• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Madeline
    'Kan je echt niets doen Madeline? Felicity kan dan soms een kreng zijn, maar ze is een soort zusje van me,' Vroeg ze smekend. Ik peinsde een beetje. 'Ik weet het niet. Jason laat nooit een zeemeermin gaan. Hij geeft ze door aan bijvoorbeeld mijn moeder. MIJN MOEDER! als Fee misschien aan ons wordt afgeleverd kan ik haar misschien bevrijden.' Zeg ik nadenkend. Dan hoor ik mijn naam en zie Tyler. Tranen springen in mijn ogen en ik stap van Mumba af. Ik loop naar hem toe en omhels hem voor zover ik dat kan omdat ik een stuk kleiner ben. 'Tylie ze... Ze zeiden dat je opgegeten was.' Zei ik zacht snikkend. Ik zag Tyler als mijn broer. Ik kon hem niet missen.

    Jason
    'Je weet dat als je mij vermoord jij ook een moordenaar bent toch?' Zegt ze bijdehand. Ik grinnik. 'door een moord te doen voorkom ik er honderden.' Zeg ik nonchalant. Ik sta op en loop de duisternis even in. Ik pak er een tang uit en loop terug. 'Eventjes schubjes eruit trekken?' Zeg ik grijnzend. Dit zou zijn voor mijn zusje. Ik deed de tang aan een schub en trok hem er hardhandig uit. Ze kon het niet laner verbergen dat ze pijn had. Een druppelje blauw bloed kwam er vanaf.

    [Jade zit op een steen. 10 meter van het water.]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 22:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Maar, dan loop jij gevaar. Nee Madeline, dat ga je niet doen,' zei ik tegen haar. Er kwam een jongen op ons afgelopen, hij begroette Madeline. Hij zag er niet verkeerd uit. Ik glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'door een moord te doen voorkom ik er honderden.' zegt hij nonchalant waarna hij wegloopt en even later terugkomt met een tang. 'Eventjes schubjes eruit trekken?' grijnst hij. Hij zet de tang aan een schub en trekt die er dan met een harde ruk uit. Ik moet op mijn lip bijten om niet een kreet van mijn te slaan. Maar de tranen in mijn ogen kan ik niet verbergen. Ik kijk hem smekend aan en laat mijn onderlip een beetje trillen. 'Niet meer alsjeblieft,' fluister ik zacht.

    JJ
    Jason loopt weg met Fee. Ik kijk even rond en zie die andere, Jade, op een steen liggen. Ik grijns even als ik een verdovingsspuitje in mijn broekzak vind. Dan loop ik stilletjes op haar af en spuit voor dat ze kan reageren de verdoving in haar arm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik voel opeens iets in me een spuit. Ik schrik sta op sla diegene die het deed en voel me verslappen. Ik zou niet gevangen worden. Ik voelde hoe mijn spieren verzwakte. Ik rende het water in en nam een duik ik zwom iets verder de diepte in en vocht tegen de slaap, maar het was al telaat ik viel weg en dreef teru naar het oppervlak. Help me! Ik ben gegrepen! was het laatste wat ik nog naar Teske kon sturen via telepathie.

    Jason
    Niet meer asjeblieft..' Fluisterd ze zacht terwijl er een traan over haar wang glijd. 'Nu opeens spijt als je pijn hebt? Alsof smeken iets helpt het draaid niet al die moorden terug.' Bijt ik haar toe. Ik trek er nog eentje uit. Blauw bloed was altijd meermin bloed geweest. Ik deed de schubben in een zakje voor professor Prece.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 22:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Help me! Ik ben gegrepen! hoorde ik. Ik trok zachtjes aan de mouw van Madoline. 'Alsjeblieft, breng me weer naar het strand toe,' zei ik tegen haar. 'Ik wil Jade niet ook kwijt,' zei ik met paniek in me stem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'Nu opeens spijt als je pijn hebt? Alsof smeken iets helpt het draait niet al die moorden terug,' bijt hij me toe. Ik krimp weer in elkaar van pijn als hij er nog een schub uit trekt. 'Alsjeblieft,' fluister ik weer, 'ik smeek het je om te stoppen,' vervolg ik. 'E-en als je hier van geniet heb je het recht niet om míj een monster te noemen...'

    JJ
    Jade maakt een sprint naar het water en duikt er in en komt even later weer boven drijven. Ik ben niet van plan het water in te gaan dus ik wacht totdat de golven haar mijn kant op brengen. Dan gooi ik haar over mijn schouder en loop er mee richting Jason's huis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeline
    'Snel klim op een hert. En Tyler ik leg het later wel uit of rij mee.' Zeg ik snel terwijl ik op Mumba stap. Ik fluister hem dingen in en hij maakt een geluidje. We moesten langer rijden minimaal 5 minuten, maar ik denk dat Jade dan al gegrepen zou zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Snel klim op een hert. En Tyler ik leg het later wel uit of rij mee,' zei Madeline. Ik klom op een hert. Dit was echt zo onnatuurlijk voor me als maar kan. Jade? Fee? Waar zijn jullie? telepateerde ik naar beide.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler
    Het gaat me even iets te snel en ik kan niet meer volgen wat er nou gebeurt. Alleen dat Madeline met het later uit legt tenzij ik mee rij. Ik schud mijn hoofd, 'leg het later maar uit,' en met die woorden laat ik me in het gras vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Het water had me lichtelijk gehealt en ik voelde dat ik opgetild werd. We bewogen en ik kon mijn ogen opendoen. 'Laat me los.' Zeg ik grommend als ik een onverwachte beweging maak en van zijn schouder afrol. 'Ik heb nooit een mensen leven afgenomen alleen van slechte mensen. Ik kan aura's zien. Ik heb nooit iemand kwaad gedaan, en niemand neemt mij mes.' Zeg ik grommend. Wat dacht hij wel niet?

    Jason
    'Denk je dat ik hiervan geniet?' Zeg ik spottend. 'Nee ik geniet niet van martelen of doden.' Zeg ik met een klein lachje. 'Jij wel. Jij houd er wel van om jongens te versieren en op te vreten? Of niet?' Vuur ik weer op haar af. Ik verache meermensen niet. Ik vond ze wel oké tot ze mijn zusje doodde. Toen waren ze gewoonte ver gegaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Laat me los.' gromt ze en ze valt van mijn schouder als ze een onverwachtse beweging maakt. 'Ik heb nooit een mensen leven afgenomen alleen van slechte mensen. Ik kan aura's zien. Ik heb nooit iemand kwaad gedaan, en niemand neemt mij mes.' 'Als je zo goed bent als je beweert loop dan gewoon mee,' sis ik.

    Felicity
    'Denk je dat ik hiervan geniet?' zegt hij spottend.' Nee ik geniet niet van martelen of doden. Jij wel. Jij houd er wel van om jongens te versieren en op te vreten? Of niet?' bijt hij me toe. 'Ik moet toch iets doen om te overleven!? En jij een toch ook koeienvlees enzo of niet soms!?' bijt ik terug. 'En als een meermens ooit een familielid van je heeft pijn gedaan of vermoord dan spijt dat me echt,' zeg ik er op een rustigere en zachtere toon achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    'Als je zo goed bent als je beweert loop dan gewoon mee.' Sist de jongen naar me. Ik schud mijn hoofd. 'Nooit. Als ik Mee ga zie ik de zee nooit mee terug.' Antwoord ik rustig terug. Ik loop voorzichtig van het duin af. Waarom kon iemand me niet is een keer geloven. Ik kon er niet tegen liet me vallen op het warme zand deed mijn armen rond mijn knieën gaan en voelde de tranen komen.

    Jason
    'Ik moet toch iets doen om te overleven!? En jij een toch ook koeienvlees enzo of niet soms!?' bijt ze terug. 'En als een meermens ooit een familielid van je heeft pijn gedaan of vermoord dan spijt dat me echt,' Zegt ze oLeens wat vriendelijker. 'Waarom eet je een dieren vlees. Dieren worden gefokt en krijgen een snelle pijnloze dood. Jullie daarin tegen scheuren ons langzaam uit elkaar.' Grom ik terug. Ik voelde hoe mijn hart brak en zelfs in mijn ogen was dat te zien. Ik miste mijn zusje mijn lieve zusje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Doe je zo een stukje van Madoline? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    'Waarom eet je een dieren vlees. Dieren worden gefokt en krijgen een snelle pijnloze dood. Jullie daarin tegen scheuren ons langzaam uit elkaar.' gromt hij. 'Omdat mensen vlees, ehm, lekkerder is,' mompel ik, 'jij hebt toch ook liever een echte hamburger dan een tofuburger?' Dan kijk ik even in zijn ogen en zie een verdrietige blik. Hij kijkt zo verdrietig dat in mijn hart zelfs bijna een scheurtje komt. 'Wie hebben ze gepakt?' vraag ik zacht. Ergens wil ik mijn hand op die van hem leggen maar. 1. Ik ben geketend en 2. hij zou daar vast niet blij mee zijn.

    JJ
    'Nooit. Als ik Mee ga zie ik de zee nooit mee terug.' zegt ze rustig waarna ze wegloopt. Ik wachten even en loop dan achter haar aan. 'Zit je nu te húilen?' vraag ik verbaasd als ik tranen in haar ogen zie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ heey, uhh...dit is even voor mijn topics maar kan iemand me anders een pb sturen wat er is gebeurd? morgen ofzo dan weet ik ff hoe of wat omdat ik er vandaag niet was.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.