• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cassie
    'Je begrijpt het niet!' roept hij hard waarna hij van de bank springt. 'Je weet niet hoe mijn leven is. Het liefste wil ik gewoon dood, dan heb ik tenminste geen ruzie met iedereen!' Ik kijk hem geschrokken aan en kom ook van de bank. 'Je moet zulke dingen niet zeggen, ' zeg ik op een kalmerende toon, 'Ik weet inderdaad niet hoe jou leven is, maar is het dan zo erg?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Je moet zulke dingen niet zeggen." Probeert ze me te kalmeren. "Ik weet inderdaad niet hoe jou leven is, maar is het dan zo erg?" Ik haal even adem en vertel ik het kort mijn leven. "Vroeger was ik volgens mijn ouders al een rot kind. Op mijn tiende begon ik met blowen en drinken en dat verborg ik voor mijn ouders. Op mijn dertiende werd het vreselijk en ben ik naar een inrichting gegaan. Nu ben ik er net een paar jaar uit en ben ik een drugsdealer die geld moet jatten om te blijven leven." Ratel ik en laat me op de bank zakken. Ik kan wel janken, stom klote leven.

    Cassie
    'Vroeger was ik volgens mijn ouders al een rot kind. Op mijn tiende begon ik met blowen en drinken en dat verborg ik voor mijn ouders. Op mijn dertiende werd het vreselijk en ben ik naar een inrichting gegaan. Nu ben ik er net een paar jaar uit en ben ik een drugsdealer die geld moet jatten om te blijven leven,' ratelt Jeremy waarna hij zich weer op de bank laat zakken. Ik ga naast hem zitten en wrijf met mijn hand over zijn rug, 'Als je geld nodig hebt moet je het zeggen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Cassie's hand wrijft over mijn rug. "Als je geld nodig hebt moet je het zeggen." Ik schud mijn hoofd. "Dat kan ik niet van je vragen, het gaat om te grote bedragen. En ik ken je amper." Mompel ik. En zelf ben je ook een dakloze, denk ik, maar hou het voor me.

    Cassie
    'Dat kan ik niet van je vragen, het gaat om te grote bedragen. En ik ken je amper,' mompelt hij. 'Als iedereen alleen maar mensen zou helpen die hij echt kent zou de wereld nergens zijn,' begin ik, 'en het kan dan wel om grote bedragen gaan, je moet alsnog bij een klein bedrag beginnen om het grote bedrag te krijgen. Hoeveel is het eigenlijk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Als iedereen alleen maar mensen zou helpen die hij echt kent zou de wereld nergens zijn." Ik haal mijn schouders op. "en het kan dan wel om grote bedragen gaan, je moet alsnog bij een klein bedrag beginnen om het grote bedrag te krijgen. Hoeveel is het eigenlijk?" Ik twijfel of ik het wel wil vertellen. "Mwh, ongeveer vijfduizend dollar." Dan hoor ik een geluid, ik zwijg. "Jer, kom nu naar buiten of we halen je naar buiten!" Hoor ik iemand roepen. Ik herken de stem uit duizenden. "Mike, shut up!"

    Cassie
    "Mwh, ongeveer vijfduizend dollar.' zegt Jeremy. Daarna hoor ik een geluid en Jeremy zwijgt. 'Jer, kom nu naar buiten of we halen je naar buiten!' roept iemand. 'Mike, shut up!' roept Jeremy. Ik kijk hem waarschuwend aan, 'je blijft hier binnen. Ik heb namelijk zo'n idee dat je die schuld bij "Mike" hebt,'

    [kan iemand anders niet even Mike spelen ofso?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Cassie kijkt me waarschuwend aan. "Je blijft hier binnen. Ik heb namelijk zo'n idee dat je die schuld bij Mike hebt." Ik sta op en loop naar de deur. "Cassie, ik moet gaan. Anders komt hij me halen en dat is niet fijn.

    [Ik ga gewoon tegen mezelf spelen, lekker kansloos.]

    Cassie
    'Cassie, ik moet gaan. Anders komt hij me halen en dat is niet fijn.' Ik kijk hem even aan, 'Ik ga mee,' zeg ik koppig, 'wacht hier'. Ik loop snel naar de kamer waar mijn spullen staan en trek mijn jogging broek en vest uit. Daarna trek ik een strak topje aan en een skinny jeans. Vervolgens haal ik snel een borstel door mijn haar en doe wat mascara en eyeliner op. Als ik klaar ben loop ik terug naar Jeremy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Ik ga mee." Zegt ze koppig. "Wacht hier." Snel loopt ze weg en komt ook snel terug. "Cassie, het spijt me maar ik wil je niet mee hebben." Ik pak haar bij d'r schouders vast de duw haar achteruit, dan loop ik door naar de woonkamer en sta bij de buitendeur.

    _____________________________________________________________________________________


    Mike | Badguy | Bijspeler.
    "Jer, dat kan sneller. Nú komen of we trappen die pand in!" Roep ik en trap tegen het kraakpand.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:39 ]

    Cassie
    'Cassie, het spijt me maar ik wil je niet mee hebben,' zegt Jeremy. Hij pakt me vast bij mijn schouders en duwt me achteruit waarna hij door de woonkamer loopt en bij de buitendeur komt te staan. 'Jer, dat kan sneller. Nú komen of we trappen die pand in!' roept de stem weer. Ik wacht even en loop dan achter Jeremy aan. 'Ik. Ga. Mee.' zeg ik weer koppig, 'of je het nu wil of niet, je houdt me niet tegen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Ik. Ga. Mee." Ik word kwaad. "Cassie, godverdomme rot op!" Roep ik luid. "Of je het nu wil of niet, je houdt me niet tegen." Ik schud mijn hoofd. "Je krijgt een paar seconden om nu weg te gaan of ik sta niet voor mezelf in." Dan duw ik haar wild achteruit en open de deur, ik kijk recht in het gezicht van Mike.

    Mike | Badguy | Bijspeler.
    Ik moet lachen als hij woedend wordt op een meisje. Verveeld steek ik een joint op en wacht tot hij naar buiten komt. Jeremy trekt de deur open en kijk recht in mijn gezicht. "Goedenavond, Jer." Grijns ik, met één gouden tand.

    Cassie
    'Cassie, godverdomme rot op! Je krijgt een paar seconden om nu weg te gaan of ik sta niet voor mezelf in,' hij geeft me een harde duw en opent dan de deur. 'Goedenavond, Jer,' hoor ik die "Mike" zeggen. Ik loop weer naar voren en wurm me langs Jeremy zodat ik voor die Mike figuur kom te staan. Hij heeft warrig blond haar en is behoorlijk lang. En hij heeft een gouden tand. Hoe lelijk.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Cassie, wil je weggaan? Dit wil je niet zien." Waarschuw ik. Dan wurmt ze langs me heen en gaat voor Mike staan.

    Mike | Badguy | Bijspeler.
    Er komt een meisje voor mij staan. Ik lach spottend. "Jer, is dit je vriendinnetje?" Zeg ik en grijns weer mijn tanden bloot. Ik bekijk haar en knipoog verleidelijk.

    Cassie
    'Jer, is dit je vriendinnetje?' grijnst Mike figuur. Mike figuur bekijkt me en knipoogt verleidelijk maar daar trek ik me niks van aan. Ik kijk even naar Jeremy, 'Nee, ik ga niet weg,' zeg ik koppig. Daarna kijk ik weer naar Mike, 'en nee, ik ben niet zijn vriendinnetje. en by the way, je kan beter die gouden tand laten weghalen. Het ziet er niet uit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered