• Jaha, dinsdag is de Cito toets alweer, en ik zal er dit jaar ook aan moeten geloven.

    7, 8 & 9 februari is de Cito, dus dinsdag, woensdag en donderdag.
    Mijn uiteindelijk advies is havo/VWO en de score van de proefcito is van mij 544 (het hoogste wat te behalen is is 550), dus dat komt wel goed? (;

    Hoe ging jou Cito? Of moet jij 'm ook dit jaar? Wat was/is jou score van de (proef)Cito dan? :3

    Let me know!
    [Als dit trouwens lijkt op een stelling van de week, is dat puur toeval.]

    1e dag zit erop! Het waas erg makkelijk. De onderdelen waren Taal 1, Rekenen 1, Taal 2 en Wereldoriëntatie 1.
    Dag 2:
    Studievaardigheden 1, Rekenen 2, Studievaardigheden 2 en Wereldoriëntatie 2.
    Dag drie, de laatste dag. Dat was 'm, dit waren de onderdelen:
    Taal 3
    Rekenen 3
    Taal 4
    Wereldoriëntatie 3.


    De uitslag komt begin maart waarschijnlijk, spannend ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:48 ]

    Ik had 550 bij de cito, en 100 bij de entree. Doe nu tweetalig vwo (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik had 538 punten ;D nu zit ik op het havo


    Shoganai i ne~

    Ik had twee oefen cito's gehad en had voor beide 537, had toen voor de echte ook 537 wat wel grappig was. Deed het eerste jaar MAVO/HAVO en ben toen MAVO gaan doen (:

    Ik deed 'm vier jaar geleden. Mijn score was 548, HAVO/VWO dus, toen deed ik de eerste drie jaar van de het middelbaar VWO, maar in het derde jaar was ik het leren zo zat dat ik nu ben afgezakt naar HAVO. :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 20:25 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn CITO - score was.. Wel wist ik dat ik een TL score had bereikt? Of nouja, dat werd me dus aangeraden.
    Uiteindelijk VMBO-kader gaan doen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik had 528. Doe nu HBO. LOL.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had 549, 2 foutjes minder en ik had 550 :3

    Fluorescent schreef:
    545 had ik, maar dat is 6 jaar geleden ofzo? :'D


    SLOAN.

    Mweh. Dat weet ik niet meer :')
    Ik kreeg in ieder geval het advies tl/havo ;3
    Toen ben ik naar tl gegaan, slechtste wat ik ooit gedaan heb. Dat had namelijk veel gepest als gevolg. Nu doe ik alsnog havo, op een andere school, maar als ik gelijk havo had gekozen had dit niet allemaal hoeven gebeuren ;x


    26 - 02 - '16

    537 of 539, ik weet het niet precies meer. Maar het was in iedergeval havo maar ik werd naar VMBO-kader gestuurd. Na een jaar vmbo ben ik alsnog naar havo gegaan (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik had 537 en kreeg Havo advies, maar ik ben naar VMBO-glt gegaan


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb hem al gehad, ik schoorde 544, HAVO/VWO
    En voor mijn entree had ik VWO..

    Een meisje in mijn klas wist niet was manicure en pedicure was voor ik het haar vertelde... geen wonder dat ze VMBO-kader kreeg. x'd

    Ik had 524 :O Maar die week voelde ik me helemaal niet lekker en ik had ook koorts. Door die score had ik VMBO-KB advies. Maar ik ben uiteindelijk de GL gaan doen. Dat ws allemaal te laag voor me. Want op mijn rapport had ik allemaal zevens en achten. Dus nu doe ik VMBO-TL (Mavo) en ga ik na mijn eindexamen Havo doen, terwijl ik eigenlijk allang Havo had kunnen doen, maar ik kon niet doorstromen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had 538. ^^ I was so proud...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.