• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madeline
    'Dus, Mumba weet meer over mooie plekjes als jij,' lachte ze zachtjes. Ik knikte. 'Mijn moeder denkt dat ik fantaseer en niet mee mag gaan, daarom ken ik het hier niet. Ik glimlach en aai Mumba over zijn hals. Ik voelde hem stappen verzetten en hij drukte zijn snuit in Teske haar hand. 'Braaf.' Fluisterde ik zacht.

    [Nu eten xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Mijn moeder denkt dat ik fantaseer en niet mee mag gaan, daarom ken ik het hier niet,' zei ze. Ze glimlachte en aaide Mumba over zijn hals. Mumda zette wat stappen en drukte zijn snuit in mijn hand. Ik aaide hem en lachte. 'Vind hij mij aardig? Of wat betekende het?' vroeg ik aan Madeline.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jade
    'Maakt niet uit.' Zei hij. 'Je bent ook een jager?' Vroeg hij verder. Ik voelde dat het zweet me uitbrak, niet letterlijk, Ik schudde mijn hoofd. 'Neee.. Ik ben een... burger.' Zeg ik vriendelijk. Ik kon niet liegen. 'Maar ik moet gaan nog dingen doen ergens in het bos en je weet wel.' Vervolg ik mezelf. Ik loop langzaam achteruit terwijl ik naar hem kijk. Zijn wapens zagen er professioneler uit.

    Madeline
    'Ja Mumba mag je zo te zien wel.' Zeg ik vriendelijk. Ik zie dat zijn kinderen en meisje ook komen en ze omringen ons. Ik grinnik. 'Volgens mij mogen ze je allemaal wel.' Zeg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Ja Mumba mag je zo te zien wel,' zei ze vriendelijk. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Het maakte mij niet meer uit dat de moeder van Madeline me nooit zal mogen. Mumba had zijn mening over mij veranderd en dat vrolijkte me al op. Eventjes later verschenen er nog een paar hertjes. Zijn familie? Ze kwamen om ons heen staan. 'Volgens mij mogen ze je allemaal wel,' zei Madeline grinnikend. Ik kreeg een nog grotere glimlach op me gezicht. Ik aaide ze allemaal één voor één. 'Ze zijn echt lief,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    James McMallen
    'Em, oke dan maar.' Zei ik en ik verloor haar niet uit het oog terwijl ik de duinen weer op liep. Ik schudde mijn hoofd. Je begint waanbeelden te zien, Henry. Straks denk je nog dat zelfs Elisabeth een meermin is.


    Cookies!

    Jade
    Ik liep snel omhoog sneller als normaal. Ik keek nog een paar keer naar beneden en voelde de grote angst in mijn ogen. Ik struikelde weer, maar stond gelijk weer op. Ik zag het lichte blauwe bloed uit mijn knie komen. Zo was ons bloed. Ik voelde het eruit komen en zuchte. Ik liep ver langs hem en liep naar beneden. Ik keek naar het water, maar keek eerst nog om me heen of niemand het zou zien.

    Madeline
    Ze was blij dat de dieren haar wel mochten. 'Iedereen verdiend een tweede kans en een kans om te laten zien hoe iemand echt is. En ik vind dat je het moet weten, maar Jayden en Jason zijn wel Jagers en je vriendinnen zijn bij hun.' Zei ik peinzend

    Jason
    Ik tilde die Fee op en trok Jayden mee. 'Kom.' Zei ik dood normaal. Ik zag Henry en Jade. 'Meermeid.' Zei ik tegen hem terwijl ik Naar Jade en Fee keek. Zo kon hij het misschiencwel weten. Ik liep naar mijn huis en deed haar in mijn kelder waar ik haar simpel vastbond met ketens op het koude beton.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Iedereen verdiend een tweede kans en een kans om te laten zien hoe iemand echt is. En ik vind dat je het moet weten, maar Jayden en Jason zijn wel Jagers en je vriendinnen zijn bij hun,' zei ze. Ik keek haar aan en slikte. 'Ik weet het. Ik maak me ergens wel zorgen. Jade zal niks doen, maar Fee? Zullen we zo terug gaan?' vroeg ik aan haar. Jade? Hoe gaat het daar? telepateerde ik.

    [Dat konden ze toch? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    Ik word wakker met een lichte hoofdpijn. Als ik om me heen kijk zie ik niks wat me bekend voor komt. Ik wil mijn armen en bewegen bewegen maar merk dat ik vast geketend zit. 'Verdomme,' vloek ik geïrriteerd waarna ik mijn keel schraap, 'HEE! IS DAAR IEMAND? LAAT ME UIT DIT VERDOMDE KLOTE HOK!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik hoorde Jason de jongen waarschuwen dus bleef ik uit het water. Ik ging op een rots zitten en staarde voor me uit. Ik hoorde opeens Teske in mijn gedachte. Ja het gaat goed met mij. Alleen een schrammetje en binnen 50 meter 3 jagers, maar ik red het wel. Ze hebben fee ik weet niet waarheen, maar er was zo een jager met messen en een harpoen. Straks zou hij schieten. Ik kan fee niet meer vinden. stuur ik terug. ik voel een traan langs mijn ogen glijden.

    Jason
    'HEE! IS DAAR IEMAND? LAAT ME UIT DIT VERDOMDE KLOTE HOK!' Hoorde ik Fee gillen. Ik stond op en deed mijn oordopjes in. Ik opende de kelder deur en deed het licht bij haar aan. 'hallo Monstertje herken je me nog Orhan ik je te hard geslagen?' Vraag ik sadistisch aan het ding. Het was geen hij of zij waardig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'hallo Monstertje herken je me nog ondanks ik je te hard geslagen?' vraagt hij sadistisch. Ik wil overeind komen maar dat kan niet door die vervloekte ketens. 'Laat me los,' zeg ik koppig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik kreeg wat binnen van Jade. Ik schrok ervan en keek vluchtig naar Madeline. 'Madeline? Kan me mij helpen?' vroeg ik voorzichtigjes. 'Volgens Jade is Fee weg en je twee vrienden ook,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Laat Jayden Jade vangen ofzo xD]
    Madeline
    'Ehm dat mag ik niet. Ik mag jullie niet helpen ontsnappen dat staat gelijk aan een verader zijn. Jason voelt het aan als er een meermens is. Hij weet nu ook hoe je eruit ziet en ik denk dat je de volgende zal zijn of Jade. Het is niet slim om haar te bevrijden dan vangt hij je.' Zeg ik concluderend. Ik wist niet wat ik moest doen.

    Jason
    'Laat me los.' Zei ze koppig. Ik schudde mijn hoofd. 'Dat doen we niet feetje.' Zei ik grijnzend. Ik pakte een grote bak met water en zette het naast haar neer. Ik trokhaar omhoog, maar zelf kon ze niet staan door de ketens en zete haar in de bak. Haar staart kwam tevoorschijn. 'zo zo. Moordenaresje wat zullen we met je doen.' Zei ik toen sadistisch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Kan je echt niets doen Madeline? Felicity kan dan soms een kreng zijn, maar ze is een soort zusje van me,' zei ik tegen Madeline.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [waar is Jade nu dan?]
    Felicity
    'Dat doen we niet feetje,' grijnst hij. Vervolgens pakt hij een grote bak met water en zet me erin waardoor mijn staart te voorschijn komt. 'zo zo. Moordenaresje wat zullen we met je doen,' zegt hij met een sadistische toon. 'Je weet dat als je mij vermoord jij ook een moordenaar bent toch?' zeg ik bijdehand. Ik probeer niet te laten zien dat ik eigenlijk behoorlijk bang begin te worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler
    Ik loop een beetje doelloos door het bos terwijl ik mee fluit met het op mijn iPod [die hebben ze toch gewoon?]. Na een tijdje kom ik bij een weiland en zie Madeline met een ander meisje zitten. Ik bekijk het meisje even en vermoedt dat ze meermens is. 'Hee Maddie,' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered