• Jaha, dinsdag is de Cito toets alweer, en ik zal er dit jaar ook aan moeten geloven.

    7, 8 & 9 februari is de Cito, dus dinsdag, woensdag en donderdag.
    Mijn uiteindelijk advies is havo/VWO en de score van de proefcito is van mij 544 (het hoogste wat te behalen is is 550), dus dat komt wel goed? (;

    Hoe ging jou Cito? Of moet jij 'm ook dit jaar? Wat was/is jou score van de (proef)Cito dan? :3

    Let me know!
    [Als dit trouwens lijkt op een stelling van de week, is dat puur toeval.]

    1e dag zit erop! Het waas erg makkelijk. De onderdelen waren Taal 1, Rekenen 1, Taal 2 en Wereldoriëntatie 1.
    Dag 2:
    Studievaardigheden 1, Rekenen 2, Studievaardigheden 2 en Wereldoriëntatie 2.
    Dag drie, de laatste dag. Dat was 'm, dit waren de onderdelen:
    Taal 3
    Rekenen 3
    Taal 4
    Wereldoriëntatie 3.


    De uitslag komt begin maart waarschijnlijk, spannend ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:48 ]

    Wow, long long long time ago. Ik studeer nu. Maar mijn advies was HAVO/VWO en mijn citoscore was 547. (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:00 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik doe nu VWO, dus mijn cito was wel goed. Ik weet de precieze score niet precies meer. Het is al bijna 4 jaar geleden, namelijk. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zit nu op het gymnasium, mijn advies was VWO met een score van 547


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn cito score was 542, HAVO/VWO dus. Maar ik was te lui om te leren dus zakte ik af naar het VMBO wat ik nu makkelijk haal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij 545 of zo.. Geen idee, is al vijf jaar geleden. Had wel HAVO/VWO advies, maar zit nu op het MBO omdat ik te lui was.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:05 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ehm 3 of 4 jaar geleden. Ik had net 1 of 2 punten te weinig voor HAVO maar dat zou ik aankunnen. Toch ben ik naar VMBO gegaan en dat vindt ik niet erg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dance4ever schreef:
    Ik zit nu op het gymnasium, mijn advies was VWO met een score van 547

    En mijn score van de Entreetoets was 87 van de 88, die moesten wij toen ook maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat dat 547 was. Ik kreeg VWO-advies en ik zit nu in de vijfde.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    545. :Y)
    "Droog" VWO. Hihi. En ik zit nog steeds op het Atheneum, in de 5e.
    Maar ik moet wel keihard werken hiervoor. Het komt wel goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, lol, het valt best mee. Had een foutloze, ook geen in wereldoriëntatie. Het jaar daarvoor was er zo'n meisje op het Jeugdjournaal geweest, maar ik heb GELUKKIG niks van die mensen vernomen toen :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    549, alle drie de keren, lol. En het is dan ook VWO geworden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    LordSarita schreef:
    Mijn cito score was 542, HAVO/VWO dus. Maar ik was te lui om te leren dus zakte ik af naar het VMBO wat ik nu makkelijk haal.

    Jammer! Maargoed, als jij dat wilt ^^

    Ik verwacht mijn Cito-score ook iets van 545 of zo. Voor het Lorentz moet ik minimaal 540 halen om er op te kunnen en minimaal 545 voor gymnasium, dus die wil ik wel halen (;

    Ik doe nu vwo dus zal wel iets in die trant wezen. Is al een paar jaar terug en was tevens in een periode waar ik niet aan herinnerd wil worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Long time ago. Ik had 550, en zit nu op het gymnasium.


    I am an idiot, I move.

    Ik deed geen Cito, ik moest de Nio doen Of hoe die ook heet.. De algehele punten telling was anders, maar mijn advies was VWO. Ik weet mijn score niet eens meer ;O


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen