• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Marleeeeeeeeeen, wanneer komt de rollenverdeling? Zo meteen? :A.


    Weird is Wonderful.

    Hhmmm er is nog geen rollenverdeling. Vlug afmaken!!

    Voornaam: Celeste
    Achternaam: Landea
    Volledige naam: Celeste Anne Landea
    Leeftijd: 15 jaar || geboren op 15 maart
    Reden waarom jouw personage daar zit: Celeste heeft het heel moeilijk. Ze moet constant naar het gerecht omdat haar ouders niet overeen komen bij wie ze moet wonen. Op school had ze weinig vrienden. Ze begon gedeprimeerd te worden en de rechter beslistte om haar tijdelijk in de instelling te plaatsen zodat ze haar "konden helpen en observeren".
    Uiterlijk:


    Karakter: Het kan Celeste niets schelen wat mensen van haar denken. Ze is bot en zegt haar mening zelfs al is het kwetsend. Vroeger zeiden mensen dat ze 'gothic' en 'emo' was, ze antwoorde altijd met 'en wat dan nog?'. Ondat ze mensen vaak kwetst heeft ze bijna geen vrienden. Ze probeert zelfs niet om vrienden te maken. Ze is eigenlijk gewoon bang om nog meer gekwetst te worden.Tegen haar ouders spreekt ze niet veel, als ze dat doet zijn het meestal met scheldwoorden.
    Hobbies: Fantasie boeken lezen.
    Familie: Ze woont bij haar 36-jarige alleenstaande moeder, Lotte. Haar vader, Dabid, heeft ze altijd al gehaat. Ze gaat in het weekend bij hem wonen en zijn bloedmooie vrouw, Helena, en haar stief-broer Alex. Helena is een kreng, maar Alex valt wel mee. Omdat Celeste's vader haar bij hem wil laten wonen sleurt hij haar moeder voortdurend voor de rechtbank. Celeste heeft haar eigen advocaat, mnr. Collins (beter bekend als Sammy), maar hij luistert nooit naar wat zij wil, dat is natuurlijk bij haar moeder wonen...
    Extra: /
    Wel/geen vampieren? Voor mij is het om het even. Vampiers zijn zwart gemaakt door Twilight, maar als het een goed verhaal is met de juiste soort vampiers vind ik het goed.
    Titel? Hmm... Moet even nadenken..
    Wil je gewaarschuwd worden? Yes please ;)


    Peace on earth, that's what I'm hoping for.

    Komt vandaag de rollen verdeling?(A)

    Dying here! Wanneer komt de rollenverdeling??

    Marleen moet eerst op de laptop komen. Morgen kan ze het niet, want dan moet ze haar kamer opruimen en ze gaat dan naar de bios in Eindhoven. Ze heeft ook meer jongens nodig (:.


    Weird is Wonderful.

    Ik ben nog niet op de laptop geweest! En zodra ik daar zit komt het.
    Ik heb btw nog wel meer jongens nodig, denk ik. :'D
    Meisjes mogen ook nog hoor.:3


    everything, in time

    Morgen maak ik nog wel wat rolletjes, k'voel me niet zo lekker. Ik ga lezen denk ik. Byebye xd!


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    Marleen moet eerst op de laptop komen. Morgen kan ze het niet, want dan moet ze haar kamer opruimen en ze gaat dan naar de bios in Eindhoven. Ze heeft ook meer jongens nodig (:.


    Precies. Dus wie deze beroemdheid wil ontmoeten, moet daar ook heen komen.(cat)


