• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Dat was het ook."
    Ik knik zachtjes.
    "Dude, mijn kapsel," lacht hij. Zijn hand gaat door mijn haren en ik kijk hem lachend aan, wanneer hij lief kijkt. Ik schud hard met mijn hoofd, zodat mijn haren in de war gaan. Het kan me niks schelen. Grinnikend kijk ik hem weer aan, en ik druk mijn lippen weer op de zijne. Verslavend gewoon.
    Ik kijk even naar de hoogte waar we zitten, en zie dat we alweer bijna beneden zijn.
    "Kijk eens, je hebt het overleefd."
    Ik glimlach en knijp nog eens in zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Mary schudt haar hoofd zodat haar haren nog warriger liggen. Ik lach en zijn grinnikt. Voor ik het weet heeft ze haar lippen alweer op de mijne gedrukt.
    Controle houden wordt nog moeilijk met haar.
    "Kijk eens, je hebt het overleefd," zegt Mary met een glimlach. Ik weet even niet wat ze bedoelt maar wanneer ik haar blik volg merk ik dat we beneden zijn.
    "Ik had een goede afleiding," glimlach ik. Ik trek haar snel uit het karretje, en loop achteruit zodat ik haar kan aankijken, zonder haar hand los te laten.
    "Wat nu?" vraag ik, opgelucht dat ik weer gras onder mijn voeten voel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik had een goede afleiding."
    Ik grinnik zachtjes en word het karretje uitgesleurd. Hij kijk me aan, en ik laat zijn blik nog steeds niet los.
    "Wat nu?" vraagt hij.
    Ik haal mijn schouders op en kijk eens rond.
    "Kies jij maar, dat heb je wel verdiend."
    Ik kijk hem glimlachend aan. Zo knap dat hij het toch gedurfd heeft, terwijl ik als een klein kind uit het spookhuis wilde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Kies jij maar, dat heb je wel verdiend," glimlacht Mary.
    Ik negeer de opmerking, omdat ik gewoon echt vergeten was dat ik hoogtevrees heb en ik er allesbehalve trots op ben.
    "Ik wil een suikerspin," zucht ik lachend. Ik sleur Mary mee naar het kraampje. "Wat wil jij?"
    Ondertussen haal ik al mijn portefeuille boven.
    Dat wordt bijklussen dit weekend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik wil een suikerspin," zucht hij lachend.
    Ik word weer meegesleurd naar een kraam.
    "Wat wil jij?"
    "Goh," zeg ik en denk even na.
    "Ik hoef niets, dank je."
    Ik wil niet dat hij echt alles voor me gaat betalen, en als dat wil zeggen dat ik dan niets neem, dan is dat maar zo. Glimlachend kijk ik hem aan, en wacht tot hij zijn suikerspin heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Lilly draait zich om naar me.
    "Ja?" Ik kijk haar vragend aan.
    "Is er iets wat je me wilt vertellen?" Vraag ik zacht.

    Kyle

    "We kunnen naar school, we kunnen hier blijven, we kunnen naar huis of we kunnen ergens anders heen." Zegt hij en laat mijn heupen los waarna hij zijn vingers met die van mij verstrengelt.
    Hij trekt me naar zich toe en drukt een kusje op mijn lippen.
    "Ik weet het niet. Ik weet het echt niet..." Zeg ik zacht en kijk hem aan.
    Zet mij niet voor die keuze alsjebliefd...
    Mijn gedachten smeekt bijna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Charlotte legt haar hoofd op mijn borstkas. Ik kijk naar onze vingers die door elkaar glijden. Ze zijn perfect, wij zijn perfect. Ik voel mijn hart stevig kloppen. Ik laat mijn vrije hand op haar heup liggen. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar voorhoofd. Zachtjes sluit ik mijn ogen terwijl ik met mijn hand over haar blote lichaam wrijf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Ik weet het niet. Ik weet het echt niet," zegt Kyle zacht. Hij kijkt me aan met een smekende blik. Voor zover het lukt draai ik ons om zodat hij onder me komt te liggen.
    "Als we nu even hier blijven..." Ik druk een kusje op zijn lippen en streel over zijn wang. "... dan kunnen we straks nog wel een paar lessen meepikken."
    Ik kus hem iets langer dit keer.

