• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik hoorde een bonk en ging op het geluid af. Het was in de eetkamer kwam ik achter. In de eetkamer waren niet veel mensen. Zendé en een meisje die ik niet ken. Het meisje lag naast de stoel. Ik glimlachte en ging ergens zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity Sophia Grace
    Dankbaar neem ik Zendé's hand aan waarna hij mij overeind helpt. 'Dat, en ik ben van mezelf ook nogal onhandig,' lach ik zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander Charles Pryst

    Ik vang haar nog net op. 'Gaat het?' Vraag ik bezorgt. Ik glimlach als ik haar rode gezicht zie. 'Flauwvallen is echt de oudste versier truc die er is.' Knipoog ik en zet haar weer recht.

    Stacey Nagaari Price ~ Vuur

    Later merkte ik dat ik stemmen hoorden en uiteindelijk een harde bonk. Alsof iemand een baksteen tegen een houten kast gooide. Ik liep richting de eetzaal waar tot mijn verbazing mensen waren.. 'Hello...?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Dat had ik ook al opgemerkt, ja,' grinnik ik terwijl ik weer ga zitten. Nu ze is gevallen herinner ik me dat ze gister ook de melk omstootte. Dát was de laatste keer dat ik haar had gezien die dag. Wat zou ze voor de rest gedaan hebben?
    'Vond je het gister een leuke dag?' vraag ik daarom. In de deuropening van de eetzaal staat een meisje met een verbaasde uitdrukking op haar gezicht. 'Hello?' zegt ze twijfelend. Ik begroet haar met een knikje maar kijk dan Fee weer aan.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity Sophia Grace
    'Vond je het gister een leuke dag?' vraagt Zendé. Ik word even afgeleid door een meisje in de deuropening die ons begroet. 'Hi,' zeg ik tegen haar waarna ik me weer naar Zendé draai. 'Gister,' ik moet gelijk weer denken aan Nic en een glimlach komt op mijn gezicht, 'was wel okee,' lach ik. 'En wat vond jij van gister?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ruw wordt ik wakker van een verschrikkelijke droom. Ik kijk op en zie dat ik in de muziekkamer in slaap ben gevallen. Ik zet me recht en zie dat Storm nog slaapt. Ik grinnik, wauw. Ik sta op en loop naar hem toe voordat ik hem ruw wek kijk ik op mijn telefoon hoe laat het is, kwart voor acht. Om negen uur zouden de lessen beginnen. Ik deed mijn Blackberry in mijn zak en begon te grijnzen. Wat is mijn aanval vandaag? Ik deed het vroeger altijd bij mijn broertje, kom op 15 dan mag het wel. Ik nam een kleine aanloop en sprong toen op zijn buik. 'WAKKER WORDEN.' zei ik toen luid in zijn oren.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Langzaam wordt ik wakker door de wekker die mij wekt. Ik slaak een vermoeide kreet en kijk dan op kwart voor 8. Ik liep shirtloos naar de badkamer en nam een douche. Eenmaal klaar liep ik met alleen een handdoek om mijn middel naar mijn kamer en kleedde me om.

    [ MET BEVROREN HANDEN GETYPT VIND HET AARDIG WAT XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Net thuis? xD Het is koud buiten hè...]

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Bijzonder, laat ik het daar op houden,' antwoord ik. Het was aan de ene kant wel leuk, omdat ik een goede vriendin heb gekregen, Des. Maar aan de andere kant ook weer niet, vanwege mijn aanvallen.
    'Nog nieuwe vrienden gemaakt?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Iemand mag Nadia straks wel lastig gaan vallen ;D verveel me een beetje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason C. Brown
    Ik werd wakker en keek om me heen. Ik had een enge soort droom gehad en het duurde even voor ik besefte dat het maar een droom was. Ik kwam overeind en haalde een spijkerbroek en een shirt uit mijn tas. k trok het aan en ging richting de eetzaal.


    The universal language of art.

    Felicity Sophia Grace
    Ik knik en moet weer glimlachen bij de gedachte aan Nic, 'soort van. De meeste ken ik nog niet echt,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Er kwamen steeds meer mensen binnen. Er was nog een onbekend meisje gekomen. Hoe veel mensen waren hier wel niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ja man het is echt verschrikkelijk ! pfff]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben trouwens zo eten.. dus als ik niet reageer ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Dat heb ik ook.' Ik zwijg eventjes. In de stilte denk ik aan wat er gisteravond nog gebeurd zou kunnen zijn, toen ik al naar bed was. Stiekem wil ik alleen weten wat Des nog heeft gedaan.
    'Bah, ik heb een droge keel,' merk ik op als ik eventjes slik. Afwachtend kijk ik kom naar de keuken, wanneer komt ons ontbijt? Of moeten we dat zelf halen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~