    everything, in time

    Meer jongens... Ik zal zien of ik er nog 1 kan bedenken.
    Voornaam: Alex
    Achternaam: Portsen
    Volledige naam: Alex Clain Portsen
    Leeftijd: 18
    Reden waarom jouw personage daar zit: Alex werd vroeger erg gepest, omat hij anders was. Hij kleedde zich snders en gedroeg zich anders. Dat kwam vanwege Alex's psygische stoornis. Alex was een bordeliner. Dat houd in dat Alex verscheidene symptomen heeft. Zo heeft hij last van verlatingsangst, zwart-wit denken (iets/iemand is dus goed of slecht, en kan plots het tegenovergestelde worden. Alles of niets dus.), stemmingswisselingen(het ene moment blij, en het andere verdrietig of boos. Alleen dan verergerd. Periodes duren vaak een dag, of een uur. Soms maar een kwartier.) Helaas heeft Alex ook last van zelfbeschadigend gedrag. Alex heeft zijn armen vol littekens, sneden en brandwonden. Op zijn benen zijn blauwe plekken te vinden. Dat is niet de enige manier waarop hij zichzelf pijnigd, hij hongert zichzelf uit. Zijn moeder wist zich geen raad meer en zond hem naar het instituut.
    Uiterlijk:

    Hij draagt altijd lange mouwen om zijn sneden te verbergen. Anders draagt hij handschoenen en armbanden. Alex draagt veel zwart en veel ingewikkelde, mystieke shirts. Ook kan hij wel wat kleurigs aan, maar dan is het maar 1 ding. Alex is 1.69.
    Karakter: Alex is, zoals al eerder verteld, een borderliner. De meeste tijd is hij nors en verdrietig en kan hij in woede uitbarsten om de kleinste dingen. Het andere moment, wat helaas bijna nooit voorkomt, is hij gelukkig. Door zijn zwart-witte manier van denken vertrouwt hij niet snel mensen. Daarbij denkt hij toch dat ze hem zullen verlaten. Het duurt een poos, maar als hij je vertrouwd, en je lerrt leven met zijn gebreken is het wpeen geweldige vriend en zal hij je niet meer laten gaan.
    Hobbies: Alex heeft niet echt hobbies. Hij is veel bezig met niet-eten en zujn verwondingen verbergen. Als hij daar niet mee bezig is, schrijft hij aan zijn boek, of in zijn dagboek.
    Familie: Alex heeft alleen nog zijn moeder. Zijn vader is weg gegaan toen Sylvia, de moeder een kind kreeg. Hij moest er niets van hebben en ging naar Canaada.. Tot op deze dag vind Alex het nog steeds zijn schuld. In hun huis is het niet gezellig. De moeder van Alex heeft migraine en ligt vaak mrt hoofdpijn in bed. Als ze zich zorgen maakt word het erger, en dat doet ze nogal vaak. Alex is vaak alleen en gaat dan maar naar zijn kamer, gezien hij geen vrienden heeft. Eens in de week gaat hij naar zijn oma, en als hij daar een woedeaanval krijgt(omdat hij moet doen alsof hij normaal is) begint hij in de wc te... Tekenen... Op zijn arm, met het mes wat hij bij zich draagt.
    Extra: Alex heeft snakebites em een neuspiercing. Hij denkt erover om zijn oren te stretchen en een spiderbite te nemen. (dubbel snakebite, twee nnaast elkaar) Ook heeft Alex een tattoo. Het is een klein regenboogje, omdst dat het symbool van wispelturig weer is.
    Lees mijn vorige inzendingen voor vampieren en titel.

    Sorry voor de schrijffouten, ik kan niet typen op mijn mobiel. Sorry voor de lengte, maar het is laat en ik ben moe. Gauw rollen verdelen! Kun je er niet vast 1 verklappen?

    Humble schreef:
    (...)

    Precies. Dus wie deze beroemdheid wil ontmoeten, moet daar ook heen komen.(cat)


    Ik moet naar m'n oma, dus helaasss XD!


    Weird is Wonderful.

    Humble schreef:
    (...)

    Precies. Dus wie deze beroemdheid wil ontmoeten, moet daar ook heen komen.(cat)

    Ik woon in Eindhoven. Wait for me, i'll be there in 10 minutes. :"D

    Randomness schreef:
    (...)
    Ik woon in Eindhoven. Wait for me, i'll be there in 10 minutes. :"D


    Veel te laat!D: de film begon al om 15:40.:c

    Rollen komen btw zodra ik straks achter mijn laptopje zit.:3


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Veel te laat!D: de film begon al om 15:40.:c

    Rollen komen btw zodra ik straks achter mijn laptopje zit.:3

    1. Dammit.
    2. Yay! ^^