• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik merk dat ze het fijn vind. Zachtjes ga ik door haar mooie haren. "waarom ben je zo lief?" vraagt ze zacht. Dat ben ik voor vriendinnen. Degene op wie ik verliefd aan het worden ben. Waarom mijn beste vriendin waarom!?Ik zucht even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben even weg. Over een klein halfuurtje zal ik er wel weer zijn.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Weet ik niet. En ja, het reuzenrad durf ik wel. Deze keer betaal ik wel."
    Ik gris haar portefeuille uit haar handen en kijk haar aan.
    "Als je mijn trots en ego niet wilt krenken, dan doe je dat niet," antwoord ik. Ik mag dan wel niet de stoere bink zie die ik aan de meeste anderen toon, ik ben nog een steeds een man en een meisje laten betalen daar denk ik niet aan.

    Charlotte

    Plots zet hij zijn lippen op mijn onderbuik.
    "Wa- oh," zeg ik terwijl ik besef wat hij van plan is. Ik bijt op mijn onderlip en kan mijn ogen niet van hem af houden.
    Dat plezier krijg je dubbel en dik terug.

    Irial

    Kyle opent zijn mond een stukje en ik laat mijn tong naar binnen glijden. Ik heb hem zo stevig vast dat ik hem zou pletten mocht hij zo fijn niet zijn.
    Ik voel zijn hartslag tegen mijn borstkas en bijna meteen neemt mijn hart zijn ritme over.
    Autotune.
    Ik grinnik even, maar blijf hem kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Als je mijn trots en ego niet wilt krenken, dan doe je dat niet."
    Ik neem mijn portefeuille terug en steek hem weg.
    "Oke dan," zeg ik zacht.
    Ik heb zo het gevoel dat ik alles verkeerd doe, en ik vind het niet leuk. Dus ik doe maar even snel braaf wat hij zegt. Ik kijk hem even glimlachend aan en kijk naar het reuzenrad.
    "Volgens mij is het uitzicht prachtig," denk ik luidop.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    Ik hoor Lilly zuchten.
    "I-is er iets?" Vraag ik zacht en duw mezelf van haar af om haar aan te kijken.
    "Je kunt me alles zeggen, dat weet je."

    Kyle.

    Ik voel zijn hartslag gelijk aan de mijne gaan.
    Mijn tong daagt zijne uit.
    Ik leg een hand op zijn wang en eentje op zijn achterhoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik. "Dat weet ik maar ik weet niet of het wel slim is om te zeggen als ik het niet zeker weet" zeg ik zacht en kijk naar de grond. Je weet het wel zeker, Isa is de ware voor je. Nee en Heidi dan op haar was je ook verliefd hoe moet het met haar verder.Ik begon de hekel te krigjen aan die stemmen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ze neemt haar portefeuille meteen terug en steekt die weg.
    "Oké dan," zegt ze zacht. Ze richt haar blik op het reuzenrad.
    "Volgens mij is het uitzicht prachtig."
    Ik sta haar nog steeds aan te staren en haar glimlach laat er ook één op mijn gezicht verschijnen.
    "Ja, prachtig," mompel ik een beetje in de wolken.

    Irial

    Ik ga in op het spelletje dat Kyle probeert te spelen. Ik ril wanneer hij zowel een hand op mijn wang als een op mijn achterhoofd legt.
    Ik haal een hand van zijn lichaam af en trek aan het hendeltje van mijn zetel. Met een klap vallen we achterover.
    "Oeps," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja, prachtig."
    Ik kijk hem grinnikend aan en sla mijn armen over elkaar heen.
    "Als je hier gaat blijven staan, gaan we van dat uitzicht niet veel plezier hebben, vrees ik," zeg ik grappend.
    Ik kijk nog eens naar het rad. Gelukkig staan er niet veel mensen aan te schuiven. Ik kijk een beetje rond naar de andere attracties, en maak in mijn hoofd een lijstje van alle dingen die ik nog wil doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Oké, als je het wil zeggen vind ik het niet erg, hoor." Zeg ik geruststellend en veeg een plukje haar uit haar gezicht.
    "Je hebt mooi haar, je zou er iets mee moeten doen. Vlechten, krullen, spelden. Het zou je leuk staan." Zeg ik eerlijk en kijk haar glimlachend aan.

    Kyle.

    Ik voel dat hij een hand weghaalt. Ik hoor een klik, en we vallen met een klap achterover.
    "Oeps." Grinnikt hij.
    Ik lach.
    "Gekkie" Grinnik ik terug en maak een lief glimlachtje. Ik schuif zo dat mijn kruis tegen zijn kruis duwt.
    Ik buig naar voor en kus hem in zijn hals, ik zuig zachtjes aan zijn huid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach. Ik wou deze vriendschap koste wat het koste niet verspillen door mijn gedachtes. "Ik vertel het later oké?" ik kijk haar vragend aan. "jij hebt ook mooi haar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Als je hier gaat blijven staan, gaan we van dat uitzicht niet veel plezier hebben, vrees ik," zegt Mary.
    Ze kijkt weer naar het rad en lijkt een beetje afwezig. Ik sta nog steeds naar haar te staren.
    "Ik had het niet over dat uitzicht," zeg ik zacht na enige stilte.

    Irial

    "Gekkie," grinnikt Kyle waarop hij lief glimlacht. Hij schuurt met zijn kruis over het mijne en zet zijn lippen in mijn hals om vervolgens op mijn huid te zuigen.
    Nummer één op mijn lijstje van dingen die ik nooit verwacht had mee te maken: Kyle die me een zuigplek zet. Vind ik het leuk? Absoluut.
    "Moesten we daarvoor naar school komen?" vraag ik hees terwijl mijn handen weer onder zijn shirt verdwijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik had het niet over dat uitzicht."
    Lipbijtend kijk ik even naar de grond, terwijl ik probeer te verbergen hoe rood ik zie. Ik wiebel wat oncomfortabel heen en weer en kijk hem weer aan. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en kijk in zijn ogen. Zijn mooie ogen.
    "Dit uitzicht is anders ook best wel aangenaam," zeg ik zacht met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Ehm...Dank je." Zeg ik en glimlach naar haar.
    "Zal ik eens iets met je haar doen?" Vraag ik en kijk haar vragend aan.

    Kyle.

    "Moesten we daarvoor naar school komen?" Vraagt hij hees terwijl zijn hand weer onder mijn shirt verdwijnt.
    "School?" Vraag ik, even vergeten waar we zijn.
    "Ow school." Zeg ik en kijk hem verliefd aan.
    Ja, Kyle school. Je wou persé naar school omdat je bang bent dat jeugzorg voor je deur komt te staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Is goed hoor"ik pak mijn borstel en kam mijn haar even. Daarna pak ik wat stiekjes en klemmen uit mijn tas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ik kijk glimlachend toe hoe ze een beetje heen en weer wiebelt. Dan kijkt ze me terug aan.
    "Dit uitzicht is anders ook best wel aangenaam," zegt ze zacht.
    Ik knik terwijl ik opnieuw haar hand vast neem. Zonder haar blik los te laten trek ik haar naar me toe. Mijn vingers glijden in haar haar terwijl mijn palm nog op haar wang rust. Ik laat haar hand los en laat mijn hand op haar onderrug rusten. Heel traag breng ik mijn gezicht dichter bij het hare en kus haar, heel teder.
    Ik wil dat ze van mij is.

    Irial

    "School? Ow school."
    Ik lach wanneer ik merk dat hij compleet vergeten was waar we zijn. Hij staart me verliefd aan en ik wrijf opnieuw zijn weerbarstige haar naar achter. Mijn hand glijdt nog even over zijn wang.
    "Wat doen we?" vraag ik.
    Ik zou hem naar het einde van de wereld volgen en terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.