• Zij die genoeg hebben van hun kind, dumpen het simpelweg het Relinquere Institute. Hier zitten mensen van 15 - 21 jaar. Allemaal kunnen ze niet meer thuis wonen, dit kan van alles zijn; ze zijn onhandelbaar, depressief, of hebben een verslaving/stoornis waar zelfs hun ouders geen controle meer over hadden.
    In het Relinquere Institute lijkt alles prima te gaan, de leerlingen krijgen les, hebben de mogelijkheid tot sporten en hun creativiteit te uiten. Maar schijn bedriegt, leerlingen blijven maar verdwijnen en niemand weet waarnaartoe en waarom, maar de leerlingen weigeren het hierbij te laten zitten.


    Het verhaal lijkt nergens op, aan de inleiding wordt gewerkt en het heeft niet eens echt een doel. Maar het leek me leuk om gewoon eens lekker los te schrijven, geen serieus gedoe en gewoon lekker veel met drama spelen. (':

    Ik zoek drie meisjes en vier jongens. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Vanaf 15 t/m 21-
    Reden waarom jouw personage daar zit:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Hoe zit de familie in elkaar en hoe is de gezinssituatie?-
    Extra:
    Wel/geen vampieren? -Ik twijfel of ik er niet-glitterende vampieren in zal gooien, dat zijn dus natuurlijk wel de bad guys en leerlingen zelf kunnen geen vampier zijn, dat kun je niet invullen bij je rol. Denk hierbij vooral NIET aan twilight. De vampiers zullen precies als mensen zijn, alleen neemt hun lust het af en toe van hun over. Verder zien ze er niet anders uit en vertonen ze geen vreemd gedrag.-
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?



    Neem dit verhaal dus alsjeblieft niet te serieus. Ik weet dat ik beter kan, maar ik ga wel proberen om er toch een leuk verhaal van te maken. (:


    Rollen:

    Meisjes:
    - Pebble met Annabeth Daisy Musso
    - vocalizer met Maddox Leah Parker
    - Feminine met Kyndal Ann Lawrence

    Jongens:
    - Dumbledore met Frankie Max Oliver Montgomery
    - quin98 met Ruben van der Meer
    - SorrowS met Freddie Reaser Glaider
    - Pebble met Justin Allejandro Rodrigez

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:39 ]


    everything, in time

    Voornaam: Adin
    Achternaam: O'Connell
    Volledige naam: Adin Calley O'Connell
    Leeftijd: 17
    Reden waarom jouw personage daar zit: Adin heeft last van Separatieangst. Ze kan niet zonder bepaalde personen zoals haar ouders. Het is dan ook vrij raar dat haar ouders Adin hier naartoe hebben gestuurd, maar ze kon er niet meer mee omgaan. Ook is Adin vrij onhandelbaar, ze kan vrij brutaal zijn en soms is best wel bot.
    Uiterlijk:


    Adin is een fragiel meisje, maar komt sterk over. Ze heeft een aparte kledingstijl en houd ook van aparte dingen. Ze is verliefd op haar bril, die ze dus ook vaker draagt dan haar lenzen. Ze vindt het gaaf om haar lippen rood, zwart, blauw in al die kleuren te kleuren. Adin is vrij groot, namelijk 1.76 meter.
    Karakter: Door haar separatieangst laat ze iemand die veel voor haar betekend niet zo snel los. Het duurt wel even voordat je haar vertrouwen hebt gewonnen, maar als je dat eenmaal hebt dan zal ze voor je door het vuur gaan. Soms kan ze vrij bitchy zijn tegen mensen die ze niet mag. Ze houdt van aparte mensen, aangezien ze zelf ook nogal heel erg apart is.
    Het ene moment kan ze wel goed met andere jongens opschieten en de andere keer niet. Dan kruipt ze in haar schulp. Ze heeft dus ook wel eens last van stemmingswisselingen.
    Hobbies: Ze houdt heel erg van winkelen in aparte winkels en andere zaken. Ook houdt ze van het ontwerpen van kleding. Gewoon kleine dingen zoals sjaals. Ook houdt ze van avontuurlijke dingen doen zoals abseilen of bergklimmen. Heel graag wil ze een keer bungeejumpen, maar daar heeft ze nog geen geld voor.
    Familie: Ze heeft een vader die 52 jaar is en haar moeder is 44 jaar. Haar moeder is een tutje. Ze besteedt bijna al haar liefde aan haar twee chihuahua's Chicco en Coco. Die betekenen alles voor haar en daardoor vergeet ze haar eigen dochter. Haar vader is een man die in een goed lopende kroeg werkt. Daarnaast adviseerd hij rijke zakenmannen waardoor het gezin dus best wel wat geld binnen haald.
    Adin is het enige kind in het gezin O'Connell. Daarnaast heeft ze nog wel wat ooms, tantes, neefjes en nichtjes, maar daar gaat ze bijna niet mee om.
    Adins moeder veracht haar dochter, ze vind haar een gek die niet zonder haar ouders kan. Adin had daar vroeger veel moeite mee. Meestal eindigde ze haar dag huilend in bed.
    Wel/geen vampieren? Zolang je het origineel houd lijkt het mij heel leuk.
    Titel? Geen idee, ik ben heel slecht in dat soort dingen.
    Wil je gewaarschuwd worden? Yeheees! (:


    Ik ga dus echt wel jouw verhaal lezen! C:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:16 ]


    May the odds be ever in your favor

    Voornaam: Caine.
    Achternaam: Aberforth.
    Volledige naam: Caine Milan Aberforth.
    Leeftijd: 17.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Caine is een apart persoon. Hij heeft een hele andere gedachtegang dan andere mensen hebben, lijkt in zijn eigen wereld te leven. Zijn ouders zagen dit, wisten dit, maar wouden er gewoonweg niet mee omgaan. Een 'gestoord' kind konden ze er niet bijhebben, dat zou mensen afschrikken en hun bedrijf zou minder goed gaan lopen. Ze hebben hem daarom maar naar het Relinquere Institute gestuurd.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/14846603/ :Y)
    Karakter: Caine is in zichzelf, houdt mensen meer op een afstand dat dat hij ze dichtbij laat komen en zal je niet je oren van je hoofd praten. De enkele keren dat hij praat zijn meestal de keren dat je wat aan hem vraagt. Hij houdt ervan om alleen te zijn op zijn kamer, waar hij vaak zit te tekenen. Aan de dingen die hij tekent zou je kunnen merken dat hij anders is dan alle andere.
    Hobbies: Caine houdt van tekenen, wat hij ook vaak doet en goed kan.
    Familie: Caine zijn ouders waren en zijn nog steeds echte workaholics. Bijna nooit waren ze thuis voor hem; ook niet toen hij nog klein was. Hierdoor heeft hij nooit goede bescherming gehad en heeft hij op vroege leeftijd al geleerd wat voor ellende deze wereld brengt. Zijn gedachtegang leek helemaal omgeslagen - hij dacht veel anders dan de normale kinderen van zijn leeftijd, toch zag niemand dit. Behalve zijn oma - die hem nog een beetje realistisch hield. Na haar dood is dit drastisch veranderd.
    Extra: //
    Wel/geen vampieren? Nee.
    Titel? Case Relinquere. Ik ben hier zo slecht in :').
    Wil je gewaarschuwd worden? Jepp!

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:23 ]


    I never finish anyth

    Er zitten echt goede rollen tussen, maar ik heb nu meer rollen nodig die origineler zijn. :3
    De meeste van jullie hebben drugs/alcohol verslaving en/of depressie. I need more more more. En ook meer variatie van leeftijd graag. ^^


    everything, in time

    Humble schreef:
    Er zitten echt goede rollen tussen, maar ik heb nu meer rollen nodig die origineler zijn. :3
    De meeste van jullie hebben drugs/alcohol verslaving en/of depressie. I need more more more. En ook meer variatie van leeftijd graag. ^^


    Ikke nie ;DD. Ik heb heftige gedragsproblemen, moehah.


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Ikke nie ;DD. Ik heb heftige gedragsproblemen, moehah.


    Daarom zeg ik ook de meeste.(wbw)


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Daarom zeg ik ook de meeste.(wbw)


    Smexy. xd.(wbw)


    Weird is Wonderful.

    Ik verander dan de reden waarom ze er zit wel, verzin wel wat origineler. :'D

    Voornaam: David

    Achternaam: Le Claire

    Volledige naam: David Julien le Claire

    Leeftijd:15

    Reden waarom jouw personage daar zit: Hij is bi. Toen hij het vertelde aan zijn ouders, walgde ze van hem. Zijn familie zelfs. Zijn oudere broer sloeg hem zelfs in elkaar. Zijn moeder kon hem -ze walgt van hem- maar ook de boze houdingen van haar man en oudere zoon niet aan zien, dus ze plaatste hem op Relinquere. Hij kreeg niet eens de kans om dit op school te vertellen, want zijn ouders plaatsten hem meteen op Relinquere. Hij had niets van dit alles verwacht. Hij had gedacht dat mensen het zouden accepteren, het niets zou uitmaken. Hij durfde niet tegen zijn ouders in te gaan. Hij zit dus net op Relinquere, en is een beetje een nieuweling.

    Uiterlijk: Hij heeft zandblond haar, dat er nogal dof uit ziet als het beweegt. Zijn haar zit netjes. Redelijk kort, met een slag aan de voorkant. Hij is van normale lengte, maar hij is tenger gebouwt. HIj heeft twee diepe, lichtbruine ogen. Hij heeft eigenlijk altijd wallen onder zijn ogen. Hij maakt een licht vermoeide indruk. David heeft een kledingsmaak die wel 'los' is: vaak mutsen, capuchons en wijde spijkerbroeken.

    Karakter: David is Canadees. Hij is tweetalig opgevoed, hij spreekt vloeiend Frans en Engels (Nederlands?), maar ook Spaans en een beetje Afrikaans. Hij is een talenwonder, hij is dan ook erg goed in accenten nadoen. David is echt heel nieuwsgierig. Naar personen, naar gebeurtenissen. Vaak is David een persoon dat dingen in 1 woord omschrijft: 'redelijk' 'moeilijk' 'beïnvloedbaar.' Hij mompelt vaak ook zulke woorden. David maakt een zelfverzekerde indruk, omdat hij altijd een beetje spottend naar iemand kijkt. Hij is niet heel erg zelfverzekerd, maar je kan hem absoluut niet onzeker noemen. Spreken in openpaar is makkelijk voor hem. David is ook een persoon dat een discussie met een leraar aangaat. Ik denk ook dat je David een beetje mysterieus kan noemen, bewust. Misschien wel ijdel, maar een soort verlegen ijdel. David is geïntimideerd door aggresieve mensen.
    Hobbies: muziek luisteren, dagdromen.
    Familie: vader, moeder en een aggresieve broer (Léo), als hij een van hen zou opzoeken zou het en geweldadige boel worden. Hij heeft niemand. Echt niemand.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:59 ]

    Voornaam: Rona
    Achternaam:Prince
    Volledige naam: Rona Kaytlinn Prince
    Leeftijd: Rona is 16 jaar.
    Reden waarom jouw personage daar zit: Rona haar vader wou aardiger tegen haar doen (Lees: Familie) en besloot dat het het beste was voor Rona, als ze naar het instituut ging. Dat was natuurlijk niet de enige reden. Rona dronk te veel, en nam ook wel eens drugs. Ze ging met de foute vrienden om en had bovendien een afschuwelijke baan. Ze was een prostituee. Dat werk deed ze, omdat ze het geld dringend nodig had voor haar alcoholverslaving. Rona flirt erg veel op school, in de stad, en zelfs in het instituut is ze daar niet mee gestopt. Rona heeft ook een vriendje. Namelijk: Kennith. Hij weet niets over haar werk, of over haar vader. Dat bewijst weer dat ze veel liegt. Rona's vader vond haar onhandelbaar.
    Uiterlijk:Uiterlijk als foto het niet doet.


    Rona is een heel erg mooi meisje en ze weet het zelf ook heel goed. Zoals al eerder gezegd, flirt ze daarmee veel en kan zo veel jongens om haar vinger winden. Ze heeft prachtige ogen in een blauwgrijzige kleur. Meestal accentueert ze haar ogen met mascara en oogschaduw, vaak in een blauwe kleur. Het mooiste vind men haar lippen. Rona stift ze helrood als ze moet 'werken', maar in haar schooltijd benadrukt ze haar lippen met een lichtroze lipgloss. De kleine monroe piercing maakt haar gezicht helemaal af. Rona heeft haar haren afgeknipt toen ze twaalf jaar was, omdat iedereen haar lange, lichtblonde lokken altijd zo schattig vond. En haar vader trok er vaak aan. Wat je op de foto niet kunt zien, is haar goddelijke lichaam. Iemand die haar op straat tegen zou komen zou waarschijnlijk van mening zijn dat ze zo'n meisje is die er zelfs nog perfect uitziet in een vuilniszak. Rona is een meisje wat alles, maar dan ook werkelijk alles aan kan hebben. Ze heeft een cup D en draagt alsnog push-up bh's, omdat ze vind dat ze er mooier uitziet als ze nog wat grotere borsten heeft. Ze heeft een beetje een zandloper figuur, maar niet overdreven. Rona heeft uitstekende bekken en sleutelbeenderen. Haar buik is perfect plat en daar is ze best wel trots op. Een navelpiercing gevormd als een klein ankertje siert haar navel. De kledingstijl van Rona is lastig te omschrijven. Het is sexy en behoorlijk bloot. In de zomer draagt ze vaak een kort broekje met een bloesje of een naveltopje. In de winter heeft ze alsnog veel inkijk. Dan draagt ze vooral leggings of skinnyjeans met een uitdagend shirt erboven. Rona is verliefd op de grote massa hakken die ze heeft. Legerprint, tijgerprint, pumps, ze heeft werkelijk alles.
    Karakter: Rona is voor buitenstaanders een enorme slet. Ze lijkt rebels, dwars... Rona laat zich als lustobject gebruiken. Dat vindt ze helemaal niet leuk, maar als je eenmaal in dat wereldje zit, is het erg moeilijk om er weer uit te komen. Voor haar draait alles om schoonheid. Als je niet mooi bent, wil niemand iets met je te maken hebben, dan bén je niemand. Zo was Rona opgevoed. Ze moest altijd meedoen met modeshows toen ze nog klein was... Toen haar moeder nog leefde. Rona deed het voor de trots in haar moeders ogen als ze won.
    Hobbies: Je zou zeggen dat Rona's hobby flirten is, maar dat heb je fout. Rona hield van tekenen. Ze tekende vaak bloemen, dieren of landschappen, maar ze was ook erg goed in realistisch tekenen. Ook hield Rona van muziek. Ze kon geen muziek maken, en was niet goed in zingen. Toch kon ze uren luisteren naar nummers.
    Familie: Rona is enig kind. Ze heeft geen broertjes, zusjes of zelfs aanplakfamilie. Ze had vroeger een moeder, maar toen Rona negen jaar oud was, heeft haar moeder een ongeluk gehad. Ze was met haar auto geramd door een andere auto, waardoor ze te water was geraakt. Rona bleef alleen over met haar vader, die van de gelegenheid gebruik maakte. Zijn arme meisje was verdrietig dus wou hij haar maar al te graag troosten, al had hij daar wel zijn eigen manier voor. Hij raakte haar aan op plekken waar geen enkele vader het recht toe heeft. Het hield daarna ook niet op. Daarom ging Rona de prostitutie ook in. Ze kwam erachter dat je geld kon verdienen, met wat er bij haar toch al wekelijks gebeurde.
    Rona had geen verdere familie. Niet zover ze kende, of naartoe kon.
    Extra: Rona heeft een kleine tattoo op haar ribbenkast, vlak onder haar borst. Hij staat voor geloof, hoop en liefde. Ook heeft ze een tattoo van vleermuisvleugels tussen haar schouderbladen.
    Wel/geen vampieren? Twijfel. Vampieren zijn wel heel erg gaaf natuurlijk. Maar het ligt aan hoe je het precies in gedachten hebt. Als het alleen maar kleine rolletjes zijn kun je ze net zo goed weglaten. Als het hoofdrol achtig is, graag verdere uitleg :)
    Titel? The institution.
    Wil je gewaarschuwd worden? Graag.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:03 ]

    Voornaam: Ruben
    Achternaam: Van der meer
    volledige naam: Ruben van der meer
    Leeftijd: 17 jaar/Jarig 12 april
    Reden waarom jouw personage daar zit:Ruben deed het erg slecht op school. Zijn ouders vonden dit helemaal niet goed en werden boos op hem en mishandelde hem.Toen hij een broertje kreeg waren zijn ouders heel erg met hem bezig naar Ruben werd amper meer omgekeken hij ging daarom veel drinken.Het enige wat zijn ouders nog deden was klappen geven.hij heeft nu een trauma opgelopen.
    Uiterlijk


    Karakter:Ruben is erg eigenwijs en best een populair type. Hij is van binnen ook heel erg lief maar laat dit niet vaak zien. Hij is best agressief door de problemen met zijn ouders. Hij kan er niet tegen als iemand die hij niet zo goed kent hem aanraakt.Ruben is ook erg sportief.
    Hobby's: Ruben houdt er erg van om te voetballen en luisterd ook graag muziek,Hij speelt zelf gitaar wat hij aardig goed kan.Hij kan ook heel goed zingen iets wat hij zelf niet vindt en wat hij dus ook niet aan mensen laat horen.Hij vindt het ook leuk om te skateboarden
    Familie: Ruben is opgegroeid in best rijk gezin. Met een agressieve vader genaamd: Jasonen zijn moeder: Justine. Hij heeft 2 boertjes:Daniel van 15 en Joshua. van 6
    Extra:Zijn naam wordt vaak afgekort tot Rub.
    Wel/geen vampieren?Als het origineel gebracht wordt.
    Titel:-
    wil je gewaarschuwd worden? Ja graag :)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:15 ]

    Wanneer word het eerste meisje gekozen, en wanneer de eerste jongen? ;D.


    Weird is Wonderful.

    Mocht je er nou twee?

    Zodra ik denk: Ja, dat is 'm!

    Ik heb wel al zo mijn ideeën, maar ik zit nu niet op de laptop.D:


    everything, in time

    Wil je die ideeën vertellen? (wbw) XDD


    Weird is Wonderful.

    aBrokenGirl schreef:
    Mocht je er nou twee?


    Je mag er zoveel invullen als je wilt, dan heb je natuurlijk meer kan.:3


    everything, in time