• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "Al was dat het. Het maakt me niets uit." ik smelt van binnen en weer pakt hij me vast en draait hij een rondje. daarna duwt hij me tegen de kluisjes aan en kust hij me in mijn hals. Omg ik sta verdomme in brand! denk ik en er verschijnt een lach op mijn gezicht.
    ik Draai mijn arm om zijn achterhoofd en kus in zijn haar.
    met mijn andere hand ga ik naar zijn hals en glij ik ermee door zijn schirt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Ineens zit mijn mond vol slagroom.
    "L-ly!" Zeg ik met mond vol en kijk haar aan, moeilijk weet ik mijn mond dicht te doen en de slagroom weg te slikken, natuurlijk zit mijn gezicht ook onder.
    "Ik ben even weg." Zeg ik lachend en loop richting de toilettes om daar mijn gezicht schoon te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar Lilly's kinderachtige gedrag. Triest is het enige woord wat ik doorvoor kan verzinnen.
    "Wat is er eigenlijk zo lekker aan?" Vraagt Kyle aan mij richtend op het sigaret.
    "Het is gewoon heerlijk. Het brengt je tot rust. Het ontspant je," leg ik gebrekkig uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Of misschien wilde ze zichzelf verdrinken omdat haar vriendje en haar beste vriendin niet overeen komen? Als ik dat nog ben."
    Mary zakt op een bank neer. Ik ga naast haar zitten en leg mijn hand op die van haar.
    "Meen je dat? Dat lijkt me nauwelijks een reden. Hebben jullie echt zo'n hekel aan elkaar, jij en Michael?"
    Ik wrijf met mijn duim over de rug van haar hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André

    Ik laat mijn lippen naar haar mond opzoek gaan en kus haar.
    Ik bijt zachtjes in haar lip en trek er een klein beetje aan.
    "Je bent echt mooi."eg ik tegen haar lippen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en kijk naar onze handen.
    "We zijn niet bepaald maatjes. En we hebben er onze redenen voor."
    Ik zucht en denk even na.
    "Ik praat er liever niet over," zeg ik zacht.
    Ik kijk hem aan en glimlach zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Lachend loopt hij weg om zijn gezicht schoon te maken. "zo terug" mompelde ik naar Donna. Ik liep snel naar achter in de keuken waar Janus was. "Lills wil je even een ei bakken met saus en groente?" ik knikte. Snel pakte ik alles en begon met het ei. In tussen hakte ik snel de groente fijn en kookte die. Naar 10 minuten was het klaar. Het was voor Janus wist ik nu al. Snel liep ik met placemet en bestek naar zijn tafeltje. Ik legde alles goed en zette het bord neer. " eetsmakelijk" zei ik en nliep terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Ik loop de keuken in pak cola uit de koelkast en vul het water bakje van Sarona, Daarna pak ik mijn gitaar van boven en begin erop te spelen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    "Volgens mij zullen we het even stil moeten doen," fluistert Charlotte grijnzend in mijn oor. Ze bijt even op mijn oorlel en druk dan weer haar lippen op die van mij. Mijn handen zoeken naar het randje van haar onderbroek. Zodra ik het vind trek ik het kleine broekje naar beneden. Mijn hand glijdt over haar been naar boven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya


    Hij bijt zachtjes op mijn lip en trekt er een beetje aan.
    "Je bent echt mooi" mompelt hij tegen mijn lippen aan, ik glij met mijn arm verder naar beneder en streel zijn sixpack "Omg jij bent pas gespiert! lekker" mompel ik terug en glij met mijn tong over zijn lippen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ik ga zo. Ben erg moe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (com tijd op ik ga verder tot ik uitgelogt word dan ben ik gewoon plots off)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Ik loop terug.
    "Oké, zullen we anders maar gaan?" Ik kijk de meiden aan.
    "Want om 7 uur moeten we er zijn en we moeten genoeg zijn hebben om te shoppen." Zeg ik met een glimlach.
    Nogsteeds plakt mijn gezicht van de slagroom.
    Die krijgt ze terug hoor echt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach. "is goed wat gaan we doen" vroeg ik niuewsgierig. Ik gaf Janus een kus en we vertrokken.
    [doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Ze laat haar tong over mijn lippen gaan.
    Ik open mijn mond een beetje en ga met een hand door haar haar.
    Zij beslist, ik zou nooit iemand dwingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.