• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [lolz vandaag sneeuw:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik keek even naar KYle en daarna naar Donna die weg gaat. "Irial?" vroeg ik lachend.Ach we hebben geshopt dacht ik bij mezelf.

    [Kelly da was ik vergeten te melden van mij moch je best verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik sta te kijken naar Donna die wegloopt.
    Ik zucht en draai me naar Lilly.
    "Irial?" Vraagt ze en lacht.
    Ik knik, ik kijk op mijn horloge.
    6:55 PM
    "Als- Nee laat maar. Kom je?" Ik loop al weg.
    Ondertussen is het gaan sneeuwen.
    Ik schudt mijn hoofd en stop mijn handen in mijn zakken.
    Geen idee of Lilly me volgt...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ja, het is al goed. Je doet me blozen," zegt ze terwijl ze me een stompje geeft. "En je doet het met opzet."
    Ik moet even lachen.
    "Aw, nu je het weet is het niet leuk meer," lach ik. Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd. "Wie hou ik voor de gek, het blijft leuk."
    Ik kijk even op mijn horloge. Die twee gaan er stevig tegenaan zeg.
    "Ik heb zo wel ijshockey training, als ze er dan nog niet zijn kan je komen kijken?"

    Irial

    Bijna onmiddellijk krijg ik een antwoord.
    "Oeh kan niet wachten, jou of mijn huis?"
    Ik moet even lachen en schud mijn hoofd. Terwijl ik naar buiten ga om een sigaretje op te steken sms ik terug.
    "Mijn huis, maakt niet uit hoe laat, maar laat weten als je onderweg bent ;) x"
    Dan haal ik mijn pakje sigaretten uit mijn zak, haal er eentje uit en hou er mijn vuur voor. Ik neem een trek en denk ondertussen na hoe ik het het best voor elkaar krijg.

    Charlotte

    Ik sla mijn benen om Michael's middel en trek hem zo nog dichter tegen me aan. Ik breng mijn lippen naar zijn hals en geef er zachte kusjes, met af en toe een kleine beet er tussen.
    "Michael, doe het, alsjeblief," fluister ik smekend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik voel mijn mobiel weer trillen.
    ik blaas even tegen mijn handen en pak dan mijn mobiel.
    'mijn huis. maakt niet uit hoe laat, maar laat weten als je onderweg bent. ;) x'
    Ik grinnik even.
    'Nu ben ik nieuwsgierig aan het woorden :3'
    sms ik terug en stop mijn handen weer in mijn zakken, ik denk dat ik eerst naar huis ga.
    Ik loop de winkelstraat uit en ga rechts, ondertussen is de straat helemaal wit besneeuwt en de kou snijd in mijn gezicht.
    Het is ook al schemerig aan het worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Pestkop."
    Ik kijk rond en knik.
    "Ik wil jou wel eens bezig zien," zeg ik iets te enthousiast.
    Ik word meteen weer rood en wend mijn blik af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik laat mijn sigaret even tussen mijn lippen zitten en kijk naar het net binnen gekomen berichtje.
    "Nu ben ik nieuwsgierig aan het worden :3"
    Ik grinnik en antwoord,
    "Je zult wel zien x"
    Ondertussen dwarrelen witte vlokjes uit de hemel naar beneden. Als het straks nog sneeuwt moet ik iets anders verzinnen.

    Arion

    "Pestkop. Ik wil jou wel eens bezig zien," zegt ze vrolijk.
    Haar wangen krijgen opnieuw blosjes en snel kijkt weg.
    Ik onderdruk een lachje.
    "Alsof je het niet leuk vindt," antwoord ik grijnzend. "En hou je maar vast want op het ijs ga ik helemaal los."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Ja, oke. Ik vind het leuk. Jij wint."
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "En hou je maar vast want op het ijs ga ik helemaal los."
    Ik sla mijn armen over elkaar heen.
    "Ik ben eens benieuwd," zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 12:29 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ja, oke. Ik vind het leuk. Jij wint." Ze kijkt me grijnzend aan slaat haar armen over elkaar. "Ik ben eens benieuwd."
    Ik haal een hand door mijn haar en kijk haar dan aan. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "Je moet juichen voor nummer zeven," zeg ik lachend. Met mijn helm op zou ze me vast niet herkennen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nummer 7?"
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Dat is mijn geluksgetal," zucht ik en schud mijn hoofd.
    Ik grinnik en geef hem een mepje.
    "Ik zal pomponnetjes meebrengen, goed?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Nummer zeven? Dat is mijn geluksgetal," zegt ze hoofdschuddend waarop ze me een mepje geeft. "Ik zal pomponnetjes meebrengen, goed?"
    Ik grinnik en geef haar zacht een elleboogstoot.
    "Mary Mary, flirt je nu met me?" vraag ik lachend waarop ik een 'tututut' geluidje maak en even met mijn vinger zwaai.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik moet ook lachen en wiebel met mijn wenkbbrauwen.
    "Wie weet..."
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Zou je het erg vinden?"
    Ik grinnik en wrijf mijn handen tegen elkaar. Zijn pull is lekker warm, maar het blijft koud.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:02 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wie weet... Zou je het erg vinden?"
    Het enige dat ik doe is naar mijn glimlach wijzen en mijn hoofd schudden.
    "Ik ben blij dat je met me uit wil," zeg ik zacht. "En hopelijk bedenk je je nog dat ik je erna met rust moet laten."
    Ik knipper lief met mijn wimpers.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik ben blij dat je met me uit wil, en hopelijk bedenk je je nog dat ik je erna met rust moet laten."
    Ik grinnik wanneer hij lief probeert te kijken.
    "Als je dààrmee ophoudt, is de kans groot dat je daarna geen straatverbod krijgt."
    Nu is het mijn beurt lief te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.