• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    Ik kijk even op als Zendé weer naast me komt zitten en zie twee jongeren die ik nog niet eerder heb gezien [StaceyNagaari en Storm]. Ik sta op en loop naar ze toe om ze te begroeten, 'Hee, volgens mij heb ik jullie nog niet eerder gezien. Ik ben Felicity trouwens maar noem me maar Fee of Feli,' zeg ik glimlachend tegen ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka Walldorn

    'Ja het gaat, mijn spieren zijn een beetje stijf van het op de trap slapen,' mompel ik en veeg een plukje haren aan de kant. Ik grinnikte even toen hij zei dat het een oude versiertruc was en keek even naar hem op. 'En werkte die oude truc nog?' Reageer ik met een ondeugende blik.

    [Even posten onder werktijd ;p ben rond 9 terug ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Het meisje dat ik eerder deze ochtend opmerkte liep naar me toe, en toen pas merkte ik op dat Storm me aandachtig en eng zat aan te staren. 'Mot je bloedhond?' Lachte ik. 'Zeg, aardiger kan je dat ookwel zeggen hoor.' 'Hee, volgens mij heb ik jullie nog niet eerder gezien. Ik ben Felicity trouwens maar noem me maar Fee of Feli,' Het meisje genaamd Felicity is aangekomen bij ons. 'Hee, ik ben Nagaari en dat is Storm.' Probeerde ik zo aardig mogelijk. Ik voelde een rilling over me rug komen en nogsteeds weet ik niet waardoor ik dit gevoel heb.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen

    'Hee, ik ben Nagaari en dat is Storm.' Er is iets met Nagaari het valt op maar ik negeer het. 'Hee, jaa mij kan je Storm of Andrew of Drew noemen, dontreallycare. Nyaa, hoe gaat het met jou? Enzoo.' Ik schoof een stoel naar achter en klopte er op als teken van uitnodiging.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Felicity Sophia Grace
    De jongen, Storm, schuift een stoel naar achteren en klopt er af. 'Met mij gaat het wel goed,' antwoord ik nog op zijn vraag, 'met jullie dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen

    'Ehh met mij wel goed het probleem is alleen.. Het is ochtend en koud, en wat er met Nagaari is weet ik niet.. Ze lijkt erg afwezig. Misschien is ze ziek.' Ik kijk even snel rond naar alle mensen.. 'En zijn ze hier wel beetje aardig?' Ik vroeg het twijfelend. You never know.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Ik hoor Storm en die Felicity praten maar niet hard genoeg, ookal zitten ze naast me. Ik kijk maar naar buiten..

    [ Omgoshh was Nagaari ff vergetn. :$ ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander Charles Pryst

    'En werkte die oude truc nog?' Ik lach. 'Ja het werkt inderdaad nog
    steeds. Ik zet haar stevig op de grond neer en grijns dan hoofdschuddend.
    Dit was zo fout maar ze maakte het me wel erg moeilijk.

    [Ok ;D nu ben ik er echt weer ;D was ff school iets doen xd Waar kan ik Nadia bij in betrekken? Nja poging..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [bewww ff lezen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Midna schreef:
    [Ok ;D nu ben ik er echt weer ;D was ff school iets doen xd Waar kan ik Nadia bij in betrekken? Nja poging..]

    [Bij Zendé en Destiny? (als zij bij hem komt zitten, tenminste)]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:43 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    [Bij Zendé en Destiny? (als zij bij hem komt zitten, tenminste)]


    [Is goed ;D dank je ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn

    Hij grijnsde hoofdschuddend terwijl hij me stevig neerzetten. 'Wat houdt je tegen dan?' Zei ik op een uitdagende toon en vouwde mijn armen over elkaar terwijl ik mijn blik vluchtig over zijn nog steeds blote bovenlijf liet gaan voor ik hem weer recht aankeek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    'Goedemorgen!' zei ik toen. Ik kreeg even een rilling en moest terug denken aan de droom. Zal we niets zijn, het ging over mijn moeder ze riep me om hulp maar ik weet echt bij god niet wat het zou moeten betekenen. Ik keek om me heen en Dominique ging naar Felicity. Ik keek Zendé even glimlachend aan. 'Honger.' zei ik toen net een holbewoner. Ik grinnikte om mijn eigen stem en pakte toen wat te eten. '9 uur begint de les he.' riep ik toen in het algemeen.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik zag Fee zitten met mijn pet op. 'Hello beautifull.' zei ik toen glimlachend toen ik naast haar ging zitten, ik knikte toen Lex zei dat de lessen om 9u begonnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    BAMBAMBAM


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik keek even de ruimte rond. Druk. Ik pakte een broodje. Ik keek er even na en legde hem weer weg. Ik zuchtte. Ik had eigenlijk helemaal geen honger. '9 uur begint de les he,' hoorde ik Des roepen. Ik zuchtte. Ik had helemaal geen zin in les. Ik stond op en liep naar de enige mensen die ik zeker wist dat ik ze kende. Zendé en Des. 'Hey,' zei ik zachtjes.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you