• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk naar de jongen die open doet. Vast de broer ofzo. “Hoi ik kom voor Isa” ik glimlach even naar hem. Laat haar thuis zijn plieeeeezz. Ik keek even naar de jongen. Hij leek niet echt op haar maar ach.
    Dat komt wel eens voor. Ik voelde nog wat steken in mijn enkel. Fijn dat zou waarschijnlijk de dokter wodren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ow oke. IK ga zo wel eten en daarna nagels lakken dus online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wanneer doen we btw een nieuwe dag??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Onze date is heilig + nog lang niet gedaan :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Ben je moe, Mikie?" fluister Charlotte plagend in mijn oor. "Heb ik je uitgeput?"
    Ik schiet in de lach.
    "Mikie is nooit moe!" lach ik en ik druk weer een kus op haar mond.
    "Soms heeft Mikie gewoon geen zin," voeg ik er zachtjes aan toe.
    Met mijn hand ga ik weer door mijn haren. Opeens krijg ik een vreselijke steek ik mijn hoofd. Zacht kreun ik. Met mijn hand druk hard op de plek om de pijn een soort van weg te duwen. Zo plotseling de pijn er was is hij nu ook weer weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oké heoveel dagen zijn er eignelijk al voorbij een week?]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga eten. kan iemadn iets straks met lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee, maakt het iets uit?']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Wil jij niet meer?" vraagt ze voorzichtig. "Ik bestel anders nog wel een glas, ik zal zelf betalen."
    "Je mag het hebben, je mag nog iets bestellen maar je betaalt niks," glimlach ik. Het is nogal conservatief van me, maar ik vind niet dat als je iemand uitvraagt je die persoon zelf laat betalen. Ik zie een ober lopen en wenk hem naar ons tafeltje.

    Irial

    Kyle's ademhaling versnelt en hij kijkt me uitdagend aan.
    Rustig, lief, we hebben tijd.
    Ik trek nu ook mijn t-shirt uit en sla mijn armen om hem heen. Hij verliest steun waardoor hij zachtjes op me valt. Ik druk mijn lippen opnieuw op die van hem en trek hem stevig tegen me aan.

    Charlotte

    "Mikie is nooit moe!" zegt Michael lachend voor hij me kust. "Soms heeft Mikie gewoon geen zin," voegt hij er zacht aan toe. Net wanneer ik wil antwoorden kreunt hij en drukt zijn hand op zijn hoofd. Ik schrik en bijt op mijn lip. Ik geef mezelf twee seconden om te kalmeren en vraag dan zachtjes,
    "Gaat het wel?" Bezorgd kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel me rood worden en bestel ook een water.
    "Jij nog iets?" vraag ik zacht aan Arion.
    Die jongen maakt me gek en verlegen tegelijk. Moet hij zo leuk maar niet zijn. Ik kijk hem glimlachend aan en eet het laatste beetje van mijn spaghetti op. Gelukkig heb ik nog niet gemorst, en hopelijk blijft het ook zo. Ik heb zo'n verschrikkelijke dorst dat ik voorzichtig van zijn glas nip. Van zenuwen krijg ik altijd dorst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Gaat het wel?" vraagt Charlotte bezorgd.
    "Ja," zeg ik met een vertrokken hoofd. Met mijn hoofd wrijf ik over de pijnlijke plek.
    "Het gaat wel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Heb nog paar minuten tijd ;)]

    Kyle

    Irial doet zijn t-shirt ook uit en doet zijn armen om me heen.
    Ik val zachtjes op hem.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en trekt me tegen zich aan.
    Ik geniet ervan en doe ook mijn armen om hem heen.
    Ik lik even over zijn lippen als uitnodiging en open daarna mijn mond een klein stukje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    "Kom er maar in hoor." Hoor ik Florence zeggen.
    Ik trek mijn truitje recht en strijk wat onzichtbare stofjes van mijn broek, daarna doe ik mijn benen over elkaar en wacht tot diegene binnen komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik bestel zelf ook nog een water. Ik ben al klaar met eten en kijk hoe ook Mary haar laatste hap neemt. Ze neemt mijn glas en nipt er even van.
    "Doe maar hoor," zeg ik glimlachend.
    Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden en wanneer ik besef dat ik zit te staren schraap ik mijn keel even en kijk even om me heen.

    Charlotte

    "Ja," zegt hij terwijl hij over zijn hoofd wrijft. "Het gaat wel."
    Ik leg mijn hand op de plek waar hij net wreef en kan de bezorgdheid maar niet van me afschudden.
    "Heb je ergens aspirientjes liggen? Dan haal ik er even voor je."
    Ik krijg rillingen door hem zo te zien.

    Irial

    Kyle likt over mijn lippen en ik open mijn mond terwijl hij net hetzelfde doet. Ons tongen raken verwikkeld in een spelletje en ik voel dat ik al opgewonden word. Zachtjes laat ik een hand over zijn rug op en neer gaan terwijl ik mijn heupen wat omhoog duw.
    "Ik hou van je," fluister ik hees in zijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Doe maar hoor."
    Ik glimlach maar zet zijn glas toch terug. Dan merk ik dat hij me de hele tijd aankijkt en ik word weer rood.
    "Waarom kijk je zo?" vraag ik zacht. Ik veeg mijn mond af aan mijn serviette, en leg mijn bestek op mijn bord. De ober brengt ons drinken en neemt de borden weg. Ik kijk Arion aan, en glimlachend bijt ik op mijn lip. Hij is gewoon zo schattig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.