• Jaha, dinsdag is de Cito toets alweer, en ik zal er dit jaar ook aan moeten geloven.

    7, 8 & 9 februari is de Cito, dus dinsdag, woensdag en donderdag.
    Mijn uiteindelijk advies is havo/VWO en de score van de proefcito is van mij 544 (het hoogste wat te behalen is is 550), dus dat komt wel goed? (;

    Hoe ging jou Cito? Of moet jij 'm ook dit jaar? Wat was/is jou score van de (proef)Cito dan? :3

    Let me know!
    [Als dit trouwens lijkt op een stelling van de week, is dat puur toeval.]

    1e dag zit erop! Het waas erg makkelijk. De onderdelen waren Taal 1, Rekenen 1, Taal 2 en Wereldoriëntatie 1.
    Dag 2:
    Studievaardigheden 1, Rekenen 2, Studievaardigheden 2 en Wereldoriëntatie 2.
    Dag drie, de laatste dag. Dat was 'm, dit waren de onderdelen:
    Taal 3
    Rekenen 3
    Taal 4
    Wereldoriëntatie 3.


    De uitslag komt begin maart waarschijnlijk, spannend ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:48 ]

    Mijn score van de Proef-Cito was 540 en mijn uiteindelijke score was 539 (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eh, ik had 550.2 fouten :') Gymnasium doe ik. :')


    Remember when...

    Wij hadden ook NIO [ja, zo heet dat x"d Nederlandse Intelligentietest voor Onderwijs], met persoonlijkheidstest en zo
    , maar ook Cito -__-"

    Hoogste score van proefcito in mijn klas was 549, maar zij is ook altijd een wijsneus en zo, daar ergert iedereen zich aan. Ze kletst ook veel te veel. Als we over weekend moeten vertellen en ze is aan de beurt, is iedereen van: * sigh * lol.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:22 ]

    Mijn score was 547 en ik zit nu in 3 gymnasium.

    Het komt zeker wel goed! Ik weet de cito nog heel goed, ik nam allerlei eten mee enzo, want dat mocht toen (A)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik zit in Gymnasium 2, had 550/550 bij Cito groep acht, en 99/100 bij Cito groep zeven.
    Cito betekent 'snel' in het Latijn:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb btw mijn cito toets later moeten inhalen, dus kon ik niet meedoen met al die extraatjes. Daar baal ik echt nog steeds van.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    543 & 544.
    Advies was Havo/VWO,
    maar ik doe nu Havo. :')


    Tell me about it, stud.

    ik had 548, net als mijn beide nichtjes, mijn zus en mijn broertjes
    Ik had vwo advies en zit nu in 3 vwo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Al die vet slimme kinders hier. :Y)
    Ik had 537 en had toen nog zo'n toets gedaan. Daaruit kwam dat ik HAVO/VWO had en mijn advies van school was ook HAVO/VWO. Doe nu HAVO.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn citoscore was 545, HAVO/VWO dus. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Succes. :) Ik had een jaar geleden 550 met (volgens mij) 8 fout, zit nu in 1 havo/vwo. (Ik ga waarschijnlijk vwo doen over twee jaar)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:52 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Veel slimmerds hier zeg ;o
    Ik had geen cito, alleen de nio. Geen flauw idee hoe die punten daarvan zaten, maar ik had vwo advies en ik zit nu in 3 atheneum ^^.


    i put the fun in funeral

    voor mij is het 2 jaar geleden en mijn advies was havo


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    545 had ik, maar dat is 6 jaar geleden ofzo? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    531


    Firm believer of all that is magic