• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel zijn hand branden op mijn huid wanneer hij ze op mijn been legt en weer wegneemt. Verontschuldigend kijkt hij me aan, en ik beantwoord zijn blik met een niet-begrijpende.
    "Je zingt prachtig."
    Ik grinnik zachtjes en word rood.
    "Dank je. Jouw stem is ook echt... wauw."
    Glimlachend kijk ik hem aan. Zijn stem is meer dan gewoon 'wauw', maar dat laat ik maar even achterwege.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Michael," zegt Charlotte terwijl ze zachtjes op één van mijn handen slaat. "We zitten in een klaslokaal, met mensen," fluistert ze streng. Ze brengt haar lippen naar mijn oor en bijt even zachtjes in mijn oorlel.
    "En jij wilde tot vanavond wachten."
    Lachend laat ik haar los.
    "Dat zeg je goed," fluister ik. "Ik wilde tot vanavond wachten maar heb mijn plannen inmiddels gewijzigd."
    Ik breng mijn lippen weer naar haar nek en plant daar zachtjes kusjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Delightee schreef:
    Lilly
    Langzaam knik ik. Ik leg mijn tekenboeken op tafel. Zal ik Isa ook na tekenen net als Heidi. Ik besluithet te doen. Ik bladder langzaam door het boeken blijf dromerig hangen bij Heidi


    [voor kelly]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ik grinnik wanneer ik Mary zie blozen.
    "Dank je. Jouw stem is ook echt... wauw," zegt ze glimlachend.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar cynistisch aan terwijl ik een hand door mijn haren haal. Ik kijk even om me heen en merk dat ik me begin te vervelen. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en ik richt me weer tot Mary.
    "Laten we eens iets geks doen," fluister ik. "Waarom wachten tot vanavond om naar de kermis te gaan?"

    Charlotte

    "Dat zeg je goed. Ik wilde tot vanavond wachten maar heb mijn plannen inmiddels gewijzigd."
    Hij plant zijn lippen weer in mijn nek om me er te kussen. Tegen mijn zin kreun ik zachtjes, ik kan niet anders. Ik grijp zijn t-shirt vast in mijn vuisten en fluister.
    "Waarom ben je ook zo onweerstaanbaar?" Dan neemt mijn verstand het heel even weer over en voeg ik er nog aan toe, "Niet hier."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik wanneer hij zijn wenkbrauw optrekt.
    "Wat? Ik meen het. Je klinkt echt prachtig."
    Glimlachend kijk ik hem aan. Hij begint plots te grijnzen.
    "Laten we eens iets geks doen," fluistert hij. "Waarom wachten tot vanavond om naar de kermis te gaan?"
    Ik kijk hem afkeurend aan.
    "Je wil dus spijbelen?"
    Ik ga even op en neer met mijn vinger, en tuit mijn lippen.
    "Dat is niet flink. Heel stout."
    Ik buig me grijnzend wat naar voren, en breng mijn lippen tot aan zijn oor.
    "Bad ass," fluister ik zacht. Met pretlichtjes in mijn ogen en lipbijtend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Charlotte kreunt zachtjes en grijpt mijn shirt vast.
    "Waarom ben je ook zo onweerstaanbaar?" vraag ze. "Niet hier," voegt ze eraan toe voordat ik antwoord kan geven. Ik til Charlotte op en neem haar mee naar een leeg lokaal.
    "Is dit beter?" vraag ik voordat ik mijn lippen weer op de hare plant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [moregn kom ik savonds online. Ik meld nu alvast bij jullie dat ik vrijdag tot en met maandag niet online ben. maandag avond wel. Komt door carnaval. Daarna heb ik 2 weeken vakantie dus kom ik gewoon online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Je wil dus spijbelen? Dat is niet flink. Heel stout. Bad ass," fluistert ze met haar lippen naast mijn oor. Ik slik even en zie haar dan naar me kijken met pretlichtjes in haar ogen terwijl ze op haar lip bijt. Ik besluit me niet te laten doen. Ik sta op en kijk haar uitdagend aan.
    "Als ik te bad ass voor je ben," zeg ik grijzend terwijl ik haar bij wijze van demonstratie salueer. Ik sla mijn rugzak over mijn schouder en loop alvast naar de deur.

    Charlotte

    Ik voel hoe ik opgetild word en krijg al snel in de gaten dat Michael me naar een leeg lokaal draagt. Dit wordt een beetje oud, welke plekjes zijn er nog?
    "Is dit beter?" vraagt hij. Ik krijg de kans niet om te antwoorden omdat hij me alweer kust. Ik laat één hand onder zijn t-shirt glijden en streel ermee over zijn borstkas. De andere leg ik in zijn nek en kriebel er zachtjes.
    "Heb je het ooit al in je auto gedaan?" vraag ik fluisterend. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik hem aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Als ik te bad ass voor je ben."
    Ik kijk hem grinnikend na, neem mijn tas van de grond, doe snel mijn jas aan en loop hem achterna.
    "Dat heb ik nooit gezegd," zeg ik met een engelengezichtje.
    "Nooit te bad ass voor mij."
    Ik grinnik zachtjes en loop mee naar buiten. De koude slaat me in het gezicht en ik ril even, terwijl ik mijn handen in de zakken van mijn jas steek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Zachtjes streelt ze mijn borstkas.
    "Heb je het ooit al in de auto gedaan?" vraagt ze fluisterend.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en lach ondeugend.
    "Toe aan iets nieuws?" lach ik.
    Ik pak haar hand en neem haar weer mee naar de gang. Samen lopen we richting mijn auto.
    "Hier op de parkeerplaats of ergens anders?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Mijn ego krijgt een boost wanneer ze me achterna komt.
    "Dat heb ik nooit gezegd. Nooit te bad ass voor mij."
    Ik kijk haar grijnzend aan terwijl ik verder loop. Way to go, O'Leary. Ik geef mezelf snel een standje voor mijn arrogantie.
    Mary rilt even wanneer we buiten komen en ik sla een arm om haar schouder tot we bij de auto aankomen.

    Charlotte

    "Toe aan iets nieuws?" lacht Michael.
    Ik bijt nog steeds op mijn onderlip en knik met een ondeugende grijns terwijl hij mijn hand neemt en me mee sleurt door de gang. Het is niet echt sleuren als je vrijwillig meegaat.
    "Hier op de parkeerplaats of ergens anders?" vraagt hij wanneer we bij de auto zijn. Ik ga tegen hem aanstaan en kijk hem veelbelovend in de ogen terwijl ik met mijn vinger over zijn borstkas cirkel.
    "Jij mag kiezen, Romeo," glimlach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Jij mag kiezen, Romeo," glimlacht ze.
    Ik lach ondeugend.
    "Hier," zeg ik en ik neem haar mee mijn auto in. Lachend trek ik mijn shirt uit als ze in de auto zitten. Zachtjes druk ik mijn lippen op haar lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik grinnik even wanneer hij me grijnzend aankijkt. Wanneer hij zijn arm om me heen legt, krijg ik het spontaan al wat warmer. Ik herken zijn auto meteen en wanneer hij de auto heeft opengemaakt, open ik de deur en stap in. Geduldig wacht ik tot hij naast me zit.
    "Nu zijn we echt zo stout," zeg ik lachend, terwijl ik mijn hoofd schud.
    "En om eerlijk te zijn, had ik me willen opmaken voor onze date, maar je zal het hiermee moeten doen."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Ja, ik snap het. Het is voor de veiligheid." Zeg ik met een glimlachje.
    "Maar het is allemaal zo'n gewoonte geworden dat ik mezelf niet goed meer onder controle houd." Ik kijk heb aan.
    "Ik zal erop letten." Glimlach ik en kijk naar onze handen, mijn andere hand leg ik er bovenop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Hier," lacht Michael ondeugend. Zodra we op de achterbank zitten trekt hij zijn t-shirt uit en ik geef mijn ogen goed de kost. Ik kruip op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe en hij kust me. Dan doe ik ook mijn t-shirt uit en druk mijn lichaam helemaal tegen het zijne aan. Ik leg mijn handen losjes in zijn hals en druk mijn lippen passievol op de zijne.

    Arion

    "Nu zijn we echt zo stout," zegt Mary lachend terwijl ik in de auto stap. Ik doe mijn portier dicht en kijk haar dan met opgetrokken wenkbrauw aan. Als jij het zegt. Er verschijnt een duister lachje op mijn gezicht.
    "En om eerlijk te zijn, had ik me willen opmaken voor onze date, maar je zal het hiermee moeten doen."
    Ik lach luid en schud mijn hoofd.
    "Je ziet er prima uit, ik hoef geen meiden die net als clows een ton make-up op hebben."
    Ik druk een kusje op haar wang en start de auto.

    Irial

    "Ja, ik snap het. Het is voor de veiligheid. Maar het is allemaal zo'n gewoonte geworden dat ik mezelf niet goed meer onder controle houd. Ik zal erop letten."
    Ik knik goedkeurend en ril onwillekeurig wanneer hij zijn hand op de mijne legt. Ik kijk er even naar en voel een grijns op mijn gezicht verschijnen.
    "Maar nu staan we stil," glimlach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.