• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Ik wil een meisje reserveren, ik vul zo in ;3.


    Weird is Wonderful.

    Er valt niets te reserveren, het is geen RPG hea :3
    En anders kies ik de beste, niet de eerste. Dus ik wacht sowieso tot je je rol ingevuld hebt (;


    everything, in time

    Hihi, weet ik. Oké, gelukkig. Ik ben nu aan het invullen, grote kans dat je de rol over een kwartier of een half uurtje te zien krijgen ;3.


    Weird is Wonderful.

    Voornaam: Maddox.
    Achternaam: Parker.
    Volledige naam: Maddox Leah Parker.
    Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Maddox' haar ouders vinden haar onhandelbaar. Ze hebben haar naar het instituut gestuurd omdat ze soms dagen weg was, en nooit liet weten waar ze geweest was, Teveel dronk, en drugs gebruikte. Ook sprak Maddox haar ouders vaak tegen, had ze 'iets' met een man van 29 en is ze meerdere keren opgepakt door de politie voor onder andere openbare dronkenschap en joyriden.
    Uiterlijk:


    Maddox valt vooral op door haar fel blauwe ogen, waar ze door middel van oogpotlood en mascara graag de nadruk op legt. Haar bruine slagende haren heeft ze bijna altijd los langs haar smalle gezicht hangen. Ze is 1.60, wat best klein is voor haar leeftijd.
    Karakter: Maddox is een luidruchtig, en rebels meisje. Ze doet waar ze zelf zin in heeft, en denkt vrijwel nooit na over de gevolgen van haar actie's. Ze leeft in het nu, en met de gedachte dat er misschien nooit een morgen zal zijn, en maakt zich daarom dan ook nooit druk om haar toekomst. Diep van binnen schuilt een erg lief, en gevoelig meisje in haar. Ze is erg emotioneel, slim en vrijgevig, maar ze verstopt dit meisje voor de buitenwereld achter een masker. Ze vind dat al deze eigenschappen van haar , haar zwak doen lijken en ze is ontzettend bang om gekwetst te worden. Ze gedraagt zich stoerder dan ze eigenlijk is. Egoïstisch en koppig. Ze gelooft niet in liefde, en ze liegt ontzettend veel. Niet alleen tegen anderen maar ook tegen zichzelf.
    Hobbies: Zingen. Maddox schrijft haar eigen liedjes, en zingt deze wanneer ze alleen in terwijl ze zichzelf begeleid op haar keyboard. In haar liedjes kan ze zichzelf zijn, en kan ze zichzelf uiten. Al zal ze deze liedjes nooit aan anderen laten horen.
    Familie: Maddox is erg streng opgevoed door haar moeder Kate en haar vader Benjamin. Met haar vader heeft ze nooit wat gehad. Hij was bijna altijd op zijn werk, en maakte ontzettend veel overuren. Hij was meestal al weg als Maddox op stond, en kwam pas terug wanneer ze al in bed lag. Met haar moeder, echter, kon ze eerst altijd goed opschieten. Van Kate heeft ze ook geleerd piano te spelen, maar heeft dit uiteindelijk ingeruild voor een keyboard omdat ze dat mooier vind klinken. Ze mocht weinig, moest veel meehelpen in het huishouden en werd nooit wat gevraagd. Ze heeft geleerd respect te hebben voor ouderen , en sprak haar ouders dan ook nooit tegen. Ze heeft nooit echt de kans gehad om een eigen mening te vormen, en naar Maddox werd er amper geluisterd. Vroeger had ze hier genoegen mee genomen, maar naarmate ze ouder werd veranderde ze. Toen haar zusje Isobell geboren werd nam haar vader ontslag om meer thuis te zijn. Ook haar moeder gedroeg zich heel anders tegenover Isobell dan ze gedaan had tegen haar oudste dochter. Maddox voelde zich verraden. Waar zei 3 dagen huisarrest had gekregen omdat ze gelogen had, of omdat ze gehuild had om iets doms kreeg Isobell alleen een 'niet meer doen'. Ze begon haar ouders steeds meer tegen te werken, en maakte overal een drama van. Ze begon te drinken, drugs te gebruiken en meer dingen waarvan ze wist dat ze daarmee haar ouders teleur zou stellen. Ze mist haar ouders ontzettend maar zal dit nooit toegeven.
    Extra: Maddox heet eigenlijk Maddison, wat afgekort werd tot Maddie. Een naam die ze absoluut haat.
    Wel/geen vampieren? Ik weet het niet. Het ligt er denk ik aan hoe je het uit werkt. Zelf heb ik het niet zo op vampiers in verhalen maar dat komt vooral omdat iedereen tegenwoordig de 'twilight vampieren' in gedachten neemt tijdens het schrijven van zulke verhalen. Als je over vampieren gaat schrijven moet je meer aan dracula en Van Helsing denken, en er geen lovestory over schrijven.
    Titel? Ik ga voor je denken (:
    Wil je gewaarschuwd worden? Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:16 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik vul zo een jongen voor je in. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Morrow.
    Achternaam: Seìngapoire.
    Volledige naam: Morrow Roselynn Seìngapoire.
    Leeftijd: Zeventien, ze verjaart op achttien januari.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Ze is heel erg brutaal, daardoor onhandelbaar. Het instituut helpt bijna niet aan haar brutaliteit, want ze overtreedt nog elke regel die ze kan overtreden of breken.
    Uiterlijk:


