• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Jhua is goed, ik maak nog wel ff praatje met nagaari enzo maar is goed.]

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik verbrak de zoen en ik keek haar grijnzend aan. Een gaap verliet me mond en ik was echt dood.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Weet even niets voor Alex xD]

    [whaha, ik zit met hetzelfde voor Nouka >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Felicity Sophia Grace
    Nic verbreekt de zoen en kijkt mij grijnzend aan. Dan gaapt hij even. 'Je bent schattig als je slaapt,' grinnik ik. Ik merk dat ik ook best wel moe ben, 'ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'Heey, Storm maar dat wist je wel.' Ik bekijk haar even goed, maar vooral haar ogen hebben iets. Iets wat ik niet makkelijk kan uitleggen. Nagaari verstoorde mij van mijn gedachtes. 'Ik zou maar oppassen als ik jou was, Meneer Storm bekijkt je al.' ze lachte en liep weg. Waarheen? Idontcare. Waarom? Idontcare. Destiny haar ogen was het enige wat aan me hoofd vast zat. En ik ken haar geen eens.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik grinnikte. 'Dankjwel.' Ik pakte de pet op die was gevallen en zette die weer bij haar op. 'Dan loop ik wel even met je mee.' glimlachte ik toen naar haar.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik moest grinniken om wat Nagaari zei. 'Ik zal oppassen.' lachte ik haar nog toe. Storm keek me de hele tijd aan waardoor ik een beetje moest blozen. Ik moest gapen en keek hem toen even beschaamd aan. 'Sorry, kan het niet helpen. Deze dag was slopend.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason C. Brown
    Ik gaapte een keer en zag dat Des dat ook deed. ''Hey jongens, ik ga slapen. Slaaplekker allemaal en tot morgen.'' Ik twijfelde of ik Destiny een knuffel mocht geven. Waarom niet?


    The universal language of art.

    Sander ~teleportatie
    'Oke, met jou zoek ik dus geen ruzie.' zeg ik als ik haar gave hoor. 'Ik kan teleporteren'


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Felicity Sophia Grace
    Nic pakt de pet van de grond en zet die weer op mijn hoofd, 'Dan loop ik wel even met je mee.' glimlacht hij. 'Dankjee,' dan pak ik hem bij zijn hand en we lopen samen naar mijn kamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    'Ehh als je wilt slapen ehh ga maar ik ga denk ik nog wat spelen.' Godd, ik krijg het warm en ik kom amper uit me woorden. 'Maarja, als je mee wilt doen enz mag je blijven..' probeerde ik even met een glimlach.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka Walldorn

    Uiteindelijk besloot ik om naar buiten te gaan. Dat het veel te fris was deed me even niks, ik had het warm dus wat afkoeling kon geen kwaad. Ik ging op dezelfde plek zitten als waar Alex en ik eerder vandaag hadden gezeten, er stond vlakbij verlichting dus een perfectere plek kon niet. Langzaam begon ik wat te schetsen tot ik halverwege stopte, een lichte tekening van het grote huis voor me was erop ontstaan en ik glimlachte even terwijl ik het schetsblok langs me legde en m'n handen op mijn schoot vouwde. Waarom kwam het vuur alleen maar als ik het niet wilde? Bedacht ik plots toen ik naar mij handen staarde en er een even ophief. Ik wilde het zo graag heel snel onder controle hebben, zo verwond ik niet onverwachts iemand. Peinzend staarde ik naar mijn hand terwijl mijn gedachten alle kanten op vlogen, voornamelijk naar alex, tot er plots een vlam op mijn hand verscheen. 'Oh,' geschrokken kneep ik mijn hand dicht en op dat zelfde moment verdween de vlam. Even schudde ik met mijn hoofd, wazig gedoe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Geen zin om rest te lezenXD]

    Nadia Stone

    'Oke, met jou zoek ik dus geen ruzie. Ik kan teleporteren,' zei hij. 'En laat me ook maar niet schrikken. Ik heb het nog niet helemaal onder controle,' zei ik tegen hem en begon te gapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga nu}


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Als ik haar heb afgezet geef ik haar nog een kus en loop dan richting mijn eigen kamer. Ik trok mijn shirt uit en trok een joggingbroek aan dook toen meteen mijn bed in waardoor ik kort in slaap viel.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    'Slaapwel.' zeg ik ook tegen Jason nadat ik hem ook een knuffel gaf, ten slotte zijn we gewoon vrienden. Ik keek naar Storm, 'Ik wil graag horen wat je gaat spelen.' zei ik toen glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Slaaplekker !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.