• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering
    04. Niallvember
    05. CarrotNiall
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda
    09. Remembrall
    10. Escritura
    11. Nyckelharpa
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Sioux Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. NightMoon
    16. Austen
    17. Biologist
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Suavemente
    20. Yowic
    21. xlufjoetoexx
    22. Achilles




    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2012 - 21:19 ]


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Ah, dat hoeft je echt niet te spijten. Dat is volkomen logisch. Thuissituaties zijn nog belangrijker dan school, vind ik. Echt heel veel sterkte!


    Thank you.
    Het gaat wel weer wat beter maar we hebben nog wel een lange weg te gaan. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het spijt mij, maar ik moet mij uitschrijven voor deze wedstrijd. Ik ben woensdagochtend van mijn hoogslaper gedonderd. Daarbij heb ik me mijn voet, rib en sleutelbeen gekneusd. Veel motivatie en energie zit er momenteel niet in bij mij, dankzij alle irritaties die de kneuzingen met zich meebrengen. Ik kan me zelfs niet op mijn eigen inzendingen van mijn wedstrijd concentreren...zeer frustrerend...
    Sorry (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik schrijf me ook uit. De examenperiode komt er nu aan en het wordt echt loeidruk. PWS afronden en al die shizzle.
    Ik word helemaal gestoord van school, maar afijn, het moet maar weer. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw o_o We houden niemand meer over D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shitt, ik vind het nu wel kut om te zeggen. Maar mij gaat het ook niet meer lukken. Ik heb het echt druk met alles, ik moet al best doen om vaak genoeg online te komen om de rest draaiende te houden. Ik heb dan ook niet echt genoeg rust en concentratie om me op een verhaal te focussen. Sorry..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jullie hebben altijd mij nog. (joehoe) Zo word ik wel makkelijk winnaar haha.


    Your make-up is terrible

    wauw, ik vind het eerlijk gezegd een beetje matig dat iedereen stopt x.x .. Maarja, niks meer aan te doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zeg, zo houden we inderdaad niemand meer over. :'D
    Maar als jullie geen zin meer hebben, mag dat ook gewoon gezegd worden en mag je ons de excuses best besparen. (cat)


    everything, in time

    ik heb wel zin in de wedstrijd en nikki sowieso ook. Dus.. Kom maar op met die beoordelingen :P.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb ook nog zin in deze wedstrijd hoor. ^^ Ik vind de opdrachten heel leuk en uitdagend tot nu toe, dus ik hoop dat we niet gedwongen worden om te stoppen! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Humble nee, het ligt écht niet aan de wedstrijd. De wedstrijd is echt beter dan véle andere wedstrijden. De opdrachten zijn super uitdagend. Maar ik heb gewoon geen rust, absoluut niet. Ik kan niet schrijven als ik er niet even rustig voor kan zitten. Ik heb echt niet normaal veel dingen aan mijn hoofd waardoor het me echt niet meer lukt. Dat ligt echt niet aan de wedstrijd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Parachutes schreef:
    Ik heb ook nog zin in deze wedstrijd hoor. ^^ Ik vind de opdrachten heel leuk en uitdagend tot nu toe, dus ik hoop dat we niet gedwongen worden om te stoppen! (:

    Dat ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gaan we eigenlijk nog verder, of niet? ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Gaan we eigenlijk nog verder, of niet? ):


    Your make-up is terrible

    Parachutes schreef:
    Gaan we eigenlijk nog verder, of niet? ):


    goede vraag, ik ben best benieuwd