    Charlotte

    Terwijl hij een hand op mijn heup legt drukt hij een kusje op mijn voorhoofd. Zijn hand glijdt over mijn lichaam en ik ril even.
    Zal ik het hem vertellen?
    "Michael," zeg ik zachtjes. "Je moet weten dat ik dit niet zomaar met iedereen deed voor ik jou kende."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Michael," zegt Charlotte zachtjes. "Je moet weten dat ik dit niet zomaar met iedereen deed voor ik jou kende."
    Ik haal mijn hand door haar haar.
    "Seks?" vraag ik verbaasd.
    Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet met anderen heeft gedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Seks?" vraagt hij verbaasd.
    Ik knik zachtjes.
    "Voor jou heb ik nog maar één vriendje gehad," zeg ik stil.
    Ik druk mijn lichaam wat steviger tegen het zijne aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte bevestigd mijn vermoeden.
    "Voor jou heb ik nog maar één vriendje gehad," zegt ze stil.
    Ze drukt haar lichaam tegen me aan. Ik ga met mijn handen door haar bruine lokken.
    "Dat had ik nou niet van jou verwacht," zeg ik zachtjes. Ik voel me schuldig tegenover haar. Ik had elke maand een nieuwe vriendin.
    Verward staar ik naar het dak van de auto.
    "Dat betekend dat je trots op jezelf bent," concludeer ik. "Trots op je lichaam en je innerlijk. Dat vind ik mooi."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.
    Irial heeft ons omgedraait zodat ik onder lig.
    "Als we nu hier blijven" Hij drukt een kusje op mijn lippen en streelt mijn wang. "dan kunnen we straks nog wel een paar lessen meepikken." Zegt hij en kust me langer.
    De kus beantwoord ik door hem terug te kussen. Mijn hand laat ik onder zijn shirt gaan en ik streel zijn onderrug terwijl ik geniet. Ik knik even als antwoord op wat hij zei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Dat had ik nou niet van jou verwacht. Dat betekend dat je trots op jezelf bent. Trots op je lichaam en je innerlijk. Dat vind ik mooi," zegt Michael.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd en bijt even op mijn onderlip.
    "Nee," zeg ik stilletjes. "Dat betekent dat ik altijd te bang geweest ben om iemand me zo te laten aanraken na-" Ik maak mijn zin niet af, het heeft geen nut die herinneringen weer op te halen. "Maar met jou was het volledig mijn eigen beslissing, met jou voelt het veilig."
    Ik druk nog een kusje op zijn borstkas.

    Irial

    Kyle kust me terug en laat zijn hand onder mijn t-shirt glijden. Hij streelt mijn onderrug en knikt even.
    Ik haal een hand door zijn haren en bijt zachtjes op zijn onderlip.
    "Je doet wat met me, weet je dat," fluister ik dan.
    Ik kus hem opnieuw heel teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Nee," spreekt ze me tegen. "Dat betekent dat ik altijd te bang geweest ben om iemand me zo te laten aanraken na-" Ze stopt even maar ik weet precies wat ze wilt zeggen. "Maar met jou was het volledig mijn eigen beslissing, met jou voelt het veilig," gaat ze verder terwijl ze een kus op mijn borstkas drukt.
    Er verschijnt vanzelf een glimlach op mijn gezicht. Liefdevol druk ik een kus op haar voorhoofd. Diep in haar ogen kijk ik haar aan.
    "Ik ben blij dat ik jou keuze mag zijn," zeg ik zachtjes terwijl ik haar linker schouder masseer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael drukt een kusje op mijn voorhoofd en wanneer ik naar zijn gezicht opkijk staar ik diep in zijn ogen.
    "Ik ben blij dat ik jou keuze mag zijn," zegt hij zacht terwijl hij mijn linker schouder masseert.
    "Jij bent de beste keuze die ik al gemaakt heb," zeg ik dubbelzinnig. Ik sluit mijn ogen even. "En vergeet wat ik zei over kok of stripper, je wordt masseur," voeg ik er aan toe met een glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.