    Op deze foto was ze twaalf, toen had ze die problemen van onhandelbaarheid niet.
    Morrow heeft bruine haren. Ze heeft zachtblauwe ogen, niet van dat hele felle, maar redelijk grijsblauw. Haar huid is best bleek, en werd vaak op de middelbare school "vampier" genoemd. Dat was ze natuurlijk niet. Ze heeft perfecte witte tanden, en haar familie vond haar vroeger onuitstaanbaar door haar glimlach. De glimlach die ze nu zou maken ziet er iets anders uit. Ze let heel erg vaak op haar kleren: het moet altijd stijlvol zijn, anders doet ze het niet aan. Ze heeft erg vaak make-up op. Niet van dat hele dikke, maar veel mensen zeggen dat ze dat niet nodig heeft omdat ze van zichzelf al mooi is.
    Karakter: Morrow ziet er heel erg aardig uit, dat is ze ook. Maar ze heeft wel heel erg vaak een grote mond. Tegen iedereen, eigenlijk. Ook tegen haar vrienden. Ze blaft hun vaak af. Ze kan totaal niet met kritiek omgaan, zeker niet als ze er niet mee eens is. Daarom staat ze altijd achter haar mening die ze echt niet veranderd naar een mening van een ander. Ze spreekt vaak iedereen tegen en moest vaak strafwerk maken op de bassischool- en de middelbareschool. Ze lette nooit op, ook in deze lessen niet. In deze lessen is het zelfs erger geworden.
    Hobbies: Morrow houdt, raar genoeg, van haar gevoelens schilderen of tekenen. Ze tekent alles: Dromen, nachtmerrie's, graffiti tekeningen, gevoelens, enzovoorts. Ze houdt ook van zingen, maar dat doet ze niet vaak omdat ze denkt dat ze daar niet goed in is. Als ze zingt, speelt ze daar vaak piano of gitaar mee. Ze heeft die ook stiekem naar het Instituut meegenomen. De piano heeft ze wat klein gemaakt, maar hij doet het nog steeds.
    Familie: De banden tussen haar familie zijn erg verwaterd sinds ze op het Instituut zit. Als ze mag bellen, weigert ze dat. Haar vader is omgekomen in een oorlog toen hij in het leger zat. Dat was op haar 13de. Daarom is ze juist heel erg onhandelbaar geworden. Haar moeder heet Roselynn, daar heeft Morrow de tweede naam ook vandaan. Haar vader heet Peter. Ze heeft twee zusjes waarvan er één leukemie had en daaraan is overleden. Dat was Grace, ze was 4 jaar. Het andere zusje is nu 10 en maakt netjes haar school af. Zij heet Mayden.
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar arm, een beetje in haar armholte bij de elleboog, maar iets erboven. Daar staat: 'Paint the sky, make it yours.'
    Wel/geen vampieren?: Nee, vampiers zijn zó onorigineel geworden. Vampiers komen bijna in elk verhaal voor, dat is zo jammer. En als je het wel doet; laat het dan niet Twilight-vampiers worden, want die zijn vet gay, haha!
    Titel?: - Relinquere Institute.

    Ohja, ik wil heel graag gewaarschuwd worden voor het verhaal. En als ik in de story zit met mijn rol, dan wil ik graag een berichtje in GB of een PB (:.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:00 ]


    Weird is Wonderful.

    Bedankt!:3
    Slim trouwens, ik heb er nu ook bij gezet in het rijtje of mensen gewaarschuwd willen worden. Je krijgt zeker een waarschuwing en ik zal een gb/pb sturen mocht je er inderdaad inzitten.

    Wat de vampiers betreft, daar zat ik dus inderdaad ook mee. Ze worden sowieso GEEN twilight vampiers, het zullen heel anderen zijn. Vampiers die eigenlijk net zoals mensen zijn, alleen neemt hun lust het nog wel eens over.
    Maar omdat het geen origineel ow meer is, twijfel ik erover. al is alles aan deze story onorigineel :'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Bedankt!:3
    Slim trouwens, ik heb er nu ook bij gezet in het rijtje of mensen gewaarschuwd willen worden. Je krijgt zeker een waarschuwing en ik zal een gb/pb sturen mocht je er inderdaad inzitten.

    Wat de vampiers betreft, daar zat ik dus inderdaad ook mee. Ze worden sowieso GEEN twilight vampiers, het zullen heel anderen zijn. Vampiers die eigenlijk net zoals mensen zijn, alleen neemt hun lust het nog wel eens over.
    Maar omdat het geen origineel ow meer is, twijfel ik erover. al is alles aan deze story onorigineel :'D


    Haha, mijn zus Blaize/Cally heeft ook zo'n story met een instituut, maar dat is afgeleid van het boek "Bezwering" van Kelly Armstrong. Dat is een Instituut voor gedragsproblemen- en/of psychische gaves, teehee.

    Gelukkig, hihi. Dan stem ik voor die vampiers wel in (:. Ik vind van die "doelloze" story's juist heel erg leuk, XD.


    Weird is Wonderful.

    Voornaam: Frankie. Dit is zijn echte voornaam, maar vaak wordt hij aangesproken met zijn tweede naam Max.
    Achternaam: Montgomery.
    Volledige naam: Frankie Max Oliver Montgomery.
    Leeftijd: Frankie is vijftien jaar oud.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Frankie is gewoonweg een irritant rotjoch. Hij is hoogbegaafd en laat zijn ouders het altijd weten als ze iets fout doen. Daarnaast doet hij zijn eigen zin en luistert hij niet naar anderen. Hij zat niet aan de drugs en dronk geen alcohol, maar het was gewoon een jongen die niets wilde horen van anderen. Maar de druppel voor zijn ouders is waarschijnlijk de ruzie geweest met een klasgenoot van Frankie. Frankie werd namelijk erg gepest en is hier een keer tegenin gegaan. Hij heeft eens vol ingeslagen op de jongen die hem al jaren lang pestte en is toen geschorst.
    Uiterlijk:


    Opzich is Frankie nog niet eens een lelijke jongen. Hij heeft bruine haren die een beetje gekruld zijn, maar ook weer niet echt. Ze vallen meestal wild rondom zijn gezicht en vaak houdt hij het op een nonchalante manier - meer uit luiheid dan behoefte om het goed te doen. Hij heeft donkerbruine, vrij kleine ogen. Er wordt gezegd dat Frankie eigenlijk altijd een ondeugend lachje op zijn gezicht heeft staan en dit zou nog weleens kunnen kloppen. Zijn tanden zijn niet helemaal recht, maar komen wel in de buurt daarvan. Zijn kledingstijl is niet echt te beschrijven in een bepaald woord, maar het is toch vrij sportief.
    Karakter: Zoals al eerder gezegd is, is Frankie een jongen die hoogbegaafd is. Hij zit dus een klas hoger en is daar zelfs nog te slim voor. Niemand weet waar het vandaan komt, want zijn ouders zijn eigenlijk helemaal niet zo intelligent. Frankie weet op iedere vraag een antwoord en zal ook op alles een weerwoord geven. Frankie is vrij charmant, maar totaal niet geliefd. Iedereen vindt het raar en dit komt vooral door het feit dat je hem moeilijk kan doorgronden. Je kan moeilijk hoogte van hem krijgen en vaak sommige mensen de opmerkingen die hij maakt niet. Frankie heeft een uitgesproken mening, windt mensen makkelijk om zijn vinger en is ontzettend goed in flirten. Toch is hij niet zo van de meisjes, maar met een lichtelijke badboy attitude, tenminsten zo komt hij over, vinden meisjes hem gauw interessant.
    Hobbies: De enige hobby die Frankie eigenlijk heeft, is gitaar spelen. Dit heeft zijn vader hem aangeleerd en hij doet het nu al best lang. Hij speelt bestaande liedjes na, maar heeft ook zo zijn eigen liedjes. Maar deze laat hij liever niet aan iedereen horen, hij ontkent dan ook dat hij eigen liedjes schrijft.
    Familie: Frankie komt uit een niet zo'n nette familie. Ze wonen dan ook in een achterbuurt en hebben het helemaal niet zo breed. Daarom is het ook zo'n raar iets dat Frankie zo intelligent is, want zijn ouders hebben echt totaal geen opleiding. Zijn ouders waren dan ook beide maar zeventien toen ze ouders werden van Frankie. Zijn vader is de tweeëndertig jarige Simon. Simon zit meer in de gevangenis, dan dat hij thuis is. Hij zat ook in de gevangenis toen hij zijn vriendin zwanger had gemaakt en is er de helft van de tijd niet. Hij zit in de gevangenis omdat hij illegaal wapens bezit en ondertussen nog meer doet dat god verboden heeft. Hij is nu getrouwd met Josh - ook van 32. Zij werkt in de plaatselijke supermarkt en is ook niet vaak thuis, omdat ze eigenlijk full-time werkt en ook nog overwerkt. Frankie is enigskind en vaak alleen thuis. Tenminsten hij is thuis met de hond Diesel - Frankie haat die irritante hond. Frankie's neef Sean past vaak op Frankie, maar vooral toen hij nog kleiner was. Sean voelt zich op de een of andere manier heel verantwoordelijk over Frankie en vindt het fijn om bij hem te zijn. De twee kunnen het goed vinden.
    Wel/geen vampieren? Alleen als het geen Twilight iets is, dan vind ik het allemaal goed. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Kyndal, haar naam spreken veel mensen verkeerd uit, maar je spreekt het uit als 'Kendall'. Omdat dat echt heel voor de hand liggend is. Ze vind dat er niet veel op haar naam te verzinnen valt en daarom proberen mensen creatief iets op haar naam te verzinnen.
    Achternaam: Lawrence
    Volledige naam: Kyndal Ann Lawrence
    Leeftijd: Ze is nu zestien jaar oud. Kyndal is geboren op 28 januari in het jaar 1996.
    Reden waarom jouw personage daar zit: De reden dat ze daar zit, is dat Kyndal OCD heeft. Een soort dwangneurose. Bij haar gaat het om schoonmaken. Ze heeft dat al sinds dat ze ongeveer 8 of 9 jaar oud is en het is met de tijd mee alleen maar erger geworden. Nu moet ze echt alles schoonmaken van zichzelf voordat ze het gebruikt. Kyndal kan daar voor de rest niks aan doen, al denken haar ouders dat wel. Ze vinden haar gestoord en hebben haar naar de inrichting gebracht. Kyndal is daarom echt kwaad op hun geweest maar verspilt verder geen tijd met aan hun. Zelf is ze heel hard aan het werken om haar neurose onder bedwang te kunnen houden, wat soms niet echt makkelijk is. Ze laat zich niet tegenhouden en ik hard op weg om het te laten lukken.
    Uiterlijk:


    Kyndal's ogen zijn haar sterkste punt. Ze zijn donkerbruin en heel mysterieus. Daarbij maakt ze ze ook nog eens heel mooi op elke dag. Waar haar broer helemaal verslaafd is aan zijn PlayStation, heeft Kyndal dat met make-up. Met al haar make-up probeerd ze zoveel mogelijk te variëren. Haar haren zijn een ander verhaal. Meestal zit het in een knot, maar soms doet ze het in een vlecht, staart of hangt ze het gewoon los. Verder stijlt ze het nooit, dus er zit altijd een beetje slag in. Kyndal's kledingstijl is er ook één die duizenden gebruiken. Meestal draagt ze gewoon veel pastelkleurige kleding of gewoon spijkerbroeken. Het meest houd ze van rokjes. Het maakt haar echt niet uit wat ze draagt. Ze draagt gewoon wat ze mooi vind en wat fijn zit. Haar ogen maakt ze niet met al te veel oogschaduw op, want dat vind ze zelf niet zo heel mooi, maar lipgloss doet ze wel in allerlei kleuren Mensen zeggen vaak over haar dat ze een schattig neusje heeft, vanwege de vorm. Zelf vind ze dat helemaal niet en heeft ze geen idee waar iedereen het dan toch over heeft. Wat Kyndal echt geweldig vind zijn printjes. Zebraprint bijvoorbeeld, maar niet te veel. Als iemand te veel print aan heeft vind ze het gelijk niet mooi meer. Haar kledingstijl is vrij casual met veel neutrale kleuren, zoals zwart en wit, maar soms is het een beetje vintage met zachte kleuren. Bij die kleuren combineerd ze dan andere kleuren en printjes. Het valt dus ook een beetje onder de categorie vintage. Naast die zwart, wit en vintage kleding kun je ook strepen en marine-achtige kleuren vinden. Haar kledingstijl varieërt echt van dag tot dag. Soms kan het echt heel anders zijn dan de vorige dag. Niet gek, want ze houd heel erg van winkelen. Kyndal is ook niet echt groot. Ze is maar 1.67.
    Karakter: Kyndal is over het algemeen heel rustig en snel tevreden met iets, maar soms heeft ze ook van die drukke momenten. Zo kan ze bijvoorbeeld de slappe lach krijgen met haar broertjes of haar vriendinnen. Dan is het moeilijk in haar te stoppen. Ook is het bij haar geen kwestie óf ze je mag, als je aardig doet tegen haar doet ze ook gewoon aardig terug. Ze heeft vaak last van een ochtendhumeur. Dit komt bij haar alleen niet doordat ze te laat opblijft. Kyndal is ook een echte flirt. Dat ze heel veel flirt is voor haar normaal, maar alleen om aardig te zijn. Veel relaties heeft ze niet gehad, want alleen als ze iemand echt leuk vind zal ze haar speciale flirtlach inzetten. Verder is ze niet heel spiritueel aangelegd, maar ze heeft er verder geen mening over. Bij haar is het ook een kwestie van of ze je aardig of niet, daar is ze erg standvastig in. De rest van de tijd is ze eigenlijk heel aardig, dat is dan het moment dat ze je geaccepteerd heeft. Voor de rest is ze bijna nooit chagerijnig. Dat komt bijna nooit voor, behalve in de winter wel eens. In de winter heeft ze altijd van die dagen dat ze geen zin heeft om iets te doen en dan blijft ze gewoon binnen. Op andere dagen heeft ze juist energie te veel en kan ze niet stilzitten. Dan houd ze er van om te gaan rennen door het park. Dat doet ze eigenlijk altijd wel in de weekenden. 
    Hobbies: Vanwege haar neurose deed ze geen sporten, puur uit angst om vies te worden. Daarom ging ze iets anders doen en heeft ze gekozen voor piano spelen. Kyndal oefende elke dag, als iedereen aan het buiten spelen was, was zij aan het piano spelen. Zelf nu in de inrichting is haar keyboard haar grootste troost. Voordat ze naar de inrichting moest, had ze een klein bijbaantje bij de supermarkt, als vakkenvuller. Dat deed ze met veel plezier en ze was van mening dat dit wel kon. Kyndal vond het wel best zo, dat ze niet vies werd van haar baantje. Daar moest ze wel mee stoppen uiteindelijk.
    Familie: Kyndal's vader is de strenge 47-jarige George. Hij is dokter van beroep en word vaak opgepiept. George is getrouwd met de 32-jarige Kate, Kyndal's stiefmoeder. Ook zij is dokter, maar dan verloskundige. George's eerste kinderen waren Holden en Kyndal zelf, die precies vijf minuten jonger is. De tweeling kan vrij goed met elkaar opschieten. Ze lijken best veel op elkaar, ook al zijn twee-eiig. Na hun kwam Ryan, die nu 15 jaar oud is. Ryan is helemaal verslaafd aan zijn nieuwe iPhone 4. Ryan werd opgevolgd door Aidan. Hij is de jongste van het stel en heel eigenwijs. De familie heeft geldproblemen en dat wekt nogal een irritaties tegenover elkaar op. Ook keuren George en Kate de neurose van Kyndal niet goed en daarom behandelen ze haar alsof ze gek is. Kyndal vind zelf dat als ze de tijd nemen om er mee om te leren gaan dat het best beter zou kunnen gaan.
    Wel/geen vampieren? Ja, zolang je ze wel op een leuke en originele manier brengt.
    Wil je gewaarschuwd worden? Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 12:33 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Voornaam: Gionelly.
    Achternaam: MacMiller.
    Volledige naam: Gionelly Jacky MacMiller.
    Leeftijd: Gionelly is 18 jaar oud.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Gionelly is een meisje dat leidt aan Paranoia. Dit houdt in dat ze zonder reden, last heeft van achtervolgingsangst. Ze is vaak heel onrustig, en alles is voor haar verdacht. Daarnaast denkt ze niet alleen dat ze 's nachts wordt achtervolgd, maar ook overdag. Soms verdenkt ze zelf haar familieleden voor iets en ze heeft echt het gevoel alsof niemand te vertrouwen is. Haar ouders werden hier op een gegeven moment gek van en stuurden haar naar het instituut.
    Uiterlijk:


    Karakter: Zoals al eerder is gezegd, vindt Gionelly het moeilijk om mensen te vertrouwen. Ze praat niet veel met anderen en zit meestal in het hoekje van de kamer, kijkend naar iedereen en ze let op of ze niet iets verdachts doen. Als iemand tegen haar praat, probeert ze dat meestal te negeren of antwoord ze heel snel. Hierdoor heeft Gionelly geen vrienden, wat ze ook niet nodig lijkt te hebben. Meesten vinden dat ze zich aanstelt maar weten helemaal niet dat ze hier niets aan kan doen en snappen ook helemaal niet wat er met haar is.
    Hobbies: Eigenlijk heeft ze helemaal geen hobby's. Ze zit het liefst in de kamer, zonder mensen, alhoewel ze dan nog steeds denkt dat er iemand is die haar bekijkt.
    Familie: Gionelly vertrouwde niemand in haar huis. Dit was op het begin niet erg, ze wantrouwde iedereen gewoon maar bleef wel normaal tegen hun praten. Ze had zelfs het gevoel dat ze haar zus Kimberly niet kon vertrouwen en daardoor werd het op een gegeven moment erger, waardoor ze tegen niemand meer durfde te praten en dat is ook de reden dat zij en haar ouders en zus op een gegeven moment geen contact meer hadden.
    Extra: -
    Wel/geen vampieren?: Maakt mij niet uit. (:
    Titel?: I SUCK IN TITLES!
    Wil je gewaarschuwd worden? Graag!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:58 ]

    Geen zorgen, ik hou het topic toch nog wel even open voor mensen die 't nog niet gezien hebben maar wel graag mee willen doen.:Y)
    Dus neem de tijd. ^^


    everything, in time

    Humble schreef:
    Geen zorgen, ik hou het topic toch nog wel even open voor mensen die 't nog niet gezien hebben maar wel graag mee willen doen.:Y)
    Dus neem de tijd. ^^


    Ik wil hem wel even in de spotlight zetten? :3.


    Weird is Wonderful.

    Hahah, da's heel lief. ^^
    Maar dat hoef je echt niet te doen hoor, da's je geld/credits niet waard.:'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Hahah, da's heel lief. ^^
    Maar dat hoef je echt niet te doen hoor, da's je geld/credits niet waard.:'D


    Ik heb nog genoeg, ik doe het graag (:.


    Weird is Wonderful.