• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madeline
    Het meisje die ik als eerste vlechte vroeg of ze mijn haar mocht vlechen ik knikte en ging op de steen voor haar zitten zodat ze goed bij mijn haar kon. 'Ja graag.' Zei ik met mijn zoete vriendelijke stem. Wat me wel opviel was dat ze allemaal even naar Jason keken. Waarom wist ik niet...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Ja graag,' zei ze. Ik glimlachte naar haar. Ze was al voor me gaan zitten op een steen. Ik keek eventjes naar haar haren en begon dan kleine vlechtjes te maken. 'Zijn die twee jongens jou broers?' vroeg ik aan haar onder het vlechten door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ik zucht maar knik. Ik loop met JJ achter me aan naar beneden en laat mijn blik niet afwijken van de meisjes. 'Ten eerste ga het water niet in. Dat overleef je niet. Ten tweede. Als jij en ik dood gaan vermoord ik je.' Fluister ik zacht naar hem. Ik zie dat een meermens Madelines haar vlecht. Ik grinnik Madeline was een Sweetie.

    Jade
    Ik zie de jongens hier komen en ik bekijk ze. Je zag niets gevaarlijks aan ze. Ik stond op en stak mijn hand naar ze uit. Ze konden hem makkelijk schudden. 'Heey ik ben Jade.' Zei ik vriendelijk. Ik las hun aura. Hij was mooi, maar die van Jason was vol van haat. Het waren jagers, maar misschien konden ze me wel vertrouwen..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    Ik ga zo liggen zodat ik de twee jongens goed kan bekijken en tegelijk mijn figuur perfect uitkomt. Ik blijf er bij dat de bruin harige net iets knapper is dan de blonde. 'Kan je ze vragen hier te komen?' vraag ik aan madeline zonder mijn blik van de jongens af te wenden. 'Laat maar,' vervolg ik als ik zie dat er al aankomen. Ik kom overeind en geef ze een hand, 'Ik ben Fee, en uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat jij Jason heet,' zeg ik glimlachend.

    JJ
    Ik knik en schrik een beetje als een van de meisjes naar ons toekomt. Ze schudt onze hand en stelt zich zelf voor als Jade, daarna stelt een ander meisje zich voor als Fee.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 23:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeline
    'Nee gekkie.' Zeg ik grinnikend. 'Jason en Jayden zijn niet mijn broers, maar goede vrienden. Ze jagen.' Zeg ik nog steeds vrolijk. Ik voeld hoe ze kleine vlechtjes in mijn haren maakt en een meisje die al een vlecht in had naar voren stapt. 'Heey Jade.' Zegt ze vriendelijk. Ik schud ongezien mijn hoofd. Jason zou niet haar hand schudden. Hij kon het aan haar ruiken. Ik wist ook wat ze waren, maar dat boeide me niet. Ik was niet bang. Ze waren altijd vriendelijk tegen mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Nee gekkie. Jason en Jayden zijn niet mijn broers, maar goede vrienden. Ze jagen,' zei ze vrolijk. Ik lachte eventjes. 'Stoere vrienden heb je,' zei ik tegen haar. Ik glimlachte even naar de jongens, die inmiddels hier heen zijn gekomen. 'Ik ben Teske,' zei ik onder het vlechten door. 'Zullen we straks bloemetjes zoeken voor in je haar Madeline?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ik schud hun handen toch maar uit beleefdheid, maar liet me niet verleiden. Ik speelde het spelletje mee. 'Ja Klopt ik ben Jason en dit is Jayden.' Zeg ik glimlachend terwijl ik mijn hand door mijn haren doe. Ik keek naar die Jade. Ze bekeek me alsof ze dwars door me heen keek. Vrij freaky. Ik wist ook wel dat ze iets extra's konden. Ze hadden een kleine gave. Vast iemand lezen ofzoiets. Ik keek weer naar Fee. 'Zo waar komen jullie vandaan?' Vraag ik vriendelijk. Ik wist het wel hoor. Uit de zee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'Zo waar komen jullie vandaan?' vraag Jason. 'Hmm, doe eens een gok,' zeg ik met een vriendelijke glimlach.

    JJ
    Ik schud ze de hand en laat niet merken dat ik weet wat ze zijn. Jason vraagt waar ze vandaan komen en ik kijk ze afwachtend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeline
    Ik knikte vrolijk van ja. 'Ze zijn enorm stoer en ik zou het super vinden om samen bloemetjes te zoeken.' Zeg ik vrolijk. Ik keek naar Jason. Hij vertrouwde het niet. Logisch hij was geen kind. Ik deed mijn ogen toe naar Jason voor een hint.

    Jade
    Ik bekeek de jongen eventjes. Die Jayden dude voelde aardig aan qua Aura maar die Jason had zo veel mee gemaakt. Alleen maar haat. Zijn aura was grijs zwart achtig. Het verborg zijn persoonlijkheid Goes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason
    Het onderwater kerkhof. Wou ik zeggen maar ik hield me in. 'Nou ik denk niet vanaf dit eiland want dan zou ik niet begrijpen dat ik zo een mooie dame nog niet gezien heb. Maar je kan ook niet van buitenaf komen. De meermensen zouden je verslinden.' Zeg ik flirtend. 'Ik weet het niet.' Zeg ik uiteindelijk grijnzend. ik doe mijn wenkbrauwwiebel en kijk haar vragend aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Ze zijn enorm stoer en ik zou het super vinden om samen bloemetjes te zoeken,' zei ze vrolijk. Ik glimlachte en maakte het laatste vlechtje af. 'Wauw. Ik wou dat ik zulke stoere vrienden had,' zei ik. Ik stond op en keek uit dat mijn enkels niet onderdompelde. 'Zullen we de bloemetjes gaan zoeken?' vroeg ik lief aan haar. Ik luisterde vaagjes naar het gesprek achter me. Ik hoorde gewoon dat er één keihard stond te liegen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'Nou ik denk niet vanaf dit eiland want dan zou ik niet begrijpen dat ik zo een mooie dame nog niet gezien heb. Maar je kan ook niet van buitenaf komen. De meermensen zouden je verslinden.' zegt hij flirtend. 'Ik weet het niet.' vervolgt hij met een grijns waarna hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Ik wil net denken dat ik hem binnen heb gehaald als ik zie dat hij iets in zijn oor heeft zitten. Oordopjes. Aha, het zijn dus jagers. Too bad aangezien hij echt heel knap is. 'Daar heb je gelijk in,' lieg ik grinnikend, 'we komen inderdaad niet hier vandaan,'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 0:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeline
    Ik zie een kleine ruzie, maar trek me er niet veel van aan. Ik pak mijn mandje die inmiddels leeg is en leun tegen het meisje aan omdat ik een stuk kleiner ben. 'Hoe heet u eigelijk?' Vraag ik vriendelijk aan het meisje. Ze za er lief uit. Ik keek naar Jason, maar keek weer terug naar Het meisje (Teske).

    Jade
    Ik zie ook het oortje en sis bijna onhoorbaar. 'vertrek.' Grom ik boos naar de jongens. Fee zou ze vermoorden en zo erg was ik ook weer niet. Ik gromde harder. 'ga.' Zei ik verafschuwend.

    Jason
    Ik hoorde Jade wijf Ga en Vertrek zeggen, maar trok me er niets van aan. 'WaterMonster.' siste ik zodat Fee het zou horen. Ik voelde de mesjes in mijn handen die zij niet kon zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Felicity
    'WaterMonster,' sist Jason ineens. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'niet zo onbeleefd doen Jason. Ik wilde nog wel net om een privé-eiland tour vragen,' grinnik ik.

    JJ
    Het meisje Jade zegt dat we weg moeten gaan maar Jason blijft staan dus ik ook. 'Watermonster,' sist hij tegen Fee. Ik laat langzaam mijn hand in mijn broekzak glijden, klaar voor de aanval.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik hoorde een kleine ruzie opkomen. Alsjeblieft, niet met dat kleine meisje erbij. Madeline kwam tegen mij aanleunen. 'Hoe heet u eigelijk?' vroeg ze aan me. Ik keek haar glimlachend aan. 'Zeg maar je/jij, ik ben nog maar 17. Dat is toch niet zo oud? En ik heet Teske,' zei ik tegen haar. 'Waar zijn de mooiste bloemetjes te vinden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you