• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ehm plzz samenvatting??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Charlotte kruipt op mijn schoot.
    "Jij ook, Cassanova, en dat zeg ik niet vaak genoeg," fluistert ze in mijn oor.
    Ze laat haar hand in de mijne glijden en verstrengeld mijn vingers in die van haar. Ik geef haar een klein lachje terwijl ik mijn ogen nog steeds dicht heb. Ik open mijn ogen en stop één van haar lokken achter haar oor. Snel druk ik een klein kusje op haar mond.
    Wat ben ik gek op haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waar is iedereen??????]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mary en Arion zijn op date. De rest weet ik niet]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Samenvating:
    Charlotte is bij Michael.
    Kyle Bij Irial.
    Mary is uit met Arion.
    Donna weet ik niet.
    André, Levi en Maya zijn bij André thuis.
    En verder weet ik niet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [zijn dimitri en lilly in het parkje dan ga ik adar verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee, meot je anders Ninuturu vragen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [huh dat was jij tog??:O][foutje dat was arooncat maar die is er niet. Kun jij met Isa?]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [xD]
    [Denk wel, maar Florence slaapt bij d'r. Je kan nu wel langs komen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [doen we dat thanks. ben vandaag met mijn neefje van bijna drie naar buiten gegaan hij ging ons bekogelen helemaal prety]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Eindelijk kwam ik thuis aan. Toen ik binnen kwam rook ik gelijk aan de drank geur dat mijn vader er was. "mam" riep ik naar binnen. Geen antwoord. "roselin" ook niets. Toen strompelde mijn vader stomdronken de kamer in. De drankgeur drong in mijn neusgaten. Ik kokhalsde. "Hup naar boven" hij keek me boos aan. "Je was weg" stamelde ik. Ik zag hem boos worden en even lachen. "en terug" snel haaste ik me naar boven. Als hij in een dronken bui was dan was iedereeen gevlucht. Wat zou ik doen. Ik besloot naar Isa te gaan. Via benenden durfde ik niet dus liep ik mijn balkon op. Benenden was het leeg. IK beet even op mijn lip en sprong naar beneden. Een felle steek weer door mijn enkel. " verdomme" mompelde ik weer. Snel liep ik met moeite en pijn naar Isa waar ik aanbelde. Wees thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Zijn er dingen waarvan je vind dat ik ze wil weten?" grijnst ze.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar geamuseerd aan terwijl ik mijn vork weer laat zakken.
    "Nee," antwoord ik mysterieus. "Niet dat ik je kan vertellen."
    Ik zie haar rond kijken, op zoek naar een ober en een blik op haar glas maakt me duidelijk waarom. "Drinken?" vraag ik terwijl ik haar mijn water aanbied.

    Irial

    Ik zucht wanneer Kyle in mijn lip bijt en zijn hand naar mijn dij laat glijden. De andere ligt op mijn wang en wanneer ik me bedenk dat hij kan voelen hoe ik aan het gloeien ben wordt het alleen maar erger.
    Ik glimlach verontschuldigend en trek traag zijn t-shirt uit. Ik gooi het op de grond en zet zachte kusjes in zijn hals.

    Charlotte

    Michael kijkt me aan en stopt een lok van mijn haren achter mijn oor. Ik laat mijn wang tegen zijn hand rusten en kijk hem verliefd aan.
    Je hebt me, Brown.
    Hij drukt een klein kusje op mijn lippen. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en het duurt niet lang voor ik me afvraag waarom hij zo stil is. Nog sneller verschijnt er een ondeugend lachje op mijn lippen.
    "Ben je moe, Mikie?" fluister ik plagend in zijn oor. "Heb ik je uitgeput?"
    Ik kan mijn grijns niet verstoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, niet dat ik je kan vertellen."
    Ik grinnik zachtjes en zoek nog steeds de ober niet.
    "Drinken?"
    Ik kijk even naar zijn glas en dan naar hem.
    "Wil jij niet meer?" vraag ik voorzichtig.
    "Ik bestel anders nog wel een glas, ik zal zelf betalen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    De bel gaat.
    "Zal ik open doen?" Forence kijkt me aan.
    "Ja doe maar hoor." Zeg ik en druk nog even een kusje op zijn mond.
    Hij haalt zijn arm om me vandaan en loopt naar de gang.
    Ik hoor de deur open gaan.
    "Hallo." Zegt hij op een droge toon.
    Ik lach even en strijk mijn haar goed.

    Kyle

    Ik voel dat Irial het nogal warm heeft en grinnik.
    Hij trekt mijn t-shirt uit en gooit hem op de grond.
    Hij zet zacht kusjes in mijn hals.
    Ik voel een warme golf door mijn lichaam gaan, al snel volgen er meerdere.
    Ik merk dat ik sneller ga ademen en ik kijk hem uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga eten, En daarna weg. :( Héél misschien ben ik er vnavond laat nog.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.