• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jeremy 'Jer'.
    "Ik weet niet eens goed wat er mee is." Ze bijt op haar onderlip. "Uh.. dan, dan moet je shirt toch uit?" Mompel ik en voel mijn wangen roder worden. Mijn vrienden deden altijd heel simpel over meisjes, er was zelfs een record lijst bezig, de gene die de meeste meisjes uit kleed én het bed in krijgt. Ik doe niet mee, meisjes moet je waarderen. Niet zien als iets wat je kan nemen en weer weg kan doen.

    Cassie
    'Uh.. dan, dan moet je shirt toch uit?' mompelt Jeremy terwijl zijn wangen weer rood worden. 'Ehm, ja,' mompel ik. Ik trek zo voorzichtig mogelijk mijn shirt uit maar het doet alsnog pijn. Als ik mijn shirt uit heb kijk ik even naar Jeremy en voel dat mijn wangen ook rood worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Dit voelt echt heel ongemakkelijk. 'Ehm, ja." Mompelt ze en trekt haar shirt voorzichtig uit. Ze kijkt naar mij en ik verbied mezelf op naar haar decolleté te kijken. Ik zwijg even. "Waar precies doet het zeer?"

    Cassie
    'Waar precies doet het zeer?' vraagt Jeremy. Ik ga even met mijn hand door mijn haar, 'Ehm, bij mijn onderste ribben,' zeg ik en bloos weer even.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat heb ik gemist? :p]


    Take me to wonderland

    Jeremy 'Jer'.
    "Ehm, bij mijn onderste ribben." Zegt ze en bloost opnieuw. Zachtjes voel ik onder de rand van haar bh, zoals ze het ook in films doen.

    Cassie
    Jeremy voelt zachtjes onder de rand van mijn BH. Zijn handen zijn verrassend warm en zacht. Ook al is zijn aanraking heel licht toch doet het pijn. 'Dat doet pijn,' zeg ik zacht terwijl ik hem even aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Dat doet pijn." Zegt ze zacht en kijkt me aan. Ik kijk terug en zwijg. Lichtjes voel ik mijn wangen rood worden. "Kunnen, misschien zijn je ribben gebroken?" Vertel ik en slik even, het is mijn schuld.

    Cassie
    Jeremy wordt weer een beetje rood, wat er eigenlijk best wel schattig uit ziet.'Kunnen, misschien zijn je ribben gebroken?' zegt hij. Ik schud mijn hoofd, 'ik denk het niet dat ze gebroken zijn. Dan zou ademen en zo ook pijn moeten doen maar dat is niet zo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "k denk het niet dat ze gebroken zijn. Dan zou ademen en zo ook pijn moeten doen maar dat is niet zo." Mijn mond vervormd tot een dun streepje, wat ben ik toch een goede dokter. "Gekneusd?" Ik zie nog steeds niks door mijn rechteroog en hij zit nog steeds dicht, maar dat maakt nu niet uit. Cassie is erger gewond.

    Cassie
    'Gekneusd?' vraagt Jeremy. Ik knik langzaam, 'ik denk het. Maar daar is toch niks tegen te doen behalve zo weinig mogelijk bewegen en aspirientjes nemen tegen de pijn,' zeg ik. Ik bloos eventjes als ik merk dat zijn hand nog steeds op mijn ribben ligt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Cassie knikt langzaam. "Ik denk het. Maar daar is toch niks tegen te doen behalve zo weinig mogelijk bewegen en aspirientjes nemen tegen de pijn." Zegt ze en ik sla mijn ogen neer. Allemaal mijn schuld, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.. Toch kijk ik op en trek mijn hand snel terug. Ik ga in het hoekje van de bank zitten. Van mij mag ik wel dood.

    BlueOrbs schreef:
    [Wat heb ik gemist? :p]


    [Ehm, Jeremy is tevens drugs dealer en hij had nog schulden bij ene Mike en die kwam, maar Jeremy heeft geen geld, dus gingen ze vechten en nu is Cassie gewond aan haar ribben en Jeremy kan niet kijken door zijn rechteroog.]

    Cassie
    Jeremy slaat zijn ogen neer en trekt snel zijn hand terug waarna hij in het hoekje van de bank gaat zitten. Ik trek snel mijn shirt weer aan en ga naast hem zitten. 'Het is niet jouw schuld. Ik had gewoon niet zo koppig moeten zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Het is niet jouw schuld. Ik had gewoon niet zo koppig moeten zijn." Ik haal mijn schouders op. "Het is wel mijn schuld, ik moet hier weg. Voordat ik de rest ook in gevaar breng. Mike was dit keer alleen, volgende keer staat hij met vijf mensen op de stoep, daar word je echt niet blij van." Mompel ik en wrijf in mijn rechteroog.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:41 ]