• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    "Wat is er maya?" vraag hij en hij tilt mijn kin op waardoor ik hem wel moet aanlkijken "Sorry, dat ik zo boos werd." zegt hij.
    ik krijg tranen in mijn ogen van zijn prachtige ogen enzijn perfecte stem, ik word rood en sla moon hoofd langs mijn schouder en langzoom word die nat van de tranen.

    Dimitry
    Ik moet lachen van de reactie van de leraar en loop zoekend naar mijn kluisje.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Meisje, waarom huil je nou?" Ik wrijf even over haar rug.
    "Wat is er toch?" Vraag ik en druk een kusje op haar haren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "Meisje, waarom huil je nou?" hij wrijft over mijn rug.
    "Wat is er toch?" hij drukt een kusje op mijn haar, "André..." ik druk zijn huissleutel in zijn hand en probeer he aante kijken "ik... bedankt voor al die keren dat je me gered hebt-" ik slaak een klein gilletje als ik weer denk aan wat er gebeurd was geweest als hij me niet had gered van Levi's vader. "maar... ik kan de gedachte niet aan... dat je weer weggaat!" snik ik en vlieg hem om zijn hals en knuffel hem stevig.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    LIlly
    Ik beweeg mijn hoofd op de maat. Dan verzin ik wat en begin er op te dansen. Alle stijlen door elkaar. Ik ga er helemaal even in op.

    [ik ga douchen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Dat snap ik meisje." Ik krijg een stevige knuffel.
    Ik pak haar ook stevig vast en tik haar op waarna ik een rondje draai.
    "Ik ben altijd bij je, hier." Ik zet haar neer en wijs naar de plek waar haar hart zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Heb even geen zin meer, ben er straks misschien weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik sta in de deur opening van het Glee lokaal en zie hoe André Maya rond draait, Naja nu die twee hier ook zijn kan het vast nog wel leuk worden. Ik moet bij het Glee lokaal nablijven omdat ik had gespijbeld, ik kijk naar de leraar die wat zit te dansen 'hark' mompel ik zacht. Ik mag hem niet geloof ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (i'll wat for you)
    Maya
    hij tilt me op en draait een rndje, dan zet hij me neer en zegt hij "ik ben altijd bij je, hier" en hij wijst naar mijn hart.
    "wat zeg je dat toch mooi" snik ik en lach door mijn tranen heen.
    ik sta weer op en zet mijn vinger op zijn onderbuik.
    dan daai ik rondjes om hem heen waarmee mijn vinger steeds hoger meedraait, als ik bij zijn haar aankom draai ik mijn arm op zijn achterhoofd en trek ik hem naar me toe.
    "You belong with me" zeg ik en er is nog ongeveer 1 centimeter tussen onze hoofden.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "You belong with me." Zegt ze en onze gezichten zijn dicht bij elkaar.
    Ik pak haar vast en druk mijn lippen op de hare.
    Ik geniet ervan en pak haar steviger vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ehm ik was aan het dansen. Ik kom btw stiekem ehb compverbod]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Je hebt een zusje? Hoe oud is ze?" vraagt Mary. Ik glimlach bij de gedachte aan die kleine diva.
    "Ze heet Auryn en ze is acht" glimlach ik hoofdschuddend. Ik haal mijn portemonnee uit mijn achterzak en haal er een foto van haar uit. Ik toon hem trots aan Mary. Dan komt er een man binnen die zichzelf voorstelt als de nieuwe Glee docent. Vervolgens vraagt hij wie wij zijn.
    "Arion," zeg ik kort.

    Irial

    Wanneer we klaar zijn loop ik samen met Kyle terug naar het Glee lokaal. Ik ga zitten en trek hem automatisch op mijn schoot. Hij zit met zijn rug tegen me aan en ik sla mijn armen om zijn middel om vervolgens mijn kin op zijn schouder te laten rusten. Pas dan merk ik een nieuw gezicht op. Ik bekijk de man uitvoerig. Hij ziet er ouder uit dan een leerling. Zou het een nieuwe leerkracht zijn? Wat is er dan met mevrouw Petrova en meneer More gebeurd?
    Ik knijp even in Kyle's arm om te weten te komen of hij het ook opgemerkt heeft.

    Charlotte

    Michael komt tussen mijn benen staan en geeft me overal kusjes. Ik geniet van zijn kus en ril dan van zijn zachte lippen op mijn huid.
    Ik trek hem dichter tegen me aan en haal mijn handen door zijn haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bekijk de foto goed en glimlach.
    "Awh, wat een schatje."
    Er komt een man binnen. De nieuwe Glee docent. Is er een docent, dan?
    "Mary," stel ik me voor.
    Ik tik even met mijn vingers op mijn knieen. Wanneer gaat die verdomde bel nu? Ik wil vanavond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Toen ik klaar was keek ik uitdagend naar de meneer. "En wat vond u ervan?" Ik doe even wat rekoefeningen zodat ik geen spierpijn krijg. Dan zie ik pas dat er heel veel andere zitten in het lokaal. Isa had gelijk, iedereen was verliefd bijna dus een goed thema.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is iedereeen in het glee lokaal??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Het Glee lokaal is veel voller geworden ik kijk naar de twee Gaylords die ik nog herkende van die keer met mijn been. gelukkig was ik niet opgemerkt. Lilly is klaar met haar dansje en doet nu rekoefeningen. Ik vraag me af wat ik eigenlijk hier moet doen tijdens na blijven. Waarom moest ik eigenlijk in het Glee lokaal na blijven en niet gewoon ergens anders...

    (ja volgens mij wel)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira