• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Volg het niet meer ;d aangezien Madeline zei; Ik wist ook wat ze waren, maar dat boeide me niet. Vat hem niet helemaal ;d]

    Teske Velez

    'Ik vind het wreed. Mijn tante woont bij ons en bestudeerd ze. Ze trekt soms vinnen uit hun staart en onderzoekt dat ik vind het niet normaal, maar ik vind het goed,' zei ze. Ze trok me mee haar het dorp, toch? Ik keek om me heen en zag dat we richting een grote villa liepen. Dat hele vinnen uit de staart beviel me niet. 'Eh, is het goed dat ik buiten blijf wachten?' vroeg ik aan haar. Haar moeder en tante klonken niet echt vriendelijk in mijn oren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline
    'Eh, is het goed dat ik buiten blijf wachten?' Vroeg ze aan me. Nu wist ik het zeker dat ze een Meermens was, maar dat boeide me niet. 'Ze zal je niets. Dat beloof ik Teske.' Zeg ik vriendelijk en eerlijk. Ik opende de deur en trok haar voorzichtig mee. 'Mam!!' Riep ik hard door het huis. De deur ging open. Ze liep met tante naar buiten en glimlachte naar me. Ze keek even naar Teske en gromde toen. 'Mam rustig Teske doet ons niets.' Zei ik rustig. 'Ze is een Monster.' Gromde ze boos. 'Dat is ze niet. Ze is een aardig persoon beoordeel is niet iemand om wat ze zijn maar om wie ze zijn. Hoe ze zich gedragen.' Zeg ik boos tegen haar. 'Oke wat wou je?' Vroeg ze nu bits. 'Naar het veldje hier een aantal kilometer verderop.' Zei ik vragend. Ze knikt ja, maar wend haar blik niet af van Teske afgaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Ze zal je niets. Dat beloof ik Teske,' zei ze. Ik kon horen dat ze de waarheid sprak. Ik wou nog wat zeggen maar ze trok me al voorzichtigjes naar binnen. 'Mam!!' riep Madeline hard. Wow, wat had ze een harde stem. Ik moest er eventjes om lachen. Eventjes later ging er een deur op en twee vrouwen liepen naar buiten. Ze bekeken me en gromde naar me. Ik begon me toch ongemakkelijk te voelen. Madeline praatte samen met haar moeder. Ze noemde me een monster. Ik vond het echt lief van Madeline dat ze voor me opkwam. 'Naar het veldje hier een aantal kilometer verderop,' zei Madeline. Haar moeder knikte. 'Dank u wel mevrouw. Ik ben trouwens Teske,' zei ik vriendelijk.



    [Ik ben zo eten ;d Dus als ik niet reageer.. En net was ik ff met me broertje aan het spelen vandaar de late reactie]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 16:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Biw? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Devante ~ Meermens
    Ik keek hoe mijn paars getinte staart plaats maakte voor twee lange, slanke benen. Ik stond op en klopte een beetje zand van mijn benen. Ik ging rechtop staan en keek het strand over met mijn hand als zonnescherm boven mijn ogen.

    James McMallen ~ Jager
    Ik hing controleerde of mijn messen goed in hun houders aan mijn riem hingen. Ik keek op en klom een duin over. Van bovenaf zag ik dat ik nog drie duinen over moest om bij de zee te komen. Ik liet me gemakkelijk van de zandheuvel afglijden.

    Elisabeth McMallen ~ Mens
    Ik hield mijn hand tegen mijn voorhoofd bij het horen van het telefoontje. Ik legde de hoorn op de haak en hield me vast aan de kast. James was gaan jagen. Ik had hem nog zo gezegd om dat niet te doen! Ik wilde niet dat hij hetzelfde lot onderging als mijn man. Ik greep naar de autosleutels.


    Cookies!

    [Ben er weer ;)]
    Madeline
    'Dank u wel mevrouw. Ik ben trouwens Teske,' zei Teske vriendelijk. Mijn moeder siste. 'Verdwijn met je slappe praatjes. Je kan Madeline Niets doen. En jullie monsters hebben geen naam of misschien de naam moordenaar.' Beet ze Teske toe. Ik schudde bedroefd mijn hoofd. Voordat Teske iets terug kon zeggen trok ik haar mee naar buiten. Ik liep rechtuit naar de bossen. 'Hier moeten we heen voor de veldjes.' Zeg ik vriendelijk.

    Jade
    Ik zuchte oke dan geloofde hij me niet. Ik liep langs hem heen omhoog. Ik had best wel honger een hert kon er wel ingaan. Ik zag een jongen de duinen omlaag lopen en keek om. Ook een jager. Ik zuchte, maar liep verder. Ik was niet handig met mijn benen en struikelde over het stenen trappertje. Ik viel achterom en rolde over het gras. Ik voelde dat ik iemand raakte en ik viel boven op hem, maar daardoor was ik wel gestopt met rollen. Ik stond meteen op en klopte mezelf af. Deze jager zag r gevaarlijker uit. Ik glimlachte. 'Heey sorry.'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Verdwijn met je slappe praatjes. Je kan Madeline Niets doen. En jullie monsters hebben geen naam of misschien de naam moordenaar,' siste ze. Ouch. Voordat ik iets kon zeggen trok Madeline me al weer mee naar buiten. 'Hier moeten we heen voor de veldjes,' zei ze vriendelijk. Ik glimlachte en volgde haar. 'Je moeder zal me nooit aardig vinden, of wel?' vroeg ik aan haar.

    [Trouwens, valt Jade dan niet op dat Felicity knock-out is geslagen door die andere dude ? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Henry McMallen
    Ik stond op en keek de jongen aan.
    'Maakt niet uit.' Zei ik. 'Je bent ook een jager?'


    Cookies!

    Madeline
    'Je moeder zal me nooit aardig vinden, of wel?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Ze beoordeeld iedereen op wie of wat diegene is. Dus nee ze zal je nooit aardig vinden.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Mijn mond valt open als ik het veldje zie. Vlinders en hertjes stonden in het veld en alle bloemen die ik kenden groeide uit de grond. 'Wauw dit is echt mooi ik wist niet dat dit veldje er was.' Zeg ik verbaasd.

    [Jade zag het niet ze was beledigd xD]
    Jade
    'Maakt niet uit.' Zei hij. 'Je bent ook een jager?' Vroeg hij verder. Ik voelde dat het zweet me uitbrak, niet letterlijk, Ik schudde mijn hoofd. 'Neee.. Ik ben een... burger.' Zeg ik vriendelijk. Ik kon niet liegen. 'Maar ik moet gaan nog dingen doen ergens in het bos en je weet wel.' Vervolg ik mezelf. Ik loop langzaam achteruit terwijl ik naar hem kijk. Zijn wapens zagen er professioneler uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dus ik begrijp dat niet alle jagers die meerdingen kunnen ruiken ? ;D Mooi ;d]

    Teske Velez

    'Ze beoordeeld iedereen op wie of wat diegene is. Dus nee ze zal je nooit aardig vinden,' zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze in haar lip beet, maar toen deed ze haar mond open. Ik keek naar voren en mijn mijn mond viel ook open. Bloemen die ik nog nooit had gezien. Een paar wel, die zaten nu in mijn en Madelines haar. Er waren ook vlinders en hertjes. 'Wauw dit is echt mooi ik wist niet dat dit veldje er was,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Echt niet?' vroeg ik aan haar en liep door het weiland heen. Langzaam liep ik naar één van de hertjes toe en aaide hem zachtjes. 'Wat een schatje is het,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline
    Ik liep voorzichtig naar de hertjes toe en voelde dat vlinders om me heen ransde en op me kwamen te zitten. Een gigantisch (voor mij) mannelijk hert kwam rustig op ons afgelopen. Ik aaide hem rustig over zijn snuit. Ik zag hem schuw naar Teske kijken. 'Rustig maar alles is goed.' Zeg ik geruststellend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Ik keek naar Madeline en zag allemaal vlinders bij haar zitten. Dat zag er echt mooi uit. Een groot mannelijk hert kwam naar haar toe. Hij keek schuw naar mij. Zelfs hij dacht dat ik een monster was. 'Rustig maar alles is goed,' zei ze tegen hem. Ik liep voorzichtigjes naar hem toe. Ik keek de hert vriendelijk aan. 'Kan ik hem aaien Madeline?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline
    Tuurlijk.' Zei ik grinnikend. 'Mumba is niet van mij.' Zei ik grinnikend. Ik kende Mumba van de veldjes. Er waren niet veel kinderen in het dorp dus was hij echt een vriend van me geworden. Mumba ging voorzichtig op zijn knieën en liet zijn gewij op zijn rug. Ik grinnikte en aaide hem over zijn hals. Ik ging voorzichtig op zijn rug zitten. 'Braaf.' Fluisterde ik. Mumba stond rustig op en ik voelde geen grond meer onder mijn voeten. Ik deed mijn handen rond zijn hals en liet mijn hoofd er ook op rusten. 'Mumba is altijd mijn vriend geweest sinds de eerste keer dat we elkaar tegen kwamen.' Zeg ik uitleggend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Tuurlijk,' Zei ze grinnikend. 'Mumba is niet van mij'. Ik keek haar aan en daarna naar de hert. Die blijkbaar Mumba heet. Mumba ging op op zijn knieën en liet zijn gewei op zijn rug. Madeline grinnikte en aaide over zijn hals. Ze ging op zijn rug zitten. Ik keek ze allebei aan. Mumba ging weer omhoog. 'Mumba is altijd mijn vriend geweest sinds de eerste keer dat we elkaar tegen kwamen,' zei ze. Ik glimlachte en aaide Mumba zachtjes over zijn snuit. 'Dus, Mumba weet meer over mooie plekjes als jij,' lachte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben even eten ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break