• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Omdat ik dacht dat je daarop verder kon gaan. Ik dacht toen je gister ff online kwam dat je toen verder zou rpgen maar toen moest ik weg dus nu kan Isa als ze wilt daarop reageren Omdat isa daarv erder niet op gereageerdh eeft. Noem me btw maar gewoon Yvonne;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Klunnelig probeert Charlotte haar slipje uit te treken. Ze vloekt als het niet lukt.
    "Moet met beleid," zeg ik zachtjes terwijl ik het slipje uit trek.
    Mijn lippen zoenen ondetussen de hare alweer.
    Hier liggen we dan, naakt in mijn auto.
    Eventjes grinnik ik als ik me bedenk dat mijn moeder morgen hier in moet rijden maar mijn gedachten vergeet ik al snel als ik Charlotte zie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Er zijn nog andere leuke dingen," zegt hij wanneer we eruit worden gelaten.
    Verontschuldigend kijk ik hem aan. Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn voeten.
    "Maar jij wilde erin, en nu lijk ik zo'n seutje dat niets durft," zeg ik zacht.
    Ik prul wat aan mijn sjaal.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Ik klom toch bij jou op schoot?" Ik kijk hem met een schuin lachtje aan.
    "Kan ik het goed maken?"
    Hij kijkt me met een mysterieus lachtje aan.
    "Tja nou-" Ik maak mijn zin niet af en druk mijn lippen ruw op zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan er niets mee Yvonne, sorry.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik verzin wel iets anders. Waar is isa nog steeds aan de tafel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jhaa...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik pakte een potlood en schetste Isa na. "Wat voor soort kanker heeft ze dan?" vroeg ik aarzelend toen ik zag dat er nog niemand was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik kijk Michael aan wanneer hij me een handje helpt. Hij zegt iets waar ik geen oor naar heb omdat ik in zijn ogen lig te verdrinken. Dan drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Ik haal mijn handen door zijn haar en sla mijn benen om zijn middel.
    Ik had me een auto romantischer voorgesteld, maar goed.
    Zodra ik me weer op Michael concentreer vergeet ik hoe oncomfortabel het is.

    Arion

    "Maar jij wilde erin, en nu lijk ik zo'n seutje dat niets durft," zegt Mary zacht terwijl ze aan haar sjaal prutst.
    Ik kijk haar aan en zeg nog een keer nadrukkelijk,
    "Er zijn andere leuke dingen."
    Ik neem haar hand vast en trek haar achter me aan naar het reuzenrad.
    "Denk je echt dat ik er plezier aan zou hebben als ik merk dat jij dat niet hebt? En lijkt je dat beter?"
    Ik wijs naar het enorme rad.

    Irial

    "Tja nou-"
    Ik schrik me een ongeluk wanneer Kyle uit het niets zijn lippen ruw op de mijne drukt, maar dat is van korte duur. Al snel zoen ik hem gretig terug terwijl mijn handen onder zijn t-shirt glijden en zijn rug strelen.
    Ik duw hem nog wat dichter tegen me aan zodat zijn borstkas de mijne raakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    "Twee soorten." Zeg ik en kijk nogsteeds naar buiten.
    "Een daarvan is in haar maagwand." Zeg ik zacht en voel een warme traan over mijn wang lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Er zijn andere leuke dingen."
    Voor ik kan antwoorden, sleurt hij me mee naar het reuzenrad.
    "Denk je echt dat ik er plezier aan zou hebben als ik merk dat jij dat niet hebt? En lijkt je dat beter?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Weet ik niet. En ja, het reuzenrad durf ik wel."
    Ik grinnik even en haal mijn portefeuille boven.
    "Deze keer betaal ik wel."
    Hier ga ik later spijt van hebben, maar ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ze haalt haar handen door mijn haren en slaat haar benen weer om mijn middel. Ik schuur plagerig met mijn kruis langs de hare. Zachtjes zet ik mijn lippen op haar onderbuik.
    Het is eerst mijn beurt om haar te verwennen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik merk dat ze huilt. Ik trek haar om zodat ze wel naar me moet kijken en omhels haar. Ik aai even door haar haren. Waarom vond ik dit zo fijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Gretig zoent hij terug. Ondertussen glijden zijn handen onder mijn T-shirt en trekt me dichter tegen zich aan tot mijn borstkast zijne raakt.
    Mijn hart klopt als een bezetene. Ik open mijn mond een stukje.
    Laat niks ons onderbreken aljeblieft. Smeek ik bijna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    Lilly merkt waarschijnlijk dat ik huil en draait me om. Ik moet haar wel aankijken. Ze trekt me tegen zich aan en gaat door mijn haar.
    Ik laat me volledig gaan en huil het uit.
    "Waarom ben je zo lief?" Vraag ik zacht en snik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.