• Ik heb het op twee zwaarden. Je moet beide hebben, want zonder een van de twee ben je niet meer in evenwicht.

    Zuko van Avatar heeft zulke zwaarden. Weten jullie hoe deze heten?

    xx

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:41 ]


    Let the Night embrace you

    Midna schreef:
    Nou vraag ik me af.. Ben je dat nou echt gaan zoeken? of wist je dat gewoon en zie ik nu pony's voor me met zwaarden.


    Alleen de plaatjes gegoogeld. Hey, als je veel ps3t leer je een hoop over wapens xD



    Ik mis Rainbow Dash :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Alleen de plaatjes gegoogeld. Hey, als je veel ps3t leer je een hoop over wapens xD



    Ik mis Rainbow Dash :c



    ik zie Raibow Dash elke woensdag donderdag en soms vrijdag ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)


    ik zie Raibow Dash elke woensdag donderdag en soms vrijdag ;d


    Ikke vandaag nog :Y)

    She's an egghead!


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Ikke vandaag nog :Y)

    She's an egghead!


    ik lekker gewoon Nederlands samen met me broertje van 1 ;D en we raken offtopic ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mij lijkt het wel vet om zulke zwaarden te hebben. Mij lijkt het al vet om überhaubt een zwaard te hebben ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    Mij lijkt het wel vet om zulke zwaarden te hebben. Mij lijkt het al vet om überhaubt een zwaard te hebben ^^


    Castlefest! Daar verkopen ze ze! en anders internet xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Castlefest! Daar verkopen ze ze! en anders internet xD

    Zeker dat ik daar een kijkje ga nemen! Thanx ;D

    Eigenlijk hebben we er thuis al een. Eentje die ik zelf gemaakt heb. Van hout en helemaal beschilderd en al. Het Mastersword van The Legend of Zelda ^.^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    (...)
    Zeker dat ik daar een kijkje ga nemen! Thanx ;D

    Eigenlijk hebben we er thuis al een. Eentje die ik zelf gemaakt heb. Van hout en helemaal beschilderd en al. Het Mastersword van The Legend of Zelda ^.^


    Doe dat :P

    Als je op internet kijkt moet je goed opletten, want er is veel slechte kwaliteit. Op castlefest is het makkelijker: Er lopen genoeg mensen rond in volledig middeleeuwse bewapening, en dan kun je altijd nog een van de Noordenwinders of hoe ze ook heten aan hun mouw trekken xD

    Maar het is wel duur! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    dual-edged sword?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sioux schreef:
    Noemde hij dat geen kromzwaarden? Dat is het enige dat in me op komt, in ieder geval blijven de awesome


    Firm believer of all that is magic

    Yoda schreef:
    Dual Dao swords, beter bekend als shuang dao.
    Fuck yeah google.


    hey, zij heeft het antwoord al gegoogeld. En van de avatar wiki:

    Dual dao swords or broadswords are forged with metal, and used as a weapon by Zuko, during his banishment. It can also be used as a single-edge sword. Broadswords have been seen in the Earth Kingdom and the Fire Nation.

    Read more: http://avatar.wikia.com/wiki/Dual_dao_swords#ixzz1lUvQ1wZL


    soms zegt ze wel es iets zinnigs (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het inderdaad al Gegoogeld en kwam ook uit op Dual Dao Swords, maar het probleem is dat ik het nergens in het Nederlands vind. Dat was mijn doel met dit topic, om die naam in het Nederlands te vinden. :x


    Let the Night embrace you

    Volgens mij heeft mijn broer zulke zwaarden :3. Hij heeft ook allemaal katana's en andere zwaarden, best awesome 8D.


    i put the fun in funeral

    Ik ging samouraizwaarden zeggen, maar Alwin heeft zo net aangetoond dat ze dat niet zijn.
    Dankuwel. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pusheen schreef:
    Ik heb het inderdaad al Gegoogeld en kwam ook uit op Dual Dao Swords, maar het probleem is dat ik het nergens in het Nederlands vind. Dat was mijn doel met dit topic, om die naam in het Nederlands te vinden. :x


    Dat word dan waarschijnljik iets van "Dubbele Dao zwaarden" of "gepaarde Dao zwaarden"
    Dao is namelijk het type zwaard.

    Shuang schijnt iets van kalm/helder te betekenen, maar dat kun je beter vragen aan iemand die Chinees spreekt.


    quidquid excusatio prandium pro