• Ik heb het op twee zwaarden. Je moet beide hebben, want zonder een van de twee ben je niet meer in evenwicht.

    Zuko van Avatar heeft zulke zwaarden. Weten jullie hoe deze heten?

    xx

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:41 ]


    Let the Night embrace you

    Geen idee, maar ze zijn wel awesome(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    Geen idee, maar ze zijn wel awesome(cat)

    Ja, daarom wil ik het weten. :3


    Let the Night embrace you

    Ooh, dat weet ik nog, tweelingszwaarden? Lol, ik weet het niet meer, maar weet wel dat ie ze aan zo'n jochie gaf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    samuraizwaarden?

    geen idee


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Sabels? idk


    Cool, neat, swell -Cry

    Narwhals schreef:
    Geen idee, maar ze zijn wel awesome(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Noemde hij dat geen kromzwaarden? Dat is het enige dat in me op komt, in ieder geval blijven de awesome

    iheartlilo schreef:
    Sabels? idk
    Nee, volgens mij zijn het in ieder geval geen sabels. Sabels zou je gebruiken om te schermen en ik denk niet dat Zuko dat deed.

    Verder heb ik geen idee (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Davinco schreef:
    samuraizwaarden?

    geen idee


    Ja ik dacht ook samuraizwaarden!!

    Is het in het Engels niet iets van Dual Swords? Geen idee hoe je die dingen in het Nederlands zou noemen, zo goed ben ik er niet in thuis.


    I can't even think straight.

    Samurai zwaarden / Katana's denk ik..

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 0:29 ]


    dream, dare, fly!


    Het lijkt een beetje hierop, nietwaar? Dit is een Arabisch kromzwaard (scimitar in het engels)

    voor diegenen die zeiden dat het een samurai zwaard was (ik zal maar aannemen dat daarmee de bekende katana bedoeld word)


    zoals je kunt zien is die smaller, en word hij niet breder aan het einde.

    ik vermoed dat het iets van tweelingzwaarden heet, maar ik weet het niet want ik kijk geen avatar. weet niet of je in het echt of in de serie bedoelt. Als je in het echt bedoelt vermoed ik dat je niet veel zult vinden, omdat er maar zelden werd gevochten met twee wapens en als dat al gebeurde was het meestal niet met twee zwaarden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro


    Voor diegenen die zei dat het een sabel was: Dit is een Estoc, een soort sabel. Veel smaller, bij lange na niet zo breed als die in het plaatje. Verder heeft het nauwelijks een noemenswaardige snijrand.


    Dit is een cutlass (weet de nederlandse naam niet) het soort zwaard dat je vaak ziet in piratenfilms. Ook smaller, en van gelijke breedte over het hele zwaard. Het lijkt er wel een stuk meer op, dus ik hoop dat je dit bedoelde met sabels :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Dual Dao swords, beter bekend als shuang dao.
    Fuck yeah google.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou vraag ik me af.. Ben je dat nou echt gaan zoeken? of wist je dat gewoon en zie ik nu pony's voor me met zwaarden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you