• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Ahw, ik vind dat echt te veel gevraagd. D: Het is maar een nutteloos rollentopic. Ik kick 't gewoon lekker omhoog. Stiekem. :3


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ahw, ik vind dat echt te veel gevraagd. D: Het is maar een nutteloos rollentopic. Ik kick 't gewoon lekker omhoog. Stiekem. :3


    Teehee, maar toch doe ik het, trekt lekker veel mensen aan, kan jij ook eerder beginnen -puppyeyes-.


    Weird is Wonderful.

    Je bent echt gek! Maar wel ontzettend lief. Dankjewel!(flower)


    everything, in time

    Hoeveel mag je er trouwens invullen? ;p.


    Weird is Wonderful.

    Zoveel als je wilt!:3
    Maar ik denk dat je uiteindelijk maximaal 1 rol krijgt in de story, als je echt twee hele goede rollen invult misschien twee. Maar dan moet je echt goed zijn.:Y)


    everything, in time

    Voornaam: Alica Achternaam:Rumble
    Volledige naam: Alicia Kensy Rumble
    Leeftijd: - 17
    Reden waarom jouw personage daar zit: zeer depri ze heeft veel dierbaren verloren ze zit in rauw proces
    Uiterlijk: kan zo ff geen foto vinden
    karakter. ze is zeer wantrouwig, ze moet eerst feiten hebben voordat ze iets geloofd. als ze iemand heeft gevonden waar ze echt van houdt vergeet ze zichzelf en denkt ze teveel aan anderen
    Hobbies:schrijven romans, en zingen
    Familie: -haar broertje en vader is overleden haar moeder ligt op ziekte bed


    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?jaaw


    o(¤_¤)o

    ---

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 15:57 ]


    Weird is Wonderful.

    Voornaam: Elisa
    Achternaam: Devon
    Volledige naam: Elisa Lily Mary Devon.
    Leeftijd: 18
    Reden waarom jouw personage daar zit: Ze ziet in haar ooghoeken altijd van alles bewegen, waardoor ze vaker zelfmoordneigingen heeft gehad.
    Uiterlijk: Zij.
    Karakter: Elisa heeft een pittig karakter, hoewel ze op het eerste gezicht vrij rustig over komt. Sociale contacten kan ze moeilijk uit zichzelf leggen, wat ertoe leidt dat ze eenzaam en onplezierig overkomt. Maar wanneer ze vrienden heeft, zal ze deze ook niet gauw laten gaan en zal voor hen door het vuur gaan. -uitbreiding is mogelijk, maar niet op dit tijdstip-
    Hobbies: Cello en lezen.
    Familie: Ze heeft alleen nog haar grote broer, Ethan van 23, die regelmatig langs komt en waarmee ze het heel goed kan vinden.
    Extra: -
    Wel/geen vampieren? Neeeeee!
    Titel? -
    Wil je gewaarschuwd worden? Misschien, ik zie nog wel. :Y)

    Nog iets nodig?
    Bericht me dan, want ik ga nu slapen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voornaam: Aphrodite
    Achternaam: Knight
    Volledige naam: Aphrodite Zooey Knight
    Leeftijd: -Vanaf 15 t/m 21- 17 jaar.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Hevige depressie
    Uiterlijk: This girl
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.- Aphrodite is heel erg onzeker en erg lief als ze diegene vertrouwt, maar ze verschuilt zich achter dikke muren van arrogantie en egoïsme.
    Hobbies: Tekenen, dichten en verhalen schrijven.
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?- De ouders van Aphrodite zijn allebei hoog opgeleide advocaten, wat betekend dat ze bijna nooit thuis zijn en Aphrodite aan haar eigen lot is overgelaten van af haar 11 jaar. Daarom voelt Aphrodite zich erg alleen en in de steek gelaten.
    Extra: Aphrodite is heel erg gepest geweest op school.
    Wel/geen vampieren? Ja, leuk! (:
    Wil je gewaarschuwd worden? Yes, please.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:48 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Voornaam:Rhea
    Achternaam: Dawn
    Volledige naam:Rhea Mary Jannette Dawn
    Leeftijd: 17
    Reden waarom jouw personage daar zit: Ze heeft last van stemmingswisselingen. Het ene moment is ze heel normaal het volgende moment kan ze overkomen als een klein kind. Ze kan er mensen totaal gek mee maken en dat is haar dus ook met haar ouders gelukt.
    Uiterlijk: Rhea heeft een diamand vormig gezicht met groene ogen. Haar haren zijn rood met bruine uitgroei omdat ze telkens vergeet het bij te werken. Ze heeft flinke slagen in haar haren en de lengte is tot halverwege haar schouderbladen. Ze is redelijk lang van stuk en daarbij ook nog redelijk slank waardoor ze soms een beetje slungelig overkomt. Ze verbergt zich vaak achter haar haren en hult zich in te grote kleding om zich te verstoppen.
    Karakter: Rhea, is van nature stil en kan daardoor soms totaal wegvallen in een groep, ze kan bijna onzichtbaar worden. Maar ze is ook heel oplettend ze weet vaak eerder wat er tussen mensen speelt voordat ze dat zelf weten. Hoewel ze stil is is ze niet verlegen ze vind het gewoon niet nodig om veel te praten.
    Hobbies: Schrijft, tekent en speelt viool maar zonder strijkstok.
    Familie: Rhea woonden met haar ouders vlakbij Seattle. Ze heeft een oudere zus die al studeert, Diana. Zodra Diana het huis uit was kreeg Rhea haar ouders pas echt gek want voordat Diana weg was konden haar ouders in elk geval blij zijn met een normaal kind als afleiding. Diana kan van het hele gezin het beste overweg met Rhea. Haar ouders houden wel van haar maar zijn tegelijkertijd ook bang voor haar.
    Extra: Ze is allergisch voor bloemkool en brocoli en is als de dood voor blaffende honden.
    Wel/geen vampieren? Ja
    Titel? Stay away from my Nutella
    Wil je gewaarschuwd worden? Jup


    Do ya, do ya, do ya know what I mean? I'm a princes I don't wanna be the queen

    skydance schreef:
    Voornaam:Rhea
    Achternaam: Dawn
    Volledige naam:Rhea Mary Jannette Dawn
    Leeftijd: 17
    Reden waarom jouw personage daar zit: Ze heeft last van stemmingswisselingen. Het ene moment is ze heel normaal het volgende moment kan ze overkomen als een klein kind. Ze kan er mensen totaal gek mee maken en dat is haar dus ook met haar ouders gelukt.
    Uiterlijk: Rhea heeft een diamand vormig gezicht met groene ogen. Haar haren zijn rood met bruine uitgroei omdat ze telkens vergeet het bij te werken. Ze heeft flinke slagen in haar haren en de lengte is tot halverwege haar schouderbladen. Ze is redelijk lang van stuk en daarbij ook nog redelijk slank waardoor ze soms een beetje slungelig overkomt. Ze verbergt zich vaak achter haar haren en hult zich in te grote kleding om zich te verstoppen.
    Karakter: Rhea, is van nature stil en kan daardoor soms totaal wegvallen in een groep, ze kan bijna onzichtbaar worden. Maar ze is ook heel oplettend ze weet vaak eerder wat er tussen mensen speelt voordat ze dat zelf weten. Hoewel ze stil is is ze niet verlegen ze vind het gewoon niet nodig om veel te praten.
    Hobbies: Schrijft, tekent en speelt viool maar zonder strijkstok.
    Familie: Rhea woonden met haar ouders vlakbij Seattle. Ze heeft een oudere zus die al studeert, Diana. Zodra Diana het huis uit was kreeg Rhea haar ouders pas echt gek want voordat Diana weg was konden haar ouders in elk geval blij zijn met een normaal kind als afleiding. Diana kan van het hele gezin het beste overweg met Rhea. Haar ouders houden wel van haar maar zijn tegelijkertijd ook bang voor haar.
    Extra: Ze is allergisch voor bloemkool en brocoli en is als de dood voor blaffende honden.
    Wel/geen vampieren? Ja
    Titel? Stay away from my Nutella
    Wil je gewaarschuwd worden? Jup


    Bloemkool en Broccoli is mijn lievelingseten XD!


    Weird is Wonderful.

    Ik hou het even op één rol (:.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 15:57 ]


    Weird is Wonderful.

    Voornaam: Heath
    Achternaam: Gwynneth
    Volledige naam: Heath James Gwynneth
    Leeftijd: 15, bijna 16. Jarig op 4 april of 3 juni. Wat 't handigst uit komt voor jou.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Sinds zijn vader overreden werd door een vrachtwagen ging het berg afwaarts met Heath en z'n moeder. Zijn moeder was namelijk meestal dronken. Ze bestede het beetje geld dat ze binnen kregen, aangezien de moeder geen werk kan vinden krijgen ze een kleine uitkering van de staat, uitgeeft aan make-up, alcohol en soms wat eten voor haar en Heath. Heath begon lastig te doen dat hij honger had en nu zijn droom om een goede kunstenaar te worden zal mislukken. Zijn moeder was het zat en zette hem zonder pardon af bij het Relinquere Institute.
    Uiterlijk: Heath heeft een vriendelijk gezicht. Hij heeft brons kleurig haar dat het meest van de tijd in de war zit, omdat hij te lui is om het te kammen of hij heeft een schuine kuif. Hij heeft vriendelijke (donker)bruine ogen. Heath heeft een slungelig postuur, omdat hij nog in de groei zit. Hij heeft meestal zijn favoriet zwart all-star shirt aan met een paars vest en gewone jeans aan en natuurlijk ook all-stars of andere gympen.
    Karakter: Heath is een heel erg creatief persoon en heeft altijd wel een teken/ notitie blokje bij om zijn inspiratie kwijt te kunnen. Hij is vaak ook heel erg dromerig en leeft een heel erg klein beetje in zijn eigen fantasie wereld. Hij leest heel graag en kijkt graag films. Door dat hij meestal veel leest, en vooral 's avonds in bed, gaat hij laat slapen omdat hij zijn thriller/ horror boek nooit weg kan leggen. Hij kan heel slecht 's ochtends opstaan, maar heeft altijd een goed humeur of probeert om er een te hebben. Hij is, als hij niet in zijn fantasie wereld is, erg sociaal en meestal de grappenmaker van de groep. Hij probeert het met iedereen goed te vinden.
    Hobbies: Tekenen, schrijven, met vrienden afspreken, grappenmaken, films kijken, lezen in een goed spannend boek die je niet snel weg kunt leggen.
    Familie: Moeder, Vader, overleden baby zusje en hij zelf. Zijn baby zusje is gestorven terwijl ze nog niet geboren was. De moeder kon het niet laten om te roken en te drinken. Zijn vader kon het niet meer aanzien en wou niet dat het kind geboren zou worden en hebben het er uit laten halen vlak voor ze eigenlijk gebeuren zou worden. Ze was toch al dood. De vader is overreden door een vrachtwagen. Dus blijven Heath en zijn moeder over.
    Extra:Nee, niet echt.
    Wel/geen vampieren? Daar zijn al zoveel verhalen van, maar ik wil wel een personage bedenken voor vampier, als dat mag. Jij zegt 't maar =D
    Titel? Nee, sorry. Zal er over na denken =D
    Wil je gewaarschuwd worden? Graag een reactie wat je er van vond ^^

    Dit was mijn voorstelling =D
    Begin snel, please:Y)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Voornaam: Chynt
    Achternaam: Flinn
    Volledige naam: Chyntus
    Leeftijd: 15
    Reden waarom jouw personage daar zit: deze jongen is een verlegen, maar superstoere jongen. door onduidelijke oorzaak is hij drugs gaan gebruiken, verslaafd geraakt en door onhandelbaar gedrag uit huis geplaatst.
    Uiterlijk: niet de allerknapste op het eerste gezicht, maar verder wel leuk en heel aardig. hij snapt volkomen dat die drugs slecht voor hem zijn, maar is helemaal afhankelijk van drugs waardoor stoppen erg lastig is. soms heeft hij wel moeilijkheden met zichzelf. hij heeft trouwens een goed uithoudingsvermogen
    Karakter: verlegen, maar ontzettend creatief en vol inspiratie en ideeen voor alles en iedereen
    Hobbies: tekenen / graffiti spuiten of tekenen, schaatsen
    Familie: heeft zusje en vader en moeder die nog bij elkaar zijn. door zijn drugsgebruik en dan agressieve gedrag erbij hebben zijn ouders Chynt uit huis gezet. hij mist zijn zusje heel erg, en zijn zusje hem ook.
    Extra: euhm, nee niet echt. volgens mij heb ik alles er al wel bij gedaan
    Wel/geen vampieren? twijfel. dnek het niet
    Titel? geen idee
    Wil je gewaarschuwd worden? ja mag altijd!!

    Ik ga een jongen invullen, gna :3


    I never finish anyth