• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    "Uh, ik zocht naar een gespreksonderwerp. Ik hou niet zo van stiltes." mompelt hij. "En dat coveren, is gewoon als vrienden..." Ik' zucht even, ik heb het verpest bij Michael en nu ziet Sebastiaan me ook al niet meer als gewoon een vriend. 'Wat bedoel je nou met dat coveren dan?' vraag ik uiteindelijk omdat ik hem nog steeds niet helemaal snap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Wat bedoel je nou met dat coveren dan?" Vraagt ze. "Nou, het liedje wordt gespeeld met een piano, gitaar en drum." Begin ik. "We spelen het nummer, maar misschien met onze eigen toevoeging eraan." Leg ik uit. Ondertussen vecht ik tegen mijn gevoelens voor haar. Ze is bezet, maar blijkbaar snappen mijn gevoelens dat niet. Uit poging tot rust in mijn hoofd schud ik m'n hoofd.

    Cassie
    "Nou, het liedje wordt gespeeld met een piano, gitaar en drum. We spelen het nummer, maar misschien met onze eigen toevoeging eraan." leg hij uit. Ik knik, 'okee en je wilt dus dat ik ga zingen? Welk liedje dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze knikt. "Okee, en je wilt dus dat ik ga zingen? Welk liedje dan?" Vraagt ze. "Ik wil alleen dat jij gaat zingen als je het zelf ook wilt." Zeg ik, maar merk dat het wel heel zwoel uit mijn mond komt. Ik schaam me direct. "H-Het nummer Stereo Hearts." Stotter ik, met alweer blozende wangen. "Normaal wordt het gespeeld door de Gym Class Heroes." Vertel ik en kijk weg. Waarom moet ik nou zo debiel doen?

    [Deze stukjes vind ik leuk om te schrijven. 'A battle against feelings.']

    [haha :P]
    Cassie
    'Ik wil alleen dat jij gaat zingen als je het zelf ook wilt." zegt hij zwoel. Ik kijk hem even verbaasd aan, ik dacht dat hij me niet meer leuk vond. "H-Het nummer Stereo Hearts." stottert hij dan met rode wangen, wat er schattig is. "Normaal wordt het gespeeld door de Gym Class Heroes." en dan kijkt hij weg. Ik glimlach naar hem, 'Ik hou van dat liedje, ben jij degene die gaat rappen of moet ik dat doen?' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze kijkt me verbaasd aan, dat had ik wel verwacht. Ik ben hier de malloot. "Ik hou van dat liedje, ben jij degene die gaat rappen of moet ik dat doen?" Er gaat een warme rilling over me heen wanneer ze verteld dat ze het nummer leuk vindt. Snel probeer ik weer normaal te doen. "Ik.. euh.." Begin ik, maar weet eigenlijk niet meer wat ze zei. Diep denk ik na. "Uh, dat rappen. Weet niet." Op dit moment kan ik wel wegrennen of mezelf voor mijn kop slaan, maar nu moet ik mijn 'mannetje' staan, zoals mijn vader dat noemt.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:17 ]

    Cassie
    "Ik.. euh.." dan zwijgt hij even, 'Uh, dat rappen. Weet niet' vervolgt hij een tijdje later. Ik hem bezorgd aan, hij doet echt een beetje raar. Voorzichtig loop ik naar hem toe en leg mijn hand op zijn voorhoofd, 'gaat alles wel goed?' vraag ik bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze kijkt me met een lieve, bezorgde blik aan. Waardoor ik bijna smelt, help? Cassie loopt naar me toe en legt haar hand op mijn voorhoofd. Volgens mij is m'n voorhoofd ongelofelijk warm, ik heb het ook redelijk warm gekregen. "Gaat alles wel goed?" Vraagt ze bezorgd. Ik haal nonchalant mijn hand door mijn haar. "Tuurlijk! Niks aan de hand." Lieg ik, maar wel extra overtuigend, wat me redelijk lukt. Ik wil hier weg, maar hoe? Ik verzin allerlei iedeeën, maar dat was ik direct een watje. Normaal ben ik wel gewend aan meiden, alleen Cassie voelt anders..

    Cassie
    "Tuurlijk! Niks aan de hand." zegt hij. Ik frons even, ik geloof hem niet helemaal. 'Zeker weten? Want je voorhoofd is nogal heet,' zeg ik weer op een bezorgde toon. Dan zie ik dat hij een pluk je heeft dat rechtovereind staat. Ik ga op mijn tenen staan en op mijn evenwicht te bewaren pak hou ik zijn schouder vast. Als ik zeker weet dat ik niet ga vallen beweeg ik mijn hand richting zijn haar en doe het plukje goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik kijk haar aan en zie dat ze haar wenkbrauw fronst. "Zeker weten? Want je voorhoofd is nogal heet." Zegt ze opnieuw op een bezorgde toon. Het liefste wilde ik toegeven dat het allemaal door haar komt, maar ik wil niet voor gek uitgemaakt worden. Wat ik toch al ben. Dan kijk ze naar mijn haar, gaat op haar tenen staan, pakt mijn schouder vast om haar evenwicht te bewaren en doet het plukje goed. Ik voel mijn wangen nog roder worden en haar hand op mijn schouder bezorgd opnieuw een rilling over mijn rug. Ondertussen was mijn hoofd een grote warboel geworden, ik kan niet helder meer denken. "Ja, echt. Het gaat."

    [Lol, deze stukjes zijn funny om te schrijven. Cassie is hot. XDDDD (Letterlijk)]

    Cassie
    "Ja, echt. Het gaat." zegt hij maar zijn hoofd is helemaal rood. 'Sebastiaan, zeg alsjeblieft wat er is!' zeg ik op een smekende toon, 'ik maak me zorgen om je. Je doet zo raar,' Mijn blik blijft even hangen op zijn lippen en ik kijk snel wel.

    [haha :p Yaay (: over minder dan een uur ben ik 16 :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Sebastiaan, zeg alsjeblieft wat er is!" Zegt ze op een smekende toon. "Ik maak me zorgen om je. Je doet zo raar." Dan merk ik dat ze niet meer in mijn ogen kijkt, maar naar mijn lippen. Ik kijk wel en Cassie ook. "Ik, euh, ik heb het een beetje warm en voel me niet zo lekker." Lieg ik om haar gerust te stellen. Ik hoop dat mijn rode wangen weg gaan, want ik schaam me dood.

    [Happy Birthday, Happy Birthday, Happy Birtday to you!. ;D
    Alvast gefeliciteerd! Ik moet offline, misschien kan je nog een reactie posten. ;o]

    Cassie
    "Ik, euh, ik heb het een beetje warm en voel me niet zo lekker." zegt hij terwijl zijn wangen nog steeds rood zijn. 'Dat is duidelijk, je bent heet,' zeg ik. Dan pas heb ik door wat ik heb gezegd, 'niet op die manier, maar van dat je warm bent. Niet dat je niet knap bent want je bent heel erg knap,' zeg ik er snel achteraan.

    [thank you (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga naar bedje toe, truste. ;D]

    [Weltrusten, ik probeer morgen wel even online te komen als er geen visite is]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered