• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Kon eerst kijken hoe groot Florence is en me eigen poppetje XD en het staat er niet.. Serena is in iedergeval 1.67m]

    Serena Loeff

    'Mooie naam. Ik heet Florence, noem me maar Floor,' zei ze en ze ging staan. Ze stak vriendelijk haar arm uit. Ik schudde haar hand. 'Dank je. Jou naam is ook leuk,' zei ik. Ze was niet heel groot, maar dat was ik ook niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Dankje jou naam is ook leuk" Zegt ze wanneer ze mijn hand heeft geschud. Ik bekijk haar even en tot mijn grote verbazing komik er nu oas achter dat ze rood haar heeft. "Jou haar is zo cool!" Roep ik enthousiast en als ik merk dat ik wel een beetje erg hard heb geroepen, grinnik ik even zachtjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    "Vergeleken met jou haar, is de mijne echt héél erg" Ik lachte om wat hij zei. "Ja vast," lachte ik. Ik streelde mijn bles voor de zoveelste keer uit mijn ogen.


    Take me to wonderland

    Serena Loeff

    Ik merkte dat ze me bekeek. Ik begon me een beetje ongemakkelijk er door te voelen. 'Jou haar is zo cool!' riep ze uit. Geschrokken keek ik haar aan en begon een beetje te blozen. 'Eh, dank je,' zei ik zachtjes en krabde eventjes aan me hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Geschrokken keek ze me aan en haar wangen werden licht roze. "Eh, dank je" Zei ze zachtjes en krabde even aan haar hoofd. "Echt hoor," Zeg ik nog steeds glimlachend.

    Elliot Jaden Tune.

    "Ja vast," Lachte ze en streelde weer een pluk haar uit haar ogen. "Kijk, dáárom vind ik mijn haar nou irritant. Ik moet het de hele tijd uit mijn gezicht halen" Zeg ik en grinnik even om de bewegingen die ze telkens herhaalt, om haar haar goed te doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Echt hoor,' zei ze met een glimlach. Ik keek haar vriendelijk aan. 'Zo speciaal is het niet,' zei ik zachtjes. Ik pakte een stoel en ging naast haar zitten. 'Wat voor jurkje word het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "zo speciaal is het niet" Zegt ze zachtjes. "Wat voor jurkje word het?" Vraagt ze, wanneer ze naast me is komen zitten. "Ik had dus ongeveer dit in gedachte" Zeg ik, terwijl ik een blaadje en een potlood pak. Ik schets wat op het papier en kleur het dan lichtjes in. Ik glimlach even naar het resultaat op het blaadje en kijk dan naar Serena. "En?" Vraag ik nog steeds met dezelfde glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Ik had dus ongeveer dit in gedachte,' zei ze. Ze schetste wat op papier en kleurde het lichtjes in. 'En?' vroeg ze aan mij. Ik keek haar aan en glimlachte een beetje. 'Hij eh, is leuk,' zei ik. Nou klonk het alsof ik loog. Dat wou ik niet. 'Ik bedoel, ja hij is leuk. Ik ben niet zo'n jurkjes iemand,' zei ik eerlijk tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Hij eh, is leuk" Zegt ze en glimlachte een beetje. Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ze aan het liegen was en mijn glimlach verslapte, maargoed ik vind het leuk en dat is toch waar je het voor doet niet? "Ik bedoel, ja hij is leuk. Ik ben niet zo'n jurkjes iemand," Zegt ze dan eerlijk. Mijn glimlach werd weer wat breder. "Maakt niet uit, in mijn koffer, die ik nog niet heb uitgepakt, zit nog een ontwerp van een top. Die wil ik hier ook nog gaan maken, maarja ik heb genoeg tijd toch?" Ratel ik glimlachend door. "Je moet het zeggen als ik mijn mond dicht moet houden hoor" Zeg ik er nog achteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Maakt niet uit, in mijn koffer, die ik nog niet heb uitgepakt, zit nog een ontwerp van een top. Die wil ik hier ook nog gaan maken, maarja ik heb genoeg tijd toch?' zei ze en ik knikte. 'Je moet het zeggen als ik mijn mond dicht moet houden hoor,' zei ze er achter na. 'Is niet erg. Afleiding is goed en ik zou graag die ontwerp een keer willen zien,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Is niet erg. Afleiding is goed en ik zou graag die ontwerp een keer willen zien," Zegt ze met een glimlach. "Oké," Zeg ik glimlachend. "Eh, wil je helpen?" Besluit ik dan maar te vragen. Hoe meer hoe beter toch? Het is nog gezelliger ook.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Oké. Eh, wil je helpen?' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan. 'Eh. Ik weet niet of dat zo'n goed idee is,' zei ik tegen haar. 'Heb niet echt verstand van mode en al helemaal niet van jurkjes,' lachte ik er achteraan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Eh, ik weet niet of dat zo'n goed idee is" Zegt ze. "Heb niet echt verstand van mode en al helemaal niet van jurkjes" Lachte ze erachteraan. "Wat wil je dan doen? Ik ga nu niet verder en dan jou niets laten doen" Zeg ik. Ik weet dat mijn ouders hebben gezegd, dat ik mezelf wat meer op de 1e plaats moet zetten, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik ben gewoon een spontaan meisje dat zichzelf vaak, zeg maar gerust, heel vaak op de 2e plek neerzet. Ik heb er geen last van, dus waarom zou ik moeten veranderen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Wat wil je dan doen? Ik ga nu niet verder en dan jou niets laten doen,' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Je mag wel gewoon verder gaan. Ik kijk wel toe,' zei ik. Ik dacht eventjes na. 'Ik kan anders wel voor muziek zorgen? Dan zijn we allebei bezig,' zei ik uiteindelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Je mag wel gewoon verder gaan, ik kijk wel toe" Zegt ze, nadat ze haar schouders even nonchalant op haalde. "Ik kan anders wel voor muziek zorgen? Dan zijn we allebei bezig" Zegt ze uiteindelijk. "Kijk, dat is beter" Zeg ik en knik hevig. "Goed idee!" Zeg ik er nog achteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'