• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Kijk, dat is beter,' zei ze. Ik glimlachte en stond op. 'Goed idee!' zei ze er nog achterna. Ik glimlachte en liep weg. 'Zo terug!' riep ik naar haar en ging op weg naar mijn kamer, om mijn gitaar op te halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ze glimlachte en stond dan op. "Zo terug!" Riep ze nog voordat ze wegliep. Ik glimlachte even en pakte dan de draad weer op. Ik zette de naaimachine aan, en maakte het lap stof vast aan elkaar. Ik liet alleen de bovenkant, onderkant en armgaten open.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Bij mijn kamer aangekomen, pakte ik mijn gitaar en ging weer terug. Ik zou eigenlijk mezelf voor me kop moet meppen dat ik dit zo snel doe. Ik haalde mijn schouders op en liep verder. Daar weer aangekomen ging ik op een tafel zitten en gebruikte een stoel als voetsteun. Ik zette me gitaar goed neer en begon te spelen.

    [Damn, ik ruik groente soep ;d yuamm]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Wanneer Serena weer binnenkwam, ging ze zitten en gebruikte een stoel als voetsteun. Ze zetten haar gitaar goed en begon te spelen. "Wow, je bent echt goed!" Zeg ik menend terwijl ik het schouderbandje aan elkaar vastnaai.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Wow, je bent echt goed!' hoorde ik Floor zeggen. Tijdens het spelen begon ik te blozen en glimlachte ik dankbaar naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ze bloosde even en glimlachte dankbaar naar me. Ik neuriede zachtjes mee, terwijl ik naar een kast liep, waar ik de laatjes ging onderzoeken. Wanneer ik de onderste la opentrok, begonnen mijn ogen te glunderen. "Strikjes" Mompelde ik enthousiast en haalde er een beige strikje uit. Ik liep huppelend terug naar de naaimachine, die ik had uit gezet, en pak een naald en draad, waarmee ik de strik op het schouderbandje vastmaak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Ik hoorde haar zachtjes mee neuriën. Ze liep naar een kast toe en trok die open. 'Strikjes,' hoorde ik haar mompelen, maar niet dat mompelen dat ze geen zin had in die strikjes. Toen het liedje afgelopen was keek ik haar aan. 'Verzoekjes?' vroeg ik met een glimlach.


    [Ik zeg wel, ik zelf ken one direction niet en Justin bieber vertik ik ;d Eigenlijk net zoals one direction XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    `Verzoekjes?" Vraagt ze. "Ehm, ach, doe maar iets wat swingt ofzow" Zeg ik lachend en haal een riempje uit een laatje. Ik loop weer terug en haal het door de stukjes stof in het midden.

    [Ik moet gaan, was gezellig ! <33]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dag dagg ;D ik schrijf zo dan wel ff een stukje xd Kan ik ff een liedje uitzoeken/]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena Loeff

    'Ehm, ach, doe maar iets wat swingt ofzow,' zei ze. Ik dacht even na en begon het liedje te spelen. 'Die meisjes komen het dichts bij mij stem,' zei ik en ging verder met spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Die meisjes komen het dichts bij mijn stem," Zegt ze, terwijl ze verder speelt. "Oew! Leuk" Zeg ik, terwijl ik de laatste dingetjes vastmaak aan het jurkje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Oew! Leuk,' zei ze. Ik glimlachte.

    [ben ff inspiratieloos]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Je weet nu waarom, wat wil je nog weten?' zegt Sebastiaan bot en hij zet de gitaar weer op de grond. Ik kijk hem even aan en zucht, 'laat ook maar,' zeg ik, 'en dan zeggen ze dat meisjes ingewikkeld zijn,' mompel ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Cassie kijkt me aan. "Laat ook maar." Zegt ze. "En dan zeggen ze dat meisjes ingewikkeld zijn." Mompelt ze erachteraan. Ik grinnik zachtjes, het was eruit, gelukkig. "Zoiets zou ik nooit zeggen, meisjes zijn simpeler dan jongens." Ik haal mijn hand door mijn haar en zucht.

    Abigail 'Abby' Loretta Bosh.
    Ik heb geen zin meer om te blijven zitten, ik heb betere dingen te doen. "Vince, ik ga ook. Ciao." Groet ik, sta op en loop weg. Misschien kan ik naar mijn kamer gaan, maar dat heeft geen zin. Ik heb behoefte aan gezelschap..