• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cassie
    'Het is wel mijn schuld, ik moet hier weg. Voordat ik de rest ook in gevaar breng. Mike was dit keer alleen, volgende keer staat hij met vijf mensen op de stoep, daar word je echt niet blij van,' mompelt hij terwijl hij door zijn rechteroog wrijft. Ik pak het washandje en druk die weer zachtjes tegen zijn oog. 'Je blijft hier,' zeg ik, 'We kunnen vast wel een oplossing verzinnen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Je blijft hier." Zegt ze. "We kunnen vast wel een oplossing verzinnen." Ik kijk Cassie aan en slik even. "Ik wil gewoon niet dat er iets heel ergs met joú gebeurt." Een moment denk ik na. "Ik moet gaan werken, áls iemand me ooit aanneemt."

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:46 ]

    Cassie
    'Ik wil gewoon niet dat er iets heel ergs met joú gebeurt,' zegt Jeremy, 'Ik moet gaan werken, áls iemand me ooit aanneemt.' Ik kijk hem even aan, 'ik kan wel tegen een stootje. En we vinden heus wel een plek waar je kan werken. Het enige probleem is dat je in drie dagen nooit 5000 pond kan verdienen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik loop terug naar binnen aangezien ik echt koud had gekregen nu en zocht naar een pull. Ik had alle kleren die ik had meegenomen, en ik geef toe, een tijdje was ik redelijk rijk geweest. Voor mijn moeder wegging natuurlijk. Zij zorgde voor het geld in huis dusja. Ik keek rond in het huis en bedacht me dat ik het hier helemaal Niet leuk vindt. Jippie.

    Jeremy 'Jer'.
    "Ik kan wel tegen een stootje. En we vinden heus wel een plek waar je kan werken. Het enige probleem is dat je in drie dagen nooit 5000 pond kan verdienen." Ik haal mijn hand door m'n haar. "Nog een probleem, ik heb nooit gestudeerd en kan dus eigenlijk niks." Ik zucht even en denk na om een oplossing te vinden.

    Cassie
    'Nog een probleem, ik heb nooit gestudeerd en kan dus eigenlijk niks.' zucht Jeremy. Ik twijfel even haal dan het geld uit mijn bh. 300 pond. 'Hier,' zeg ik tegen Jeremy als ik het geld in zijn hand druk. 'Het is niet veel maar je moet ergens beginnen.' Ik maak even een verkeerde beweging waardoor er weer een pijn scheut door mijn ribben gaat. Misschien kan ik Ty vragen er naar te kijken.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik hoorde iets van 5000 pond in 3 dagen verdienen. "Wowowow, waarom heb je zoveel geld nodig in 3 dagen ? Dat is onmenselijk, welke sukkel vraagt dat nu ?".

    Jeremy 'Jer'.
    Ik kijk haar niet aan, maar opeens heeft ze driehonderd pond in haar handen. "Hier." Dan krijg ik het geld in mijn handen gedrukt. "Het is niet veel maar je moet ergens beginnen." Ik zie haar een beweging maken en dan verkrampen van de pijn. Ik schud mijn hoofd, dit wordt niks. Vannacht als iedereen ligt te slapen ben ik weg.

    Cassie
    Jeremy schudt zijn hoofd. 'Kom op, Jer! Je kan het altijd proberen. If you never try you'll never know'. 'Wowowow, waarom heb je zoveel geld nodig in 3 dagen ? Dat is onmenselijk, welke sukkel vraagt dat nu ?' hoor ik Ty ineens zeggen. Ik geef hem een waarschuwende blik, 'Ty, kan je even naar mijn ribben kijken. Ik ehm ben net gevallen en ze doen nu nogal pijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Kom op, Jer! Je kan het altijd proberen. If you never try you'll never know." Ik haal even diep adem. "Morgen ga ik wel op zoek naar een baan. Ik kan altijd nog barman of uitsmijter worden. Daar heb je toch geen opleiding voor nodig." Dan stapt iemand de kamer binnen. "Wowowow, waarom heb je zoveel geld nodig in drie dagen? Dat is onmenselijk, welke sukkel vraagt dat nu?" Cassie geeft hem al een waarschuwende blik en ik kan het niet laten om er nog een schepje boven op te doen. "Als je mijn leven nog erger komt maken heb je drie seconden om weg te gaan." Ik ga even anders zitten en hou zelf het washandje tegen mij oog. "Ty, kan je even naar mijn ribben kijken. Ik ehm ben net gevallen en ze doen nu nogal pijn." Ik sla mijn ogen weer neer. Gevallen, tuurlijk.

    Cassie
    'Morgen ga ik wel op zoek naar een baan. Ik kan altijd nog barman of uitsmijter worden. Daar heb je toch geen opleiding voor nodig' zegt Jeremy,'Als je mijn leven nog erger komt maken heb je drie seconden om weg te gaan' zegt hij vervolgens tegen Ty. Ik kijk even naar Jeremy, 'Als barman kan je nog wel wat verdienen,' zeg ik waarna ik even op mijn onderlip bijt,'misschien helpt het ook als je minder drinkt en rookt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Als barman kan je nog wel wat verdienen." Zegt ze en bijt op haar onderlip. Dat betekent meestal niet iets goeds. "Misschien helpt het ook als je minder drinkt en rookt." Die opmerking had ik dus al verwacht. Ik zucht even en hou me rustig. Normaal wanneer iemand die opmerking maakt heb ik die gene allang een klap verkocht, maar dat wil ik bij Cassie niet doen. Ik knik. "Ik denk het."

    Cassie
    Jeremy zucht en knikt, 'Ik denk het'. Ik zuc,ht ook eventjes, 'Jer, ik bedoel dat heus niet rot hoor maar je houdt gewoon veel meer geld over als je je geld daar niet aan uitgeeft,' zeg ik terwijl ik in zijn ogen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Jer, ik bedoel dat heus niet rot hoor maar je houdt gewoon veel meer geld over als je je geld daar niet aan uitgeeft." Ik kijk haar aan. "Hou er over op, alsjeblieft. Ik weet dat ik mijn geld verspil." Er gaat een verkeerd idee door mijn hoofd, het geld stelen..

    Cassie
    Jeremy kijkt me aan, 'Hou er over op, alsjeblieft. Ik weet dat ik mijn geld verspil.' Ik zucht even, 'wat jij wilt,' mompel ik waarna ik mijn knieën optrek. Het doet pijn maar dat maakt me even niet uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered