• Ik heb ruzie met een vriendin en ik wil dit gewoon even kwijt.

    We moesten voor godsdienst samen werken en er werd namen getrokken. toevallig moest mijn " beste vriendin " samen werken met haar neef waar ik heel veel haat aan heb. De opdracht verliep niet goed af en ze maakte steeds ruzie. Anyways, Mijn titularis vroeg vandaag aan haar wat er aan de hand was. Ze zei Ik kan niet goed met hem samen werken omdat hij en Y (ik dus) elkaar haten en hij als zijn woede op mij richt." m.a.w ze gaf mij de schuld.Ik werd er meteen boos van omdat ik al heel het schooljaar in de problemen zit en nu het eindelijk goed gaat. Ik antwoorde meteen dat ze mij er buiten moet laten want ik heb er niks mee te maken en haar neef vind dat ook.
    Anyways na een paar minuten vergaf ik het gewoon, ik dacht, ik ga geen eeuwigheid boos zijn om zo iets klein.
    Tijdens gym, in de kleedkamers begon ze weer over de kleine discusie in de klas.
    Ze zei dat het mijn fout is dat zij niet meer goed om kan gaan met haar neef.
    Ik zei haar dat ze mij niet de schuld moet geven dat zij niet kan werken met haar neef. Anyways zulke discusies gaan een eeuwigheid.
    Tijdens Gym moesten we dan in groepen van 3 en ik wilde het weer goed maken dus besloot ik om naast haar te staan samen met een andere vriendin, Koppig liep ze weg en zij ze dat ze niet met mij wilt samen werken. Mij gelaten, zulke koppige vriendinnen hoef ik niet.
    Na dit alles wilde ik haar nog vergeven maar toen de les was afgelopen was de maat vol. Ik had haar voor haar verjaardag een paar weken een paar spulletjes gegeven in een mooi zakje. Dat zakje had ze bewaard en daar doet ze haar schoenen in.
    Uit het niets riep ze luid " Ieuw wat doe ik nog met dat zakje" en ze gooide het weg in de vuilbak. Mij maakt het niet uit maar dat is dus zo kinder achtig.
    Ik besloot om dit te negeren en ik kleedde me snel om en ging naar huis. Op de weg nam ze haar gsm en riep ze luid " Ugh ik heb Y nog steeds op mijn lijst. verwijderen." Ik kon mezelf niet in bedwang houden en riep " Dankje ik wilde net hetzelfde doen".

    Sorry van al dat gezaag maar dit moest er gewoon uit.
    Dit lijkt mischien een stomme ruzie maar ze doet zo al sinds het begin van het schooljaar en vandaag was de maat vol.


    Dankje om mij een beetje op te beuren (flower)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:19 ]

    Heel vreemd mens die vriendin van jou, weet je zeker dat het ze geen alien is? xD

    Maar heel naar dat ze zo kinderachtig doet en jou de schuld geeft. Ik zou gewoon even je frustratie kwijt raken want anders krop je het op. Dus als ze er morgen weer over begint, zeg gewoon kiss my ass


    Physics is awesome

    Als zij zo sinds het begin van het schooljaar doet, waarom ben je dan nog vriendinnen met haar?
    Anyways, kut voor je... Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Zij is echt wel kinderachtig.

    Soave schreef:
    Zij is echt wel kinderachtig.


    People change like the seasons - J. Cole

    Jezus. Wat doe jíj nog bij haar? Dat is echt héééééééééééél kinderachtig! -zeurzeur-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat een niveau heeft jouw "vriendin" toch.:W


    everything, in time

    Dat is nogal triest en kinderachtig van haar.
    Weet je zeker dat je iemand zoals zij als vriendin wil?
    Wel kut voor je, sterkte(flower)


    The universal language of art.

    En zij doet dit allemaal door zo'n kleine discussie? Die zit volgens mij ook nog in haar kindertijd, hoezo kinderachtig.
    Laat haar gewoon doen. Zo'n 'vriendinnen' hoef je toch helemaal niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uugh, wat een bitch. Ik ken het, dat had ik ook 2 jaar geleden. Ik had ruzie met één meisje en opeens had ik nog maar een iemand die nog samen wilde werken met me, dan zie je wel meteen wie je échte vrienden zijn lolol. Maar nu is het al wel goed hoor, al twee maanden later was het weer okay en dat kind dat het zegmaar had opgezet wordt best wel gehaat door iedereen.
    Maar iig, sterkte met haar! Misschien verandert ze nog wel van gedachten, en anders is ze het niet waard ook.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sabiduria schreef:
    Als zij zo sinds het begin van het schooljaar doet, waarom ben je dan nog vriendinnen met haar?
    Anyways, kut voor je... Sterkte!

    Dat ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou zeggen; bye, bye "vriendin"! (doeg)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 18:40 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een kinderachtig kutkind, ik zou het maar mooi zo laten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Soave schreef:
    Zij is echt wel kinderachtig.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Hallo, misschien reageert ze inderdaad wel kinderachtig, maar ze is toch nog wel haar beste vriendin?
    Ik zou haar gewoon eens vragen waarom ze zo reageert, misschien heeft ze wel een goede rede?

    Siva schreef:
    Hallo, misschien reageert ze inderdaad wel kinderachtig, maar ze is toch nog wel haar beste vriendin?
    Ik zou haar gewoon eens vragen waarom ze zo reageert, misschien heeft ze wel een goede rede?

    Dat hangt van persoon tot persoon af, Het meisje waarmee ik nu ruzie heb is echt een koppig verwend nest sinds begin dit schooljaar. De meeste meisjes geef ik normaal gezien nog een kans maar zij heeft al haar kansen al verspild. Dus zoals de meeste zeggen. Goodbye old friend.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:01 ]