• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mike | Badguy | Bijspeler.
    "Nee, ik ga niet weg." Sist ze tegen Jeremy. Ik grijns opnieuw. "En nee, ik ben niet zijn vriendinnetje. en by the way, je kan beter die gouden tand laten weghalen. Het ziet er niet uit." Dat laat ik me niet nog een keer vertellen. Normaal blijf ik met mijn handen van meisjes af, behalve in de prostitutie, maar dat doet er niet toe. Simpel vloer ik Cassie en geef haar nog een trap na.

    Jeremy 'Jer'.
    "Cassie!" Schreeuw ik. "Mike, nu ga je echt te ver!" Roep ik en storm op hem af. Ik ram op zijn kaak, maar krijg van Mike een klap op mijn oog. Ik zie niks meer aan mijn rechteroog, maar dat maakt me niet uit.

    Cassie
    Mike vloert me en geeft me nog een trap na. Ik krimp even ineen van de pijn. 'Cassie!' hoor ik Jeremy schreeuwen,'Mike, nu ga je echt te ver!' Ik kijk even op en zie dat Jeremy Mike op zijn kaak ramt. Mike geeft Jeremy vervolgens een klap op zijn oog. Voorzichtig krabbel ik overeind en ik haal even diep adem. Daarna neem ik een korte aanloop en spring bovenop Mike's rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Dus.. Heb ik je nu overtuigd?' vraagt Yulia met een strenge ondertoon.
    Ik denk even na en twijfel. Die kut-vlinder kan me gestolen worden, wat kan mij het schelen als ik door wat alcoholstift heen snij?! Maar ja... Daarmee kan ik haar wel van de drank afhouden.
    'Oké, ja. Is goed. Jij geen drank meer, en dan snij ik mezelf niet meer,' geef ik toe. Ze hoeft niet te weten dat ik mezelf gewoon blijf snijden als ik me slecht voel, zolang zij maar van de drank blijft.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mike | Badguy | Bijspeler.
    Ik grijns breed als ik Cassie hoor kermen van de pijn. Toch staat ze op en springt op mijn rug. "Tering! Stom klote wijf!" Roep ik uit en maai met mijn armen door de lucht om haar van mijn rug te krijgen.

    Jeremy 'Jer'.
    Ik wrijf over mijn oog, maar ik zie nog steeds niks. Met moeite sta ik op en ik zie Cassie en Mike vechten. Ik trek Cassie van Mike af en haal hem onderuit. "Shut up, Mike. Ik heb toch geen geld voor je."

    Cassie
    'Tering! Stom klote wijf!' roept Mike. Dan trekt Jeremy me van Mike of en haalt hem onderuit. 'Shut up, Mike. Ik heb toch geen geld voor je.' zegt Jeremy. Ik kijk even van Mike naar Jeremy. Mike lijkt me nou niet bepaald een type dat lang op zijn geld wil wachten. Ergens vind ik het jammer dat Jeremy me van Mike heeft afgetrokken want ik heb echt zin om hem een klap te geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike | Badguy | Bijspeler.
    Omdat ik met mijn mond op de straat viel spuug ik wat bloed op de grond. Snel sta ik op en blijf staan. "Jer, je krijgt drie dagen. Anders.." Dreig ik en maak een handgebaar met mijn hand bij m'n nek. Dan loop ik weg, sla een paar steegjes in en ben verdwenen.

    Jeremy 'Jer'.
    "Grrrr.." Ik wrijf over mijn hoofd. "Gaat het, Cas?" Vraag ik bezorgd en kijk haar aan, met mijn rechteroog dicht.

    Cassie
    "Jer, je krijgt drie dagen. Anders.." zegt Mike dreigend waarna hij een handgebaar met zijn hand bij zijn maakt. Dan loopt hij weg. Ik zucht opgelucht. 'Gaat het, Cas?' vraagt Jeremy bezorgd. Ik knik, 'Ja het gaat wel,' lieg ik. 'Laten we eerst maar eens iets op je oog leggen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Ze knikt. "Ja, het gaat wel." Zegt ze. "Later we eerst maar iets op je oog leggen." Ik schud mijn hoofd, loop naar haar toe en neem haar hoofd tussen mijn handen. Ik kijk haar aan. "Gaat het echt wel? Je kreeg een flinke trap."

    Cassie
    Jeremy schudt zijn hoofd, loopt naar me toen en neemt mijn hoofd tussen zijn handen waarna hij me aankijkt. 'Gaat het echt wel? Je kreeg een flinke trap,' zegt hij. Okee, de waarheid? Mijn ribben doen ontzettend pijn. Maar dat ga ik hem niet vertellen. Ik knik weer, 'Ja echt, het gaat,' lieg ik weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Ja, echt het gaat." Zegt ze. Ik geloof haar niet, maar ik hou het zo. "Ga je mee naar binnen?" Vraag ik terwijl ik nogmaals met mijn rechteroog knipper.

    Cassie
    'Ga je mee naar binnen?' vraagt Jeremy. Ik zucht opgelucht als hij niet verder vraagt. 'Ja, tuurlijk,' zeg ik. Voorzichtig pak ik Jeremy's hand en trek hem mee naar binnen. 'Ik pak even een nat doekje voor je oog,' zeg ik tegen hem. Ik loop naar mijn tas en pak een washandje. Dan pak ik een flesje water en gooi wat van het water over het washandje. Vervolgens sta ik op en loop weer naar Jeremy. Zelfs als ik gewoon loop doen mijn ribben pijn maar ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden. Als ik bij Jeremy ben leg ik voorzichtig het washandje tegen zijn oog. Daarvoor moet ik wel op mijn tenen staan en er trekt weer een pijnscheut door mijn ribben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Ja, tuurlijk." Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen. "Ik pak even een nat doekje voor je oog." Ik ga op en bank zitten en twijfel over Cassie. Er is duidelijk iets mis. Ze komt terug en legt het washandje op mijn oog. Het doet vreselijk zeer, maar ik hou me sterk. "Cassie.." Begin ik voorzichtig. "Is er écht niks? Je kan het me vertellen, echt."

    Cassie
    'Cassie...Is er écht niks? Je kan het me vertellen, echt,' zegt Jeremy. Ik zucht even en blijf het washandje tegen zijn ogen houden, 'alleen mijn ribben doen pijn, meer niet,' geef ik uiteindelijk toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Alleen mijn ribben doen pijn, meer niet." Geeft ze toe. Ik spring van de bank, til Cassie op en zet haar op de bank. "Nu is het mijn beurt om jou te verzorgen. Uh.. Wat kan ik doen aan de pijn aan je ribben?" Ik bloos, ik weet niks van EHBO..

    Cassie
    'Nu is het mijn beurt om jou te verzorgen. Uh.. Wat kan ik doen aan de pijn aan je ribben?' Jeremy bloost. Ik haal mijn schouders op, 'Ik weet niet een goed wat er mee is,' ik bijt even op mijn onderlip. Om goed te kunnen kijken wat er is zou ik mijn shirt uitmoeten trekken...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered