• Jaha, dinsdag is de Cito toets alweer, en ik zal er dit jaar ook aan moeten geloven.

    7, 8 & 9 februari is de Cito, dus dinsdag, woensdag en donderdag.
    Mijn uiteindelijk advies is havo/VWO en de score van de proefcito is van mij 544 (het hoogste wat te behalen is is 550), dus dat komt wel goed? (;

    Hoe ging jou Cito? Of moet jij 'm ook dit jaar? Wat was/is jou score van de (proef)Cito dan? :3

    Let me know!
    [Als dit trouwens lijkt op een stelling van de week, is dat puur toeval.]

    1e dag zit erop! Het waas erg makkelijk. De onderdelen waren Taal 1, Rekenen 1, Taal 2 en Wereldoriëntatie 1.
    Dag 2:
    Studievaardigheden 1, Rekenen 2, Studievaardigheden 2 en Wereldoriëntatie 2.
    Dag drie, de laatste dag. Dat was 'm, dit waren de onderdelen:
    Taal 3
    Rekenen 3
    Taal 4
    Wereldoriëntatie 3.


    De uitslag komt begin maart waarschijnlijk, spannend ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:48 ]

    Ik had 540 met HAVO-advies. Maar ik had hem slecht gemaakt voor mijn doen. En dat had zo zijn redenen... het was al raar geweest als ik in die omstandigheden wel rond de 545 gezeten zou hebben.
    Maar anyway, ik wilde dus naar VWO/TTO en heb daar gewoon 'sollicitatie' voor gedaan. (Daar had je min. 545 voor nodig) Met positief advies van mijn basisschool ben ik gewoon toegelaten. En nu zit ik in 3TTO met geen enkele onvoldoende op mijn rapport :')

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lol, ik had 542 en ik zit nu in vier gym... maar ik was ziek geweest dus ik moest wat inhalen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb pas geleden nog de NIO (Edux) gehad. Wij hebben geen cito. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn score was 543. Ik had HAVO/VWO advies, maar mijn school vroeg of ik naar het VWO wilde omdat er te weinig mensen waren voor HAVO/VWO, dus ik ben naar VWO gegaan! Maar dat is wel moeilijk hoor!! Waar woon jij eigenlijk. Het lorentz ligt volgens mij in Eindhoven, en daar woon ik! Ik zit op het Stedelijk!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Idd, het Lorentz Casimir Lyceum (;
    Daar wil ik heen. In Tongelre, muwahah ^^
    Een vriendin van me wil naar het Stedelijk College :3
    Maar het Lorentz Casimir Lyceum, klinkt zo lang -__- Dus voor mij gewoon het Lcl of het Lorentz xd

    Randomness schreef:
    Idd, het Lorentz Casimir Lyceum (;
    Daar wil ik heen. In Tongelre, muwahah ^^
    Een vriendin van me wil naar het Stedelijk College :3
    Maar het Lorentz Casimir Lyceum, klinkt zo lang -__- Dus voor mij gewoon het Lcl of het Lorentz xd


    Hahaa, zeg maar tegen je vriendin dat ze zeker naar het Stedelijk College moet gaan. Super leuke school!! Welk niveau gaat ze doen?
    Lorentz Casimir Lyceum klinkt idd heel lang! Stedelijk College Eindhoven ook. Ik zeg meestal gewoon Henegouwenlaan of Stedelijk. Hahaa:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had 544, en kreeg havo/VWO advies en doe nu gemakkelijk vwo. Het is niet zo belangrijk hoor, ze blazen het geloof ik veel te veel op.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    542. Havo/vwo advies. Nu zit ik in 5vwo, maar ik moet er wel wat voor doen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn Cito is alweer een tijd terug want mijn middelbare school tijd zit er ook alweer op. Maar mijn advies zal wel vmbo/havo zijn geweest want ik ben begonnen in een soort havo/vmbo klas en heb uiteindelijk examen gedaan op vmbo niveau. Score weet ik echt niet meer.


    And I know you love Shrek Because we've watched it 12 times- Ed Sheeran- Wake Me Up

    Ik had VWO+ advies, en een cito-score van 550 (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ehh, ik had 526 geloof ik, best wel laag, en omdat dat niet was wat er van me verwacht was moest ik de drempeltoets doen en die ging veel beter, ik kreeg advies voor mavo/havo maar ik doe nu examenjaar mavo waar ik eigenlijk wel goed op mijn plek zit.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Entreetoets had ik 550, echte Cito 549 met VWO-advies. Ik doe nu gymnasium :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Geen idee, maar mijn advies was HAVO.


    Your make-up is terrible

    548, ik zit nu in de vierde van het atheneum+ ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik had ongeveer 7 jaar geleden een hele lage score 523 of zo iets dergelijk?
    Maar ben toen naar het VMBO-T gegaan
    Nu moet ik nog een half jaar MBO en ga ik naar het HBO