• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:12 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Weet je, wij zijn de enige die nog aan het schrijven zijn ;D]

    Mickey
    Weer lach ik als Cassie me opnieuw vraagt om wat ik daarstraks lachte.
    'Dat kan ik, ja. Maar of ik dat ook echt ga doen... Tja.'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [haha :P grappig toch]
    Cassie
    Hij lacht weer, 'Dat kan ik, ja. Maar of ik dat ook echt ga doen... Tja'. Ik knipper even met mijn ogen en kijk hem verleidelijk aan, 'Aww, kom op...omdat ik het ben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik begin me te vervelen, en ik vraag me dus af wat die Mickey en Cassie aan het doen zijn. Ik sta op, en loop naar de kamer waar die twee zitten.


    El Diablo.

    [Ja, best wel ;P]

    Mickey
    Met een verleidelijke blik kijkt ze me aan terwijl ze smeekt. Damn, veel te aanlokkend. Ik bedwing mijn gedachten en schud mijn hoofd. Meer kan ik niet, of anders geef ik me over. En dat wil ik niet.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Ik zie dat Alyson binnenkomt en maak een gebaar dat ze even weg moet gaan. Dan ga ik nog iets dichterbij hem staan. 'Aww, alsjeblieft?' fluister ik in zijn oor terwijl ik met mijn hand over zijn arm ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abby Wright
    Ik sloop het kraakpand binnen met mijn handen vol brood, blikjes en zakken chips. Eerst was ik niet trots op het stelen, en nu was ik ook niet echt trots, maar ik deed het gemakkelijker, zonder schuldgevoel. Ik had gewoon honger, dus ik nam wat te eten, zo zat het vanaf nu in elkaar voor mij.


    Cookies!

    Mickey
    Alyson komt binnen en Cassie doet meteen teken dat ze weg moet gaan.
    Dan komt ze weer wat korter naar me toe en wrijft met haar zachte hand over mijn arm.
    'Illegaal,' fluister ik.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    'Illegaal,' fluistert hij. Ik schud mijn hoofd, 'over iemands arm wrijven is niet illegaal,' fluister ik terug, 'En ga je me nog vertellen wat er was?' vraag ik weer op een verleidelijk toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik lach, en ga weer weg. Die meid is een flirt, dat zie je zo.


    El Diablo.

    Mickey
    Ik doe niets. Zelfs als Cassie me opnieuw smeekt, verroer ik me niet.
    Mijn lippen pers ik stevig op elkaar, zodat er niets onzinnigs uitkomt. Vastberaden schud ik mijn hoofd.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Haha, LovingStyles, je bent blijkbaar een flirt (;]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen ?]

    [Cassie en Mickey zijn in een kamer, alleen (dat hele gesprek hier) en de rest is in de kamer waar iedereen is binnengekomen. Daar gebeurt momenteel niets.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cassie
    Verdomme, die jongen is lastiger over te halen dan ik dacht. Ik ga nog iets dichterbij hem staan zodat onze lichamen elkaar bijna aanraken. 'Alsjeblieft?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered