• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mr.Hale Clevement.

    "Niet zo spraakzaam?" Ik kij kde paar leerlingen even aan.
    "Goed." Ik klap even een keer in mijn handen.
    "Ik ben Mr.Clevement. Jullie nieuwe Glee begeleider. En wie zijn jullie?"
    Ik kijk even naar het meisje die net binnen kwam wandelen. En kij kdan verder de groep weer rond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    De docent deed een pogin tot voorstelling. Ik besloot de arme man maar te helpen. "Ik ben Lilly meneer en hier zit Isa" zei ik zacht en glimlach even. Hij zag er aardig en sportief uit. Zou hij ook dansen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Isa." Hoor ik naast me.
    "Ow, hi." Zeg ik en glimlach ik.
    "Weet jij iets leuks dat ik kan gaan doen met Florence vanavond?"
    Vraag ik zachtjes.
    "Ik ben btw Isabelle." Zeg ik met een knik naar Mr.Clevement.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mr.Hale Clevement.

    "Aangenaam. Lilly, Isabelle." Knik ik tevreden naar ze.
    "Goed, nudat de rest niet zo heel erg spraakzaam is wil ik iets voorstellen. Willen jullie even komen meiden?" Ik wenk Isabelle en Lilly naar me toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk even jaloers naar Isa. Zelfs zij hat iemand. Ik stond op en liep naar de docent. "Ja?" ik keek hem afwachtend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Dan niet." Mompel ik onhoorbaar en sta ook op.
    "Kunnen we wat doen?" Vraag ik en kijk hem vragend aan.
    Waarom wenk hij ons?

    Mr.Hale Clevment.

    "Ik wil dat jullie twee een thema verzinnen over waar de eerst volgede twee glee bijeenkomsten over gaan." Glimlach ik naar ze.
    "Niet wijgeren, want daar heb ik ook iets voor." Zeg ik en lach even.
    "Goed, ik wil ook dat jullie een paar namen verzinnen voor de club. Want Glee club klinkt zo, ja Gewoontjes." Ik wrijf even in mijn handen.
    "Dus, kan ik op jullie rekenen?"

    Isabelle

    "Dus, kan ik op jullie rekenen?"
    Ik sta met een brede glimlach naar Mr.Cleve te kijken.
    "Ja super leuk! Ik heb zo een leuk Thema! Liefde, want ja, je ziet nu alleen maar stelletjes hier op school." Stel ik voor.
    Ik kijk Lilly aan.
    "Vind je dat wat?"

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik luister even naar de docent. "Leuke opdracht" zei ik zacht. ik luisterde naar Isa die met een big smile naar meneer Cleve kijkt. "Ja super leuk! Ik heb zo een leuk Thema! Lievde, want ja, je ziet nu alleen maar stelletjes hier op school." stelt Isa blij voor. Ja wrijf het er lekker in. Iedereen behalve ik.Ik keek verdrietig naar de grond. "Vind je dat wat" Ze keek naar me. Ik toverde een glimlach en knikte. "Ja goed idee" zei ik snel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mr.Hale Cleveland.

    "Nou, dan hebben we iniedergeval al een thema." Zeg ik met een lach.
    "Hier hebben jullie een blaadje." Ik pak even twee lijntjes papiertjes uit mijn koffer en geef ze aan de meiden.
    "Schrijf hier zoveel mogelijk 'lovesongs' op. En onthoud, liefde gaat niet alleen over vrolijkheid, maar ook over verdriet." Ik kij keven naar de twee meiden.

    Isabelle

    Ik lach naar Lilly.
    "Super leuke opdracht, ik ga meteen beginnen."
    Mr.Cleve kijk me lachend aan en knikt.
    "Kom!" Ik trek Lilly mee naar onze pleken en vis twee Pennen uit mijn tas.
    "Hier, dat maakt het wat makkelijker." Grinnik ik en geef een pen aan Lilly en begin te schrijven.

    Mr.Hale clevement.

    "Heel goed meiden, zo wil ik het zien." Zeg ik en draai me naar mijn koffer, ik blader wat door de muziekbladen en lach even.
    Wat een ethousiastelingen zeg die twee!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach maar van binnen huil ik het uit. Snel schrijf ik wat nummers op. Vooral verdrietige. Just Hold Me die ik laatst zong. Skinny Love en nog wat andere nummers. Mijn gedachtes dwaalde heel de tijd af. "Waarom hebben we hier geen dansclub ofzo?" ik keek even naar Isa. Man wat had ik zin om te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Idk." Zeg ik terwijl ik verder schrijf. Someone Like you van Adele.
    "Maar bij sommige liedjes moet je toch dansen?" Zeg ik en kijk eve naar mijn blaadje, er staan al best wat liedjes op, het valt me op dat ik tot nu toe nog maar 2 sad songs heb opgeschreven en de rest is happy.

    Mr.Hale Clevement.

    Ik kijk naar de twee die druk aan het schrijven zijn.
    Ik kijk even naar de tekst van het liedje en al snel heb ik het ritme ervan, ik verzin wat passen erop en zing er zacht bij.
    "Perfect." Zeg ik zachtjes en doe weer opnieuwe wat ik net deed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik. "Dat wel maar ik heb zin om te dansen het is te lang geleden" zeg ik zacht en kijk even naar haar blaadje. Ze had alleen maar vrolijke nummers en ik bijna alleen maar verdrietige nummers. Ik hoor de docent wat mompelen en draai me om. Dan zie ik hem wat pasjes doen. Ik glimlach. "Hiphop meneer?" ik keek hem lachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mr.Hale Clevement

    "Heel goed. Maar dan een snellere verzie."
    Ik wenk haar.
    "Kom eens. Wil jij misschien een pasje hierna verzinnen?" Ik draai een ronde en spring dan zak ik half naar beneden door mijn benen.
    "Doe dit eerst en dan mag je wat verzinnen." Ik kijk uitdagend.
    "Maar het moet wel hierop passen." Zeg ik en begin op de electrische gitaar het ritme te spelen en zing ook erbij.
    Earthquake.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dimitry

    "Goed... ik moet nog wat dingetjes regelen zie jullie zo." en ik loop richting de deur, ik bekijk de meisjes die er staan, vooral die Lilly. "Leuke chicks hier" mompel ik en kijk met een opgetrokken wenkbrouw naar de rare leraar die aan het dansen is.
    ik grinnik en loop langs hem, ik heef hem een duwtje waardoor hij bijna omvalt en lk loop dan richting de deur.

    Maya
    ik kijk Dimitry na en gichel als ik hem de leraar zie duwen "André... ik..." zucht ik en kijk naar de grond.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mr.Hale Clevement.

    Ik weet net mijn evenwicht te houden als een van de jongens me een duwtje geeft.
    Lachend kijk ik hem na.
    "Doe hou je nog te goed." Zeg ik als hij het lokaal uitloopt.

    André

    "André...Ik..." Ze zucht eenmaal en kijkt naar de grond.
    "Wat is er, Maya?" Vraag ik en til haar kin omhoog.
    "Sorry, dat ik zo boos werd." Zosnel als dat ik boos was, waaite het ook weer over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.