• Dat boek heb ik vanmorgen geleend bij de mediatheek en nu is het al weer uit.
    Echt een prachtig boek is dat, ik wil de film nu ook zien.
    De vriendschap tussen twee jongens die zo verschillend zijn is zo mooi
    En het einde laat heel veel over voor je eigen fantasie, want het is niet duidelijk wat er uiteindelijk met Bruno gebeurd
    Wie van jullie heeft dat boek ook gelezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hebt het ook gelezen. Mooi boek, en ook vooral zo mooi omdat het vanuit de onwetendheid van Bruno is geschreven.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik wist niet eens dat er een boek was...? Maar ik heb wel de film gezien, vond 'm erg mooi


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb de film gezien en ik vond hem echt vreselijk.
    Ik bedoel niet vreselijk in de manier ofdat hij slecht was. Ik vond hem mooi, maar op een of andere vage manier vind ik hem heel eng en wil ik hem niet voor de 2e keer kijken.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:00 ]


    <3

    Nee, ga niet de film zien. Volgens mij is het boek al erg genoeg.
    Maar zelfs ik -ik diegene die nóóit huilt bij films- had een brok in mijn keel. Echt super zielig. Echt waar!

    Ik heb de film overigens op een uitwisseling gezien. Met duits als spreektaal en engels als ondertiteling, haha.
    Maar het is een mooie, maar zielige film.

    Precies wat Deluso zegt, ik wil hem geen twee keer zien. *rugrilling*

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 17:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heb 'm geloof ik in het Engels gelezen. Maar het einde was juist aardig duidelijk hoor, Bruno was best wel dood :'3.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het boek ook gelezen, heel mooi.
    Maar volgens mij laat het einde weinig aan je fantasie over hoor, het is toch behoorlijk duidelijk wat er is gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Sabiduria schreef:
    Ik wist niet eens dat er een boek was...? Maar ik heb wel de film gezien, vond 'm erg mooi


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb de film gezien en net wat jij zegt over het boek ; je moet je fantasie zijn gang laten gaan, want je weet niet precies wat er met Bruno gebeurd.
    Maar wel een aangrijpende film, dat zeker.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Assassin schreef:
    Ik heb het boek ook gelezen, heel mooi.
    Maar volgens mij laat het einde weinig aan je fantasie over hoor, het is toch behoorlijk duidelijk wat er is gebeurd.

    ik denk dat je dat op meerdere manieren kan zien
    je kan het ook zien als het feit dat ze in een trein stappen ofzo
    natuurlijk is het logisch dat hij er niet meer is, maarer wordt niet beschreven hoe dat kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelezen voor school, in het Engels. Ook de film gezien.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb de film gezien en die vond ik echt prachtig. Ik wist niet eens dat er een boek over was. Die wil ik zeker lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Saigon schreef:
    Ik heb de film gezien en net wat jij zegt over het boek ; je moet je fantasie zijn gang laten gaan, want je weet niet precies wat er met Bruno gebeurd.
    Maar wel een aangrijpende film, dat zeker.


    :| Nou, als jij een kamer in gaat en ze daarna dodelijk gas in die kamer los laten, dan denk ik dat het vrij duidelijk is dat je daar niet levend uit komt. Ik zelf heb de film gezien en van dat einde werd ik helemaal naar, ik heb bijna zitten huilen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    :| Nou, als jij een kamer in gaat en ze daarna dodelijk gas in die kamer los laten, dan denk ik dat het vrij duidelijk is dat je daar niet levend uit komt. Ik zelf heb de film gezien en van dat einde werd ik helemaal naar, ik heb bijna zitten huilen

    Hm nou, ik zeg toch ook niet dat ik denk dat die nog leeft ? maar je hebt ook niet kunnen 'zien' dat hij vergast werd, want die vader (hij was het toch ?) kwan toen in die kamer en niemand was er meer. Hij was toch maar een paar tellen later ?

    ik snap er niks meer van hoor


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Het is heel erg goed duidelijk wat er met Bruno en Schmuel gebeurt, omdat ze allebei vergast worden. Hartbrekend drama over de vriendschap tussen twee uitersten, nog niet verpest door de visie van hun ouders...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!