• Jaha, dinsdag is de Cito toets alweer, en ik zal er dit jaar ook aan moeten geloven.

    7, 8 & 9 februari is de Cito, dus dinsdag, woensdag en donderdag.
    Mijn uiteindelijk advies is havo/VWO en de score van de proefcito is van mij 544 (het hoogste wat te behalen is is 550), dus dat komt wel goed? (;

    Hoe ging jou Cito? Of moet jij 'm ook dit jaar? Wat was/is jou score van de (proef)Cito dan? :3

    Let me know!
    [Als dit trouwens lijkt op een stelling van de week, is dat puur toeval.]

    1e dag zit erop! Het waas erg makkelijk. De onderdelen waren Taal 1, Rekenen 1, Taal 2 en Wereldoriëntatie 1.
    Dag 2:
    Studievaardigheden 1, Rekenen 2, Studievaardigheden 2 en Wereldoriëntatie 2.
    Dag drie, de laatste dag. Dat was 'm, dit waren de onderdelen:
    Taal 3
    Rekenen 3
    Taal 4
    Wereldoriëntatie 3.


    De uitslag komt begin maart waarschijnlijk, spannend ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:48 ]

    Wow, long long long time ago. Ik studeer nu. Maar mijn advies was HAVO/VWO en mijn citoscore was 547. (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:00 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik doe nu VWO, dus mijn cito was wel goed. Ik weet de precieze score niet precies meer. Het is al bijna 4 jaar geleden, namelijk. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zit nu op het gymnasium, mijn advies was VWO met een score van 547


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn cito score was 542, HAVO/VWO dus. Maar ik was te lui om te leren dus zakte ik af naar het VMBO wat ik nu makkelijk haal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij 545 of zo.. Geen idee, is al vijf jaar geleden. Had wel HAVO/VWO advies, maar zit nu op het MBO omdat ik te lui was.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:05 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'