• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ WAHAAHA]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik keek Storm lachend aan. 'Storm, ten eerste ik hoorde in eerste instantie niet echt wat je dacht omdat ik me toen focuste op Zendé en Jason, nu hoor ik het wel ja. Ten tweede telekinese is dit,' zei ik toen ik met mijn hand zijn pet van zijn hoofd af haalde en op mijn eigen hoofd zetten. [ had hij een pet op? PECH :P bij jou mag ik het doen] 'En ten derde meneer met de roze groene boxer die snel een boner krijgt ik ken je inderdaad niet zo lang, ik mag je maar laten we het voorlopig op vrienden houden aangezien ik je wel mag.' Ik had nu even geen zin in gedoe met iedereen Zendé Jason en nu ook Storm. Zendé was een verschrikkelijke goede vriend geworden in deze ene dag en dat wou ik zo houden. Jason was echt lief maar net iets te playerig, en dan had je Storm die iki misschien pas een uurtje kende, hij was lief maar ik kende hem nog niet zo goed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Me pet werd door gewoon niets van me hoofd af 'gestolen'. Hee ! 'Maar geloof me ik hou het ook gewoon op vrienden ik ken niemand hier en heb geen zin dat morgen alweer gevechten, en geloof me dat is niet alleen met mij ook met Nagaari en ohja een tip, als je Stacey aka Nagaari zegmaar ja gewoon over haar praat enz dan beter zeg je Nagaari, ze walgt van haar Amerikaanse kant dusjaa daarom zei ik ook Nagaari.. Nyaa, ben jij een vechtersbaasje?' ik lachte om mijn eigen woordkeuze.. Aangezien vechtersbaasje wel terecht zou zijn..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie

    Ik grinnikte ' Soort van, ik uhm kwam best vaak in gevechten terecht voordat ik hier naar toe kwam, ik ben een paar ik geschorst door het vechten. Dat was ook grotendeels reden 1 waarom ik dacht dat ik hier naar toe was gestuurd, roekeloos gedrag, nablijven vechten ruzies, niet naar je ouders luisteren, ik ben niet zo iemand die op regels leeft. Alles wat op mijn pad komt zie ik als een uitdaging. Ik wijs ook namelijk nooit een uitdaging af ik doe altijd wat ik wil en ga dan ook met volle plezier de uitdaging aan. Dus ook met andere woorden ik ben niet bang om klappen te geven en soms heb k dan ook losse handjes. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Ohshit, met deze meid moet je geen shit hebben. Losse handjes. Ik grinnikde om die gedachte en moest te hard doordenken. Ik kneep snel een vuist en beet hard op mijn lip, want tjaa ik ben een jongen.. En jongen en een meisje en losse handjes. Is foute gedachtes bij jongen. Okay niet altijd, maar Des is wauw.. Achja. 'Geloof me, ik weet nu al ik wil never ruzie met je. Ik zou misschien niet bang voor je zijn maarja meisjes slaan is zwak. Snapje..' ik probeerde mijn lieve vriendje los te laten komen. Naakte oma's naakte oma's.. Godsamme. Ik ging expres voorover zitten in de hoop dat mijn bestevriend niet zichbaar was. Met geluk ik voelde hem al wegtrekken. 'maardus ik ga zo naar bed maar heb geen zin om op te staan dusjaa zullen we hier liggen ofz xd gewoon jammend slapen.. Jammend wakker worden whoohooh?' ik lachte om mijn eigen idiote gedachte, wie zou me nou joine?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny [lui om hele naam te tikken ]

    Ik lag al languit op de bank, ik was zo moe. Ik luisterde naar Storms verhaal en begon te grinniken. Mijn ogen werder steeds zwaarder en Storm zei iets over hier slapen. Ik knikte terwijl mijn ogen nu langzaam dicht gingen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm Andrew Tersten ~ Necromancer & Visioenen

    Uiteindelijk kijk ik naar Des en lach een beetje ze is een schat als ze zo rustig is. Ik loop rustig naar haar toen kniel naastt haar( ja je bent soortvan liggend in die bank gevallen omdat je moe was grr) 'Slaaplekker my beautifull angel.' glimlachend kijk ik naar haar zachte huid en haar prachtige haren die om haar gezicht vallen. 'Sleepwell my love, sleepwell.' Ik ging zelf op een andere bank zitten.. Beetje bang voor een vuist van Des, tenminste al zeker als die net zo grof en hard is als die van Nagaari. Zelf zing ik met een dode stem Airplanes voor mezelf, ik merk dat ik steeds meer en meer moe word en dan wordt het te zwaar voor me en vallen me ogen gewoon dicht. Slaaplekker wereld, nu maar hopen dat ik geen ochtendboner krijg...


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ok, als ik die Storm in het echt zou tegenkomen zou ik keihard wegrennen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( mwahahhahahahahha pedo-ish ofwhaat? )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Irritant druk enal XD Duss als hij zo bij Nadia doet is ze snel weg ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@midna heeft gelijk, storm is eng, maar ook knap a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Cheryl heeft gelijk]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn

    Versuft werd ik wakker en knipperde een paar keer met mijn ogen voordat ik door kreeg waar ik lag. Fijne slaapplaats, de trap. Ik trok de oortjes van mijn ipod, die inmiddels uit was, uit mijn oren en stond kreunend op. Mijn lichaam was lichtelijk verkrampt van de ongemakkelijke houding waarmee ik op de trap in slaap was gevallen. Zodra ik terug op mijn kamer kwam en een blik naar buiten wierp zag ik dat het al ochtend was. Way to go, de hele nacht doorgebracht op de trap. Mijn mobieltje gaf aan dat het half 8 s'ochtends was dus ik besloot me alvast aan te kleden en klaar te maken. Geen idee wat er vandaag op de planning stond maar ik wilde graag Alex nog zien en zijn arm moest ook weer gedaan worden. Aangekleed en wel verliet ik mijn slaapkamer weer en liep richting de hal van de lerarenkamers. Voor Alex zijn deur bleef ik even aarzelend staan maar klopte uiteindelijk toch zachtjes aan.

    [Ik heb het maar ochtend gemaakt, geen idee of dat oké is maar dan kunnen we weer verder ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik stap onder de douchen vandaan en trek een boxer met trainingsbroek aan. Ik droog mijn haar met een handdoek3 waardoor het recht overeins staatn. Er wordt op mijn deur geklopt en slaperige doe ik open.

    [ sorry ! Ik las het terug en jaa ik schreef erg gedetaileerd.. Goedwoord toch o.o ?!? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka Walldorn

    De deur wordt open gedaan en Alex's slaperige gezicht verschijnt in de deuropening. Bij het zien van zijn ontblote bovenlijf voel ik al het bloed naar mijn wangen stijgen en moest even moeite doen op mijn blik van zijn borst terug naar zijn gezicht te plaatsen. 'Goeiemorgen .Sorry voor het vroege bezoek maar ehm.. ik kwam je helpen met je arm, als dat oke is?' reageerde ik zacht en met een lichte aarzeling terwijl ik het niet kon laten om nog een keer naar zijn bovenlichaam te gluren en op mijn onderlip te bijten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'