• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    "Zoiets zou ik nooit zeggen, meisjes zijn simpeler dan jongens." Ik kijk hem even aan, 'Ik ben blij dat je het met mij eens bent,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik voel dat ze me aankijkt, maar ik kijk niet terug. De sfeer voelt voor mij nog een beetje ongemakkelijk. "Ik ben blij dat je het met mij eens bent." Grinnikt ze. Ik ontspan mijn schouders en laat mijn handen op m'n benen rusten. Ik zwijg, omdat ik niks meer weet te zeggen.

    Cassie
    De sfeer is nog steeds ongemakkelijk. 'Wat voor een soort dingen vind je leuk?' vraag ik uiteindelijk, 'lievelingskleur enzo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Wat voor een soort dingen vind je leuk?" Vraagt ze uiteindelijk. "Lievelingskleur enzo." Ik denk een klein moment. "Een lievelingskleur heb ik niet, maar ik hou wel van Italiaans eten. Heb jij iets speciaals?"

    Cassie
    'Een lievelingskleur heb ik niet, maar ik hou wel van Italiaans eten. Heb jij iets speciaals?" Ik schud mijn hoofd, 'behalve dat ik echt doodsbang ben voor spinnen niet echt nee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze schud haar hoofd. "Behalve dat ik echt doodsbang ben voor spinnen niet echt, nee." Vertelt ze. Eigenlijk wil ik een opmerking maken, dat spinnen klein zijn, maar ik weet hoe het zit. Meiden zijn bang voor spinnen. Stil blijf ik zitten. Ik zocht naar een gespreksonderwerp. "Je doet toch aan dansen?"

    Cassie
    "Je doet toch aan dansen?" vraagt Sebastiaan als er weer een lange stilte is gevallen. Ik knik, 'en zingen, hoezo?' vraag ik nieuwschierig. Ik kan het niet laten om hem weer even goed te bekijken en het valt me weer op dat hij erg aantrekkelijk is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok, ik loop beetje vast XD ik kan niet verder]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Misschien kan je naar Abigail? Ze loopt rond over het terrein.]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:34 ]

    [Mweh, hoe moet ik dan weggaan? Want Serena zit nu bij Florence]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze beantwoord mijn vraag met een knik. "En zingen, hoezo?" Vraagt ze nieuwsgierig en haar ogen glijden over mijn lichaam. "Ik heb laatst een leuk nummer gezien en ik zou hem graag willen coveren, maar dan ik heb een zangeres nodig." Leg ik uit. Dat ik vaker liedje cover, ze ook op Youtube zet en ook optreed laat ik nog even achterwege.

    Midna schreef:
    [Mweh, hoe moet ik dan weggaan? Want Serena zit nu bij Florence]


    [Uuuh, idk? Zoiets van, doei?]

    Cassie
    "Ik heb laatst een leuk nummer gezien en ik zou hem graag willen coveren, maar dan ik heb een zangeres nodig." leg hij uit. Ik kijk hem niet begrijpend aan, 'ik snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft dat ik dans,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Omg, wat ben ik toch debiel moeilijk bezig. x.x]

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Ik snap nog steeds niet wat dat er mee te maken heeft dat ik dans." Zegt ze niet-begrijpend. Ik ben vaag."Uh, ik zocht naar een gespreksonderwerp. Ik hou niet zo van stiltes." Mompel ik. "En dat coveren, is gewoon als vrienden.." Lichtjes voel ik mijn wangen blozen. Ergens in mijn lichaam heb ik nog gevoelens voor haar, het liefst wil ik ze verdrijven, maar blijkbaar lukt dat me niet.