• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik word gek vanbinnen wanneer hij me weer naar zich toe trekt en met zijn hand door mijn haren gaat. Ik sluit mijn ogen, voel zijn hand op mijn onderrug rusten en niet veel later, proef ik zijn zoete lippen op de mijne. Teder, en liefdevol, beantwoord ik zijn kus, terwijl ik mijn handen op zijn borst laat rusten. Langzaam laat ik ze naar zijn schouders glijden, en laat ze liggen wanneer mijn armen om zijn hals liggen.
    Als de dokter me ooit wijsmaakt dat mijn bloeddruk te hoog is, is het Arion's schuld.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:54 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Als ik Charlotte verwent heb druk ik mijn lippen weer op de hare. Mijn handen glijden over haar gladde, warme lichaam. Met mijn neus wrijf ik langs de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Langzaam laat ze haar armen om mijn nek glijden. Net op dat moment waait er een wind die onze haren doet opwaaien. Net als in de films. Ik grinnik. Ik geef haar nog een paar kleine kusjes en laat haar dan los. Hoe moet ik haar nu vragen of ze mijn vriendin wil zijn zonder rechtuit zielig over te komen? Ik doe mijn varsity jacket van school uit en steek hem na een seconde twijfelend uit naar Mary.
    "Wil je hem?" vraag ik, hopend dat ze de onderliggende betekenis kent.

    Charlotte

    Hijgend lig ik na te genieten tot Michael weer zijn lippen op die van mij drukt. Zijn handen glijden over mijn lijf en hij wrijft met zijn neus langs die van mij.
    Waarom ben je zo schattig als je dat doet?
    Ik druk mijn lippen nog een keer op die van hem en draai ons om zodat hij onderaan komt te liggen. Ik verplaats mijn lippen tergend langzaam steeds verder naar beneden.
    Mijn beurt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte draait me om zodat ik onder kom te liggen. Ze verplaatst haar lippen tergend langzaam naar beneden. Ik ril als ik door krijg wat ze gaat doen. Er gaat een warm gevoel door me heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan, en lach mee wanneer er een windvlaag opsteekt. Hij laat me los, en steekt twijfelend zijn vest naar me uit.
    "Wil je hem?"
    Ik kijk hem even aan, niet goed wetend wat hij bedoelt, maar dan snap ik het. Ik bijt op mijn lip en knik, terwijl ik voorzichtig de vest aanneem. Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Dus... Het is nu soort van officieel?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Hij veegt weer wat haar uit mijn gezicht en gaat even met zijn hand over mijn wang.
    "Wat doen we?" Vraagt hij dan.
    "Hoeveel lessen hebben we nog voor glee?" Stel ik vragend terug.
    Ik kom iets overeind en wiebel wat heen en weer met mijn onderlichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Wanneer ook Michael zijn portie genot gehad heeft ga ik zachtjes op hem liggen en druk mijn lippen op die van hem terwijl ik mijn handen door zijn haar haal. Ondertussen kan het me niet meer schelen dat ik de auto eerst oncomfortabel vond. Ik ben bij Michael, met Michael en dat is wat telt.
    Zachtjes maak ik mijn lippen los van de zijne en kijk hem in de ogen.
    "Je maakt me gelukkig," fluister ik zacht.
    En ik lieg er niet om, wanneer ik bij hem ben zijn al mijn zorgen van de afgelopen weken, jaren vergeten.

    Arion

    Ik zie hoe Mary langzaam beseft wat ik haar aanbied. Mijn hart gaat met de seconde sneller gaan. Uiteindelijk knikt ze terwijl ze de vest aanneemt.
    Ze glimlacht. Ik glimlach terug.
    "Dus... Het is nu soort van officieel?" vraagt ze zacht. Ik trek haar opnieuw naar me toe en sla de vest om haar schouders. Ik druk een zacht kusje op haar lippen.
    "Je bent van mij, Mary Mary Santiago," lach ik liefjes.

    Irial

    "Hoeveel lessen hebben we nog voor Glee?" beantwoordt Kyle mijn vraag met een nieuwe vraag.
    Ik maak even een rekensommetje in mijn hoofd maar kom er niet uit. Het lukt al helemaal niet meer wanneer hij met zijn onderlichaam wiebelt. Ik leg mijn handen op zijn heupen om hem stil te houden.
    "Eh, ik heb werkelijk geen idee," geef ik zacht toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte komt zachtjes op me liggen. Na genietend kijk ik haar aan. Ze drukt haar lippen weer op de mijne terwijl ze met haar handen door mijn haar gaat. Zachtjes gaat ik mijn tong langs haar lippen gaan. Zachtjes maak de haar lippen van mij los en kijkt me diep aan.
    "Je maakt me gelukkig," fluistert ze zacht.
    IK glimlach en haal mijn handen door haar zachte haar.
    "Jij mij ook," zeg ik zachtjes.
    De vlinders in mijn buik beginnen enorm hard rond te vliegen. Ik kijk haar diep in haar ogen aan en druk zachtjes een kusje op haar voorhoofd.
    "Heel gelukkig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kijk glimlachend toe hoe hij de vest om mijn schouders legt en me een kus geeft.
    "Je bent van mij, Mary Mary Santiago."
    Hij kijkt me lief lachend aan, en ik doe mijn best niet blij op en neer te gaan springen, als een klein kind. Ik lach even en kijk hem vrolijk aan.
    "Ik zou niet liever willen," zeg ik zacht en druk kort een kus op zijn lippen. Glimlachend kijk ik hem weer aan en bijt zacht op mijn lip, terwijl ik stiekem zijn vest wat strakker om me heen trek.
    "Ga je die kaartjes nog kopen?" vraag ik lief.
    "Eens kijken of dat uitzicht," ik kijk even naar boven, "kan tippen aan dit uitzicht." Bij de laatste 'dit' por ik zijn neus even en kijk hem lachend aan.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:27 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik vertrek morgen op weekend, en ik weet niet wanneer ik terug ben (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik zou niet liever willen," zegt ze zacht waarna ze me kust. Ze doet weer het sexy bijt-op-je-lip-dingetje en ik grinnik.
    "Ga je die kaartjes nog kopen? Eens kijken of dat uitzicht kan tippen aan dit uitzicht."
    Ze kijkt naar boven en port me vervolgens.
    "Maar één manier om erachter te komen," lach ik.
    Ik betaal twee kaartjes en vervolgens nemen we plaats in het reuzenrad.
    "Niet bang zijn hé," lach ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Maar één manier om erachter te komen."
    Hij gaat de kaartjes halen, en samen kruipen we in het reuzenrad.
    "Niet bang zijn, he."
    Ik kijk hem grinnikend aan.
    "Zoals ik al zei, ik ben niet overal bang voor."
    Ik klap even kinderlijk in mijn handen en kijk hoe we omhoog gaan.
    "Het zou echt zo cool zijn als we helemaal vanboven blijven hangen, en een uur vastzitten ofzo," zucht ik. Ik kijk hem even aan en grinnik. Oh ja, een uur hierin vastzitten met Arion? Mij hoor je niet klagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Zoals ik al zei, ik ben niet overal bang voor."
    Ze klapt schattig in haar handen wanneer we omhoog gaan. Hoe hoger we komen hoe meer gespannen ik me voel. Onbewust ga ik steeds dichter bij Mary zitten terwijl ik de bar die ons tegenhoudt vastneem.
    Oh juist ja, ik had hoogtevrees.
    "Het zou echt zo cool zijn als we helemaal vanboven blijven hangen, en een uur vastzitten ofzo," zucht Mary.
    "Ja, geweldig," zeg ik met een droge keel en een schamper lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja, geweldig."
    Ik kijk hem even aan en zie zijn blik.
    "Heb je hoogtevrees?" vraag ik bezorgd.
    Damn, Santiago. Trut die je bent.
    Ik sla mijn armen ietwat om hem heen en trek hem tegen me aan.
    "Waarom zei je dat niet? Dan had ik net hetzelfde voor jou gedaan als jij voor mij."
    Ik druk een kus op zijn wang en glimlach.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:13 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.