• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Charles Pryst

    Ik gaap even. 'Ja kom binnen. ' ik loop door naar de keukentafel en ga zitten met de ehbo doos. 'Doe maar wat je nirt doen. ' mompel ik moet en haakr een hand door mijn haar dat nog een beetje nat is.

    Nouka Walldorn

    'Ja kom binnen,'gaapte hij en ging aan de keukentafel zitten met de ehbo doos. 'Doe maar wat je moet doen,' mompelde hij en haalde zijn handen door zijn natte haren. Erg afleidend en ik schudde licht met mijn hoofd. 'Ben je smorgens altijd zo kort in je woorden?' vroeg ik hem met een zacht gegrinnik terwijl ik voor hem ging staan en zachtjes het verband van zijn arm af wikkelde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik grinnik. 'Ja ik heb net gedouched dus nog moe.' Legde ik uit en gekomen haar met het verband.

    Nouka Walldorn

    'Dat verklaard waarom,' glimlachte ik en haalde voorzichtig de gaasjes eraf. Mijn gezicht vertrok bij het zien van de brandplek. 'Hij ziet er gelukkig goed uit,' mompelde ik terwijl mijn schuldgevoel de kop weer op stak. 'Heb je er veel last van?' vroeg ik terwijl ik het verband en gaas bijeen pakte en naar de prullenbak liep. Mijn lichaam voelde nog steeds stijf van het slapen op de trap en vertroebeld door het teruggekeerde schuldgevoel struikelde ik terwijl ik weer terug naar hem liep. Natuurlijk belandde ik tegen hem aan, met een kop zo rood als een tomaat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Felicity Sophia Grace
    Langzaamaan word ik wakker en werp een blik op mijn wekker. Half 8. Ik slaak een diepe zucht en stap uit bed. Dan pak ik snel wat spullen bij elkaar en loop naar de badkamer waar ik een douche neem. Na het douchen doe ik nog even snel een laagje mascara op. Ik doe Nic's pet op, de oortjes van mijn iPod in en loop naar beneden terwijl ik mij afvraag of er nog meer mensen wakker zijn.

    Adrian Bradley Crevan
    Met een slaperig gezicht kijk ik op mijn wekker en zie dat het half 8 is. Ik haal mijn schouders op, ze hebben niet gezegd hoe laat de lessen beginnen dus mooi dat ik nog even ga slapen.

    [iemand die online is en zin heeft om een gesprekje met Felicity te voeren?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik rekte me eigen uit en keek om me heen. O ja, hier was ik. Ik ging douchen en trok kleren aan. Ik liep naar beneden.

    [Ja, eh beetje korte zinnen XD heb geen zin om het hele ochtendritueel op te noemen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Daar stond ik in het midden van het bos. Dat al zwaar in vlammen stond. 'Kraaaaaaak' Ik voelde een zwaar gewicht op me en alles werd zwaar en zwart.

    Ik schrok wakker, in het zweet. Ik voelde even onder mijn ogen en merkte zuchtend dat ik ook heb lopen huilen. Snel pakte ik een handdoek en nogmeer doucheonzin en ging douchen. Na het douchen ging ik maar rond vervelen in het huis. Het was aardig vroeg dus het was geen wonder dat het zo'n dode sfeer had. Ik was beneden, maar bij de trap bleef ik stil staan.. Ik hoorde iets en vertrouwde het natuurlijk niet echt. Wie weet is het wel een vieze oude verkrachter. Daar moet je niet zomaar tegen aan lopen ofzo.. Ik keek snel rond in de hal.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 15:52 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Als ik wakker wordt open ik langzaam mijn ogen.
    Eerst denk ik dat ik nog droom, maar als ik overeind kom besef ik dat het echt is. Ik ben even helemaal gedesoriënteerd, maar dan herinner ik me gister.
    Destiny die zo aardig tegen me deed. En ze knuffelde me steeds. Ze heeft me zelfs een kus op mijn wang gegeven.
    Als ik er nu zo over nadenk lijkt het allemaal een droom. Daarom ga ik uit mijn bed, wrijf in mijn ogen en loop dan de gang op.
    Verlaten. Snel ren ik naar de badkamer, ik wil niet dat iemand me zo in alleen mijn boxer ziet. In de badkamer neem ik een douche, waarna ik mijn tanden poets. Dan vlucht ik weer naar mijn kamer, waar ik me omkleed.
    Het valt me op dat mijn haren nog vochtig zijn. Ja, dat heb ik wel vaker. Ze drogen niet zo snel op.
    Als ik klaar ben ga ik naar de eetzaal, waarbij ik mijn plattegrond niet nodig heb. Gister heb ik de boel wel een beetje verkend, dus ik ken de meeste routes wel uit mijn hoofd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace
    Met een beetje een slaperig gezicht loop ik de eetzaal in waar ik een jongen zie staan. 'He,' mompel ik, 'Zendé was het toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Terwijl ik naar beneden liep wreef ik in me ogen. Ondertussen dacht ik aan gisteren. Het was een leuke dag, maar ook een verschrikkelijke. In de hal keek ik even om me heen en haalde mijn hand door mijn haren. Welke hal moest ik ook al weer nemen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Net als ik wat eten wil gaan halen bij de begeleiders hoor ik achter me een stem. 'He, Zendé was het toch?' mompelt iemand slaperig.
    Ik draai me om en zie Fee. 'Oh, hai,' begroet ik haar. Ik had haar gister de rest van de dag niet meer gezien sinds... sinds dat ik werd meegetrokken door die begeleidster.
    'Ja, ik heet Zendé,' vervolg ik met een glimlach. In tegenstelling tot haar ben ik intussen klaarwakker.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace
    'Ja, ik heet Zendé,' glimlacht hij waarna ik terug glimlach. Dan laat ik me op een van de stoelen aan de eettafel vallen. Iets te wild want ik val er gelijk weer van af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [-]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [-]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Als ik plaats neem op een stoeltje hoor ik opeens een hard geluid. Ik kijk om en zie Fee op de grond liggen met een stoel onder haar. 'Nog half in slaap zeker?' grap ik terwijl ik naar haar toe loop en een hand uitsteek om haar overeind te helpen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~