• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Heb je hoogtevrees? Waarom zei je dat niet? Dan had ik net hetzelfde voor jou gedaan als jij voor mij."
    Ze slaat haar armen om me heen en trekt me tegen zich aan. Dan drukt ze een kusje op mijn wang.
    "Ik was het vergeten," zeg ik, hees van de spanning.
    Het karretje wiebelt even en ik grijp de bar steviger vast.
    Oh god laat me hier levend uitkomen. En belangrijker nog, laat Mary me geen watje vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik was het vergeten."
    Voorzichtig leg ik een hand op de zijne, terwijl ik met de andere over zijn arm wrijf.
    "Shht, er kan niets gebeuren."
    Ik bijt even op mijn lip en zoek naar iets om hem af te leiden. Allereerst draai ik zijn gezicht naar me toe, zodat hij al niet naar beneden kan kijken.
    "Kijk me aan," zeg ik zacht.
    "Dan zie je dat al niet."
    Ik glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.
    Hij legt zijn handen op mijn heupen, zoadat ik stil blijf zitten.
    "Eh, ik heb werkelijk geen idee." Zegt hij dan.
    Ik weet niet wat ik wil... het lijkt wel of hij me heeft bezeten. Ik kan niet helder meer denken...
    "E-en nu?" Ik kijk hem twijfelend aan en leg mijn handen op zijn handen die op mijn heupen liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Isa?"ik draai me voorzichtig om naar me. Ik zou het zingend brengen wat ik voor haar ineens voelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Btw ik ga vanmiddag met Jorn mee en blijf daar slapen dus ik denk dat ik niet veel reageer, ik kan natuurlij smeken of ik bij hem op de laptop mag natuurlijk xD maar okè dan weten jullie dat. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lolz is goed. Ik ben er dit weekend niet. dus vanmiddag tot en met maandag middag ofzo. Ik weet niet om hoelaat we maandag gaan en ik blijf bij vriendijn slapen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Jij mij ook. Heel gelukkig."
    Terwijl hij me diep in de ogen kijkt gaat zijn hand door mijn haar. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    Ik geef hem een kusje op zijn borstkas en leg dan mijn hoofd op zijn schouder. Ik leg één van mijn handen op één van de zijne. Die van mij is een heel stuk kleiner, maar dat geeft niet. Wanneer ik mijn vingers tussen die van hem laat glijden, passen ze perfect.

    Arion

    "Shht, er kan niets gebeuren."
    Ze draait mijn gezicht naar het hare toe. Ik sla mijn ogen neer omdat nu wel in de grond kan zakken van schaamte. Je kan niet in de grond zakken op deze hoogte. Verman je.
    "Kijk me aan. Dan zie je dat al niet."
    Ik doe wat ze zegt en kijk haar in de ogen. Daarvan ga ik net zo hard duizelen, maar op een positieve manier. Ik slik nog een keer.
    "Heb ik al gezegd dat je prachtige ogen hebt?"
    Ik laat nog steeds de bar niet los.

    Irial

    "E-en nu?" vraagt Kyle met een twijfelachtige blik terwijl hij zijn handen op die van mij legt. Ik probeer even te denken.
    "We kunnen naar school, we kunnen hier blijven, we kunnen naar huis of we kunnen ergens anders heen."
    Ik laat zijn heupen los en verstrengel mijn vingers in die van hem.
    Het is zijn keuze.
    Dan trek ik hem een beetje naar me toe en druk een klein kusje op zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Heb ik al gezegd dat je prachtige ogen hebt?"
    Ik schud zacht mijn hoofd en kijk hem glimlachend aan, terwijl ik lichtjes bloos. Voorzichtig streel ik met mijn duim over de rug van zijn hand, zonder zijn blik los te laten. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Als ik alles moest opnoemen wat ik knap aan je vind, dan ben ik morgen nog bezig," zeg ik zacht terwijl ik even op mijn lip bijt.
    Ik vind hem enorm dapper dat hij het toch maar durft. Wanneer we beneden zijn, ga ik mee in het spookhuis. Dat is het minste wat ik kan doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze schudt haar hoofd om dan blozend naar me te glimlachen. Met haar duim streelt ze over mijn hand. Ze drukt haar lippen op de mijne en ik vergeet helemaal waar ik ben.
    "Als ik alles moest opnoemen wat ik knap aan je vind, dan ben ik morgen nog bezig," zegt ze waarop ze op haar lip bijt.
    "Ik heb niks te doen morgen," zeg ik met een schamper lachje. Ik schrik wanneer het rad weer in beweging komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik heb niks te doen morgen," zegt hij lachend.
    Ik grinnik even en stop meteen wanneer ik zie dat hij schrikt. Zachtjes sus ik hem, terwijl ik zijn hand iets steviger vasthoud.
    "Je bent sterk, Arion," zeg ik zacht.
    "Neem me seffens mee in het spookhuis. Dat is het minste dat ik voor je kan doen."
    Glimlachend kijk ik hem aan en druk mijn lippen nog eens op de zijne. Zowel omdat het fijn voelt, als omdat het hem lijkt af te leiden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Je bent sterk, Arion. Neem me seffens mee in het spookhuis. Dat is het minste dat ik voor je kan doen."
    "Oh nee, geen enge dingen meer," grinnik ik.
    Dan drukt ze opnieuw haar lippen op de mijne. Het is een welkome afleiding. Ik neem haar gezicht in mijn handen en zoen haar terug. Mijn hand glijdt door haar haren en zachtjes lik ik over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oh nee, geen enge dingen meer," grinnikt hij.
    Ik grinnik zachtjes en kus hem teder terug. Zijn hand gaat door mijn haren en ik voel zijn tong over mijn lippen gaan. Ik sluit mijn ogen en open zachtjes mijn mond. Mijn ene hand ligt nog steeds om de zijne, op de bar, en met de andere ga ik op zoek naar de zijne. Voorzichtig verstrengel ik mijn vingers met de zijne. Nog nooit heb ik het warmer gehad dan nu, en ik geniet gewoon van het moment.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Wanneer Mary haar mond opent laat ik mijn tong een stukje naar binnen glijden. Ik daag speels haar tong uit om een spelletje te spelen. Ondertussen verstrengelt ze haar vingers met de mijne.
    Ik draai me wat meer naar haar toe terwijl we verder kussen. Ondertussen heb ik er helemaal geen erg meer in op welke hoogte we zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik volg zijn voorbeeld en draai me nog wat naar hem toe. Ik laat me meeslepen in zijn kus en leg mijn arm om zijn hals. Langzaam beeindig ik de kus, en zacht strijk ik met mijn neus langs de zijne terwijl ik glimlachend in zijn ogen kijk. Zacht druk ik nog een kus op zijn lippen.
    "En ik dacht dat gisteravond al zo speciaal was," zeg ik zacht.
    Ik ga nog iets dichter tegen hem aanzitten en ga met mijn hand door zijn haren, terwijl ik hem verliefd aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Mary draait zich ook naar mij toe en slaat haar armen om mijn hals. Veel te snel beeindigt ze de kus. Ik staar nog even naar haar lippen wanneer ze met haar neus langs de mijne strijkt. Ik kijk op om haar fonkelende ogen te zien. Ze drukt nog een kusje op mijn lippen.
    "En ik dacht dat gisteravond al zo speciaal was."
    "Dat was het ook," antwoord ik zacht.
    Ze komt nog dichter tegen me aanzitten en haalt een hand door mijn haren.
    "Dude, mijn kapsel," lach ik. Ik wrijf een keer wild over haar blonde hoofd.
    Liefjes zit ik haar aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.