• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cassie
    Ik ben blij dat Jeremy niet door heeft dat ik net bijna moest huilen. 'Ik weet het, maar...' begint hij. Ik kijk hem even aan, 'maar wat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mickey
    'Waarom zie jíj dan niet in dat jij ook een probleem hebt?' zegt Yulia venijnig. Auch, dat deed pijn.
    Ik zucht weer. 'Ik weet wél dat ik een probleem heb en dat geef ik ook toe. Maar...'
    Weer een diepe zucht. Kom op, Mickey, doe het voor haar. Ik haal diep adem en vervolg mijn zin dan.
    'Oké, laten we een afspraak maken. Jij stopt d.m.v. mijn hulp met drinken en als dat je lukt, zal ik ook stoppen. Deal?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremy 'Jer'.
    "Maar wat?" Dan begin ik te vertellen. "Een tijdje terug heb ik nog een hele erge ruzie gehad." Ik trek de mouw van mijn vest op en laat de strepen zien. "Iemand heeft zijn mes in mijn arm gezet." Mijn blik blijft op de grond hangen. "Ik had geluk dat ik een kogel kon ontwijken, anders was ik dood geweest."

    Yulia Nena Katineh
    Ik glimlach en druk een kus op Mickey's wang.
    Dan loop ik naar mijn tas. Ik open het voorvakje en pak er een stift uit. Dan ga ik weer naar Mickey zitten.
    Ik stroop zijn mouw op en begin zorgvuldig te tekenen, totdat er een prachtige vlinder uitkomt. Gelukkig zijn mijn tekentalenten dus nog goed gebleven.
    Vervolgens schrijf ik mijn naam erbij. Yulia Nena Katineh.
    'Luister,' begin ik.
    'Als je jezelf snijd, vermoord je de vlinder. Als je hem er op natuurlijke wijze af laat gaan, blijft hij leven. Elke keer als je jezelf wilt snijden teken je er een vlinder bij. Dat mag je zelf doen, of iemand anders laten doen. Als je dan jezelf snijd met ál de vlinders erop, vermoord je ze allemaal.' Zeg ik streng.
    Vervolgens stroop ik mijn eigen mouw op en laat mijn vlinder tattoo zien.
    'Ik ben niet dom, ik heb er jaren aan gedaan.' Beaam ik. Onder de tattoo zijn duizenden rode striemen van littekens te zien. 'Maar het heeft me wel geholpen,' glimlach ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    'Een tijdje terug heb ik nog een hele erge ruzie gehad,' hij trekt de mouw van zijn vest omhoog en ik zie littekens op zijn arm. 'Iemand heeft zijn mes in mijn arm gezet,' zegt hij terwijl hij naar de grond blijft kijken. 'Ik had geluk dat ik een kogel kon ontwijken, anders was ik dood geweest'. Ik ga voorzichtig met mijn hand over de littekens op zijn arm. Dan pak ik zijn kin beet en dwing hem me aan te kijken, 'beloof alsjeblieft dat je voorzichtiger gaat doen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Ze gaat met haar hand voer de littekens. Dan pakt ze mijn kin beet en ik word gedwongen om haar aan te kijken. "Beloof alsjeblieft dat je voorzichtiger gaat doen." Ik sla mijn ogen neer en schud mijn hoofd. "Dat kan ik niet beloven. Mijn leven is al verpest dus ik hoef niet voorzichtig te gaan doen."

    Mickey
    'Wow, je... kan echt mooi tekenen,' zeg ik verrast.
    Dan laat Yulia een vlinder tattoo zien op haar huid. 'Ik ben niet dom, ik heb er jaren aan gedaan. Maar het heeft me wel geholpen,' voegt ze het laatste er glimlachend aan toe.
    Mijn mond valt een stukje open. 'Je... snijdt, ik bedoel sneed, jezelf ook?'
    Ik neem haar hand vast en bestudeer de vele littekens die onder te tattoo te zien zijn. Dan kijk ik haar ongelovig aan.

    [Nu moet ik weg. Tot morgen!
    Trouwens, ik vind dit gesprek echt super schattig (:]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ik ga eten. Ben er straks weer!]

    Cassie
    Hij slaat zijn ogen neer en schudt zijn hoofd, 'Dat kan ik niet beloven. Mijn leven is al verpest dus ik hoef niet voorzichtig te gaan doen'. Ik zucht even, 'mijn leven is ook verpest en ik duik toch ook niet in gevechten? Als je een adrenalinekick wil krijgen ofzoiets ga dan bungeejumpen. Beter dat dan steeds maar weer vechten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Yulia, ik ben er straks weer. Ik kan niet precies zeggen hoe laat, maar ik denk rond acht uur, half negen ofzo.]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [isgoed! ik reageer straks, even eten.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer'.
    "Mijn leven is ook verpest en ik duik toch ook niet in gevechten? Als je een adrenalinekick wil krijgen ofzoiets ga dan bungeejumpen. Beter dat dan steeds maar weer vechten." Vertelt ze. "Ik doe het niet omdat ik een of andere adrenalinekick wil krijgen, mensen vechten tegen mij en het enigste dat ik kan doen is terug vechten." Ratel ik. Geïrriteerd schud ik de gedachte aan Mike weg.

    Cassie
    'Ik doe het niet omdat ik een of andere adrenalinekick wil krijgen, mensen vechten tegen mij en het enigste dat ik kan doen is terug vechten.' Ik zucht even, 'nou dan daag je ze vast uit ofzoiets,' zeg ik koppig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh

    Ik glimlach wazig. Vervolgens knik ik schaapachtig.
    'Dus.. Heb ik je nu overtuigd?' vraag ik streng.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer'.
    "Nou dan daag je ze vast uit ofzoiets." Antwoord ze koppig. "Je begrijpt het niet!" Roep ik hard en spring van de bank. "Je weet niet hoe mijn leven is. Het liefste wil ik gewoon dood, dan heb ik tenminste geen ruzie met iedereen!"