• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ow XD moets nog stukje schrijven xd ik doe het nu ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena Loeff

    In het pashokje stond, wist ik niet hoe snel ik het jurkje uit wou doen. Ik deed er natuurlijk wel voorzichtigjes mee. Ik zou niet weten wat ik moest doen als ik het jurkje kapot maakte. Ik had me broek en schoenen al aan. Terwijl ik me shirt aan deed, liep ik al het pashokje uit richting Floor. Om haar het jurkje terug te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Wanneer Serena uit het pashokje komt, overhandigt ze mij mijn jurkje. "Dankje" Zeg ik glimlachend en hang hem aan een kledinghanger wat ik daarna in een grote kast hang. Ik pak een blaadje waar ik mijn naam op schrijf en hang die aan het jurkje. Ik doe het niet om mensen te laten weten dat hij door mij is gemaakt. Nee, zeker niet. Ik doe het zodat ik straks net iemand in mijn jurkje Ie rondlopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    Hij bijt eventjes op mij lip en opent dan zijn mond een stukje. Voorzichtig laat ik mijn tong naar binnen glijden terwijl ik met mijn hand door zijn haar ga.

    [ben zo weg, moet trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ik voel haar tong naar binnen glijden en haar hand gaat door mijn haar. Zachtjes laat ik mijn tong met haar tong spelen en hou haar nog steeds opgetild vast.

    [Ik weet even niets voor Serena XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Miss, kunnen ze ergens heen gaan ofzow? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    Zijn tong begint met die van mij te spelen en mijn mondhoeken krullen een beetje omhoog als ik merk dat hij me nog steeds optilt. Ik streel met mijn hand over zijn wang en maak me dan even los van hem, 'als ik te zwaar word moet je het zeggen hoor,' fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHEARTZAYNx schreef:
    [Miss, kunnen ze ergens heen gaan ofzow? XD ]



    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ik voel Cassie mondhoeken omhoog krullen en haar hand streelt mijn wang. Dan maakt ze zich los. "Als ik te zwaar wordt moet je het zeggen." Mompelt ze. Ik knik, til haar op en loop naar een grote zitstoel. Ik laat me in de stoel zakken en laat Cassie op mijn schoot zitten. Teder druk ik nog een kus op haar roze lippen.

    Cassie
    Sebastiaan tilt me op en loopt dan naar een grote zitstoel waar hij mij op zijn schoot laat zitten. Dan drukt hij weer zijn lippen tegen die van mij. We blijven even kussen en dan haal ik mijn lippen van die van hem en geef hem een paar kusjes in zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ze haalt haar lippen van de mijne en drukt een paar kusjes in mijn nek. Zachtjes fluister ik lieve woordjes in haar oor.

    Cassie
    Ik glimlach even als hij lieve woordjes in mijn oor fluistert en bijt even zachtjes in zijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    Ze glimlacht en bijt zachtjes in mijn nek. Teder laat ik mijn hand door Cassie's haar gaan en streel haar gezicht.

    Cassie
    Ik maak vanuit zijn nek een weg van kusjes naar zijn lippen. Dan laat ik mijn hand van zijn wang afglijden en voel aan zijn gespierde buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered