikeld, denk ik. Gelukkig was ik er ook."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [janusxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik schuif de chocolademelk met slagroom en het gebak van me af.
    "Nee dankje," zeg ik met een welgemeend lachje.
    "Ik heb een soort dieet om in vorm te blijven. Een water is beter."
    Ik leg mijn tafel op tafel en rommel er wat in. Al snel vind ik wat ik zocht. Sigaretten, heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Omg Lilly, mag dat gewoon echt?" Ik kijk naar de gebak die voor ons staat.
    "Kost dat geen geld?" Ik kijk Lilly aan.
    Daarna kijk ik naar Donna en lach even naar haar.
    Diett zij? Waarom?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik zie Kyle vragend kijken. Mijn wangen worden rood.
    "Voor cheers," verzin ik snel als smoes. Erg geloofwaardig komt het niet over maar het is beter dan niets. Ik richt mezelf op mijn sigaret en inhaleer diep.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik moet lachen wanneer ik Michael achteruit zie springen, duidelijk geschrokken door de bel. Hij kijkt me ondeugend aan en moet uiteindelijk ook lachen. Ik schud lachend mijn hoofd en trek hem weer tegen me aan.
    "Volgens mij zullen we het even stil moeten doen," fluister ik grijnzend in zijn oor. Ik bijt even op zijn oorlel en druk dan weer mijn lippen op die van hem.

    Arion

    "Ehm, moet jij weten. Ze liep in het park, tijdens tussenuur, en is gestruikeld, denk ik. Gelukkig was ik er ook."
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Gestruikeld? Een meid die zonder moeite over hordes van een meter hoog springt?" Ik besluit het te laten en haal mijn schouders op. Wat is er toch aan de hand tussen die twee? "Heb je al warmer?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik haal mijn schouders op dan niet. Ik kijk lachend naar Kyle. "Tuurlijk mag dat Janus bier?" roep ik door het cafétje. Ik hoor wat gemompel wat een ja betekend. Snel tap ik een biertje. Dat had ik vaak genoeg gedaan. De choco met slagroom en taart van Donna laat ik staan voor Janus. "Eetsmakkelijk" zeg ik en neem een hap van mijn kersentaart. Ineens bedenk ik me wat. "wacht" roep ik naar Kyle. Snel trek ik zijn bortje onder zijn neus. Uit de koelkast haal ik een bus slagroom en spuit er een grootte toef op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik zie dat hij het niet wil geloven en ontwijk zijn blik.
    "Heb je het al warmer?" Ik knik zachtjes en wiebel wat op mijn voeten.
    "Of misschien wilde ze zichzelf verdrinken omdat haar vriendje en haar beste vriendin niet overeen komen? Als ik dat nog ben."
    Ik sla mijn armen om me heen en ga op een bank zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    Ik kom bij André's huis aan en open de deur met een copy van de echte sleutel. (MHAHAHA) Sarona komt miauwent op me af gerend 'Hoi schat menselijk contact gemist?' zeg ik tegen haar als ze tegen mijn been wrijft.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Ik kijk langzaam knikkent naar Donna.
    Voordat ik een hap van het begak kon nemen stopte Lilly me.
    Ze loopt weg en haalt een bus slagroom uit de koelkast.
    "Lilly, dit krijg ik nooit op. Kijk naar me." Ik sta op en ga met mijn handen over mijn lichaam.
    "Weet je hoeveel dat is." Zeg ik lachend en ga zitten.
    Toch neem ik een hapje, en er volgt er daarna nog een.
    "Maar, het is wel lekker." Zeg ik en kijk Lilly lachend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik lach om Kyle. "weetje wat ook leuk is?" zeg ik afwachtend. Ik loop weer naar achter voor de bus slagroom
    [ben stiekem moet eigenlijk al slapen dus alsik ineens weg ben]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Vertel het eens." Roep ik haar na.
    Ik kijk naar Donna die van haar sigaret geniet.
    "Wat is er eigelijk zo lekker aan?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik schiet in de lach. Zodra hij naar Donna kijkt grijp ik mijn kans. Ik pak zijn mond vast en duw het open. Zijn mond spuit ik helemaal vol met slagroom. Als zijn mond vol is zeg ik "Dit dit is lekker" ik maak snel een foto voor Irial